Skocz do zawartości
  • 0

[PROBBLEM] Opóźnienie.


SherbYY

Pytanie

Cześć, od razu mówię, że zaczynam dopiero zabawę z Javą i ze Skriptem, więc proszę nie bić :x

Mam skrypt na efekty na łuk.

on leftclick:
 if player is holding bow:
  if {fire.%player%} is true:
   set {fire.%player%} to false
   set {slow.%player%} to true
   send "<gray>Wybrales efekt: <red>Spowolnienie" to player
   stop
  if {slow.%player%} is true:
   set {slow.%player%} to false
   set {fire.%player%} to true
   send "<gray>Wybrales efekt: <red>Podpalenie" to player
   stop

on damage:
  if {fire.%attacker%} is true:
    ignite victim for 10 seconds
  if {slow.%attacker%} is true:
    apply slowness 5 to victim for 5 seconds

 

I chciałbym, aby po wystrzeleniu strzały z np. Efektem Podpalenia trzeba by było odczekać 10 sekund, jeżeli wystrzeliło by się wystrzeliło ponownie przed upływem 10s to wystrzeliłoby normalną strzałę i dało by wiadomość na chacie, że trzeba odczekać x sekund.

 

Z góry dzięki za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
set {cooldown::%player%} to now
add 10 seconds to {cooldown::%player%}
===
if {cooldown::%player%} is greater or equal to now:
    #podpala
else:
    send "Musisz odczekać %{cooldown::%player%} - now% seconds"
    stop

 

 

Nie jestem pewny, czy zadziała ta wiadomość.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...