Skocz do zawartości
  • 0

Strzelanie z nowych itemów


DeLajt

Pytanie

Witam dałoby rade zrobić coś takiego żeby np. diax motyka działała jak łuk ? Lub chociaż aby dało się z niego strzelać strzałami ? :)

 

Jeśli tak to prosiłbym o zrobienie czegoś takiego dla :

 

diax / stone / wooden / iron motyka

 

 

Z góry dzięki licze na was :D

 

 

@EDIT WAZNE ! Itemki to nie redstone itp. tylko Diax / Iron / Wooden / Stone motyki ! :D

Edytowane przez DeLajt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Zwykła motyka ( będe przerabiał txt ) nie musi pobierać strzał nawet lepiej by było bez. i Tak wszystko najlepiej jakby był taki sam cooldown itp. ale może być normalnie tylko żeby nie strzelał jak karabin :D Byle by było podobne do łuku

 

@EDIT WAZNE ! Itemki to nie redstone itp. tylko Diax / Iron / Wooden / Stone motyki ! :D

Edytowane przez DeLajt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie wiem czy o to chodziło:

Już poprawione  :]

options:	czasstrzalu: 2variables:	{cooldown.%player%} = true	{cooldown2.%player%} = true	{cooldown3.%player%} = true	{cooldown4.%player%} = true	{cooldown5.%player%} = true	on rightclick with diamond hoe:	if {cooldown.%player%} is true:		shoot an arrow		set {cooldown.%player%} to false		wait {@czasstrzalu} seconds		set {cooldown.%player%} to true		stop	else:		send "&cOdczekaj 2 sekundy przed kolejnym strzalem!"		stop		on rightclick with golden hoe:	if {cooldown2.%player%} is true:		shoot an arrow		set {cooldown2.%player%} to false		wait {@czasstrzalu} seconds		set {cooldown2.%player%} to true		stop	else:		send "&cOdczekaj 2 sekundy przed kolejnym strzalem!"		stop		on rightclick with iron hoe:	if {cooldown3.%player%} is true:		shoot an arrow		set {cooldown3.%player%} to false		wait {@czasstrzalu} seconds		set {cooldown3.%player%} to true		stop	else:		send "&cOdczekaj 2 sekundy przed kolejnym strzalem!"		stop		on rightclick with wooden hoe:	if {cooldown4.%player%} is true:		shoot an arrow		set {cooldown4.%player%} to false		wait {@czasstrzalu} seconds		set {cooldown4.%player%} to true		stop	else:		send "&cOdczekaj 2 sekundy przed kolejnym strzalem!"		stopon rightclick with stone hoe:	if {cooldown5.%player%} is true:		shoot an arrow		set {cooldown5.%player%} to false		wait {@czasstrzalu} seconds		set {cooldown5.%player%} to true		stop	else:		send "&cOdczekaj 2 sekundy przed kolejnym strzalem!"		stop
Edytowane przez mati770ka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...