Shirgerus 0 Opublikowano 15 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 czerwca 2014 1. Gdy gracz dednie zapisuje się ostatni atakujący. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość DonFallingCookie Opublikowano 15 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 czerwca 2014 on death of player: set {ostatni.%victim%} to name of attacker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Slupik98 173 Opublikowano 15 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 czerwca 2014 (edytowane) @up nie zadziała@topicłap:on damage of player: set {attacker.%victim%} to attackerGracz deda zawsze w wyniku obrażeń, a zatem zawsze jest jakiś atakujący :)Ten który zabił to ten, kto zadał jako ostatni obrażenia, tutaj nie dodaję go do zmiennej grupowej tylko zmieniam zmienną na jego nazwę. Przy kodzie kolegi @up kod nie zadziała, bo przy tym evencie nie ma atakującego. Mój zadziała bo już był taki temat. Edytowane 15 czerwca 2014 przez Slupik98 Shirgerus 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Shirgerus 0 Opublikowano 15 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 czerwca 2014 dzięki a jak sprawdzić x i z gracza co 1 sec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Slupik98 173 Opublikowano 15 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 czerwca 2014 every 1 second: loop all players set {x.%player%} to x-coordinate of loop-player set {y.%player%} to y-coordinate of loop-player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Shirgerus 0 Opublikowano 15 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 czerwca 2014 A jak zrobić , że po 5 sekundach sprawdza czy z i x jest takie samo jak wcześniej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Slupik98 173 Opublikowano 15 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 czerwca 2014 Pamiętaj o likach :)Kod:every 1 second: loop all players set {x.1.%loop-player%} to x-coordinate of loop-player set {y.1.%loop-player%} to y-coordinate of loop-player wait 5 seconds loop all players set {x.2.%loop-player%} to x-coordinate of loop-player set {y.2.%loop-player%} to y-coordinate of loop-player if {x.1.%loop-player%} is {x.2.%loop-player%}: send "takie samo x" to loop-player else: send "inne x" to loop-player if {y.1.%loop-player%} is {y.2.%loop-player%}: send "takie samo y" to loop-player else: send "inne y" to loop-player Shirgerus 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Shirgerus 0
1. Gdy gracz dednie zapisuje się ostatni atakujący.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi