Skocz do zawartości
  • 0

Ranking


Shirgerus

Pytanie

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

@up nie zadziała

@topic

łap:

on damage of player:	set {attacker.%victim%} to attacker

Gracz deda zawsze w wyniku obrażeń, a zatem zawsze jest jakiś atakujący :)

Ten który zabił to ten, kto zadał jako ostatni obrażenia, tutaj nie dodaję go do zmiennej grupowej tylko zmieniam zmienną na jego nazwę. Przy kodzie kolegi @up kod nie zadziała, bo przy tym evencie nie ma atakującego. Mój zadziała bo już był taki temat.

Edytowane przez Slupik98
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Pamiętaj o likach :)

Kod:

every 1 second:	loop all players		set {x.1.%loop-player%} to x-coordinate of loop-player		set {y.1.%loop-player%} to y-coordinate of loop-player	wait 5 seconds	loop all players		set {x.2.%loop-player%} to x-coordinate of loop-player		set {y.2.%loop-player%} to y-coordinate of loop-player		if {x.1.%loop-player%} is {x.2.%loop-player%}:			send "takie samo x" to loop-player		else:			send "inne x" to loop-player		if {y.1.%loop-player%} is {y.2.%loop-player%}:			send "takie samo y" to loop-player		else:			send "inne y" to loop-player
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...