Skocz do zawartości
  • 0

Błędy w kod


Klaudiusz258
 Udostępnij

Pytanie

Poprawił by mi ktoś ten kod? w linijkac: 8,9 są błędy

on rightclick:
    if {kusza.%player%} is false:
        if name of player's tool is "&6Kusza Straznika":
            shoot arrow from player at speed 1
            set {kusza.%player%} to true
            wait 10 seconds
            set {kusza.%player%} to false
            if projectile is a arrow:
                damage victim by 5 hearts
    else:
        send "&7Odnowienie za: &610 sekund"

A i przy okazji jak zrobić kompas który wyrzuca gracza do przodu (nie za wysoko zeby go wyrzucało)

Edytowane przez Klaudiusz258
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Podmiot victim mozna dodac TYLKO w  evencie, w ktorym wystepuje attacker czyli np. on damage.

Poprawiony kod:

on rightclick:
	if name of player's tool is "&6Kusza Straznika":
		if {kusza.%player%} is false:
			shoot arrow from player at speed 1
			set {kusza.%player%} to true
			wait 10 seconds
			set {kusza.%player%} to false
		else:
			send "&7Odnowienie za: &610 sekund"

on damage:
	if projectile is a arrow:
		damage victim by 5 hearts

//EDIT

Masz jeszcze drugi skript:

variables:
	{kompas::%player%} = "%now%"

options:
	czas: 5 #Co ile mozna uzyc kompasu.

on rightclick with compass:
	if difference between {kompas::%player%} and now is less than {@czas} seconds:
		send "&6Kompasu mozesz uzywac co &7{@czas} &6sekund!"
		stop
	set {kompas::%player%} to now
	send "&6Skok :D"
	push player upwards at speed 1
	push the player in direction of player at speed 2

Skrypty moich poprzedników się bugują:

Można przytrzymać PPM i wtedy polecimy ho, ho i jeszcze dalej :P

 

Mam nadzieje, że pomogłem :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on rightclick:
	if name of player's tool is "&6Kusza Straznika":
		if {kusza.%player%} is false:
			shoot arrow from player at speed 1
			set {kusza.%player%} to true
			wait 10 seconds
			set {kusza.%player%} to false
		else:
			send "&7Odnowienie za: &610 sekund"

on damage:
	if projectile is a arrow:
		if name of shooter's tool is "&6Kusza Straznika":
			damage victim by 5 hearts

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on join:
	set {kusza.%player%} to false

on rightclick:
	if name of player's tool is "&6Kusza Straznika":
		if {kusza.%player%} is false:
			shoot arrow from player at speed 1
			set {kusza.%player%} to true
			wait 10 seconds
			set {kusza.%player%} to false
		else:
			send "&7Odnowienie za: &610 sekund"

on damage:
	if projectile is a arrow:
		if name of shooter's tool is "&6Kusza Straznika":
			damage victim by 5 hearts

Małe zabezpieczenie dodałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...