on rightclick holding a Paper:
if name of player's tool is "&e&oKusza":
if player has permission "Zabojca":
if difference between {Zabojca31::%player%::lastuse} and now is smaller than 60 seconds:
send "&b&oMana: &7&oZaczekaj 60 Sekund Od Ostatniego Użycia"
stop
set {Zabojca31::%player%::lastuse} to now
send "&b&oUżyłeś Umiejętności"
shoot arrow from player at speed 1
else:
send "&4&oNie Możesz Tego Używać."
Jak zrobić aby strzała wystrzelona z tego otruła próbowałem ją nazwać ale wyskoczył mi błąd zrobiłem też if player is holding paper named "&e&oKusza" ale to też rani jak sie walnie albo wcześniej strzeli z luku i szybko złapie ten item
Jakieś pomysły może coś z last shooted arrow czy jakoś tak ?
Pytanie
Nieaktywny
on rightclick holding a Paper:
if name of player's tool is "&e&oKusza":
if player has permission "Zabojca":
if difference between {Zabojca31::%player%::lastuse} and now is smaller than 60 seconds:
send "&b&oMana: &7&oZaczekaj 60 Sekund Od Ostatniego Użycia"
stop
set {Zabojca31::%player%::lastuse} to now
send "&b&oUżyłeś Umiejętności"
shoot arrow from player at speed 1
else:
send "&4&oNie Możesz Tego Używać."
Jak zrobić aby strzała wystrzelona z tego otruła próbowałem ją nazwać ale wyskoczył mi błąd zrobiłem też if player is holding paper named "&e&oKusza" ale to też rani jak sie walnie albo wcześniej strzeli z luku i szybko złapie ten item
Jakieś pomysły może coś z last shooted arrow czy jakoś tak ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi