on death:
if attacker is a player:
if victim is entity:
set {p.g} to 1
add {p.g} to {punkty.%attacker%}
send "Otrzymales %{p.g}% EXP'a"
coś nie chce mi to zadziałać wiem że to tylko urywek ale chodzi o to że po zabiciu jakiegokolwiek potwora czy gracza wykonuje nam się cała reszta tego skryptu.
Pytanie
Berni73 1
Witam
mam problem z
on death:
if attacker is a player:
if victim is entity:
set {p.g} to 1
add {p.g} to {punkty.%attacker%}
send "Otrzymales %{p.g}% EXP'a"
coś nie chce mi to zadziałać
wiem że to tylko urywek ale chodzi o to że po zabiciu jakiegokolwiek potwora czy gracza wykonuje nam się cała reszta tego skryptu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi