ReZuX 4 Opublikowano 15 maja 2016 Udostępnij Opublikowano 15 maja 2016 Witam. Aktualnie pisze skrypt na BedWars. Nie umiem tylko zrobić anti move O co "anti move" robi? Powiedzmy jak {Bedwars.all} is true: nie mozna sie ruszać. potem po 15 sekundach mozna Mysle ze dobrze wytumaczylem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KrejzolekPRO 598 Opublikowano 15 maja 2016 Udostępnij Opublikowano 15 maja 2016 Zastosuj eventy: on any move: if {Bedwars::all} is true: cancel event Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ReZuX 4 Opublikowano 15 maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 maja 2016 13 minut temu, KrejzolekPRO napisał: Zastosuj eventy: on any move: if {Bedwars::all} is true: cancel event ale po 10 sekundach mozna juz ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KrejzolekPRO 598 Opublikowano 15 maja 2016 Udostępnij Opublikowano 15 maja 2016 Ten event jest sprawdzany co kazdym poruszeniu sie, wiec ty swoaja zmienna zmieniasz w kodzie poprzednim rozumiesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
ReZuX 4
Witam. Aktualnie pisze skrypt na BedWars. Nie umiem tylko zrobić anti move

O co "anti move" robi?
Powiedzmy jak {Bedwars.all} is true: nie mozna sie ruszać. potem po 15 sekundach mozna
Mysle ze dobrze wytumaczylem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi