Skocz do zawartości
  • 0

skript premisja i blokada na cubie


Masdas Rasda
 Udostępnij

Pytanie

Jak dodać do tego żeby nie dało się tym zniszczyć nic na cuboidzie z worldguard. I jeszcze jak dodać do uzywania tego permisje.

 

on load:
	register new shaped recipe for blaze rod named "&6Niszczyciel" using stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone
on click:
	if player's tool is blaze rod named "&6Niszczyciel":
		if event-block is not bedrock:
			remove 1 blaze rod named "&6Niszczyciel" from player
			delete event-block
Edytowane przez Masdas Rasda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

On region enter:

Set {region::%player%} to "1"

On region leave:

Set {region::%player%} to "0"

on load: register new shaped recipe for blaze rod named "&6Niszczyciel" using stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone

on click:

if player's tool is blaze rod named "&6Niszczyciel":

IF player has permission "cos.pl":

IF {region::%player%} is "0":

if event-block is not bedrock: remove 1 blaze rod named "&6Niszczyciel" from player delete event-block

Więc uprawnienie to teraz "cos.pl"

I nwm czy regiony są ok bo jestem na fonie więc nie testowałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

 

6 godzin temu, xdreammaster napisał:

 

On region enter:

Set {region::%player%} to "1"

On region leave:

Set {region::%player%} to "0"

on load: register new shaped recipe for blaze rod named "&6Niszczyciel" using stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone

on click:

if player's tool is blaze rod named "&6Niszczyciel":

IF player has permission "cos.pl":

IF {region::%player%} is "0":

if event-block is not bedrock: remove 1 blaze rod named "&6Niszczyciel" from player delete event-block

Więc uprawnienie to teraz "cos.pl"

I nwm czy regiony są ok bo jestem na fonie więc nie testowałem :)

Błędu nie ma ale konsola nie wyrabia przy tym skrypcie coś jest nie tak bo w konsoli tak przeskakują linie że nie da się odczytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
21 minut temu, xdreammaster napisał:

Dodaj po "on region enter"

Linijkę iF region is not "__global__"

Czy jakoś tak albo __global__ albo podobnie nie pamiętam dobrze.

Nie testowane.

            
            
On region enter:
    if region is not __global__
    set {region::%player%} to "1"


On region leave:
    Set {region::%player%} to "0"

on load: 
    register new shaped recipe for blaze rod named "&6Niszczyciel" using stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone

on click:
    if player's tool is blaze rod named "&6Niszczyciel":
        if player has permission "cos.pl":
            if{region::%player%} is "0":
                if event-block is not bedrock: 
                    remove 1 blaze rod named "&6Niszczyciel" from player
                    delete event-block

 

 

czy ma to być tak jak teraz ? bo w ten sposób  jest to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0


on load:
register new shaped recipe for blaze rod named "&6Niszczyciel" using stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone

on click:
if player's tool is blaze rod named "&6Niszczyciel":
If player has permission "cos.pl":
IF player is not in region "REGION":
if event-block is not bedrock:
remove 1 blaze rod named "&6Niszczyciel" from player
delete event-block

nie testowałem [emoji28]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 godziny temu, xdreammaster napisał:

 

 


on load:  

register new shaped recipe for blaze rod named "&6Niszczyciel" using stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone


on click:

if player's tool is blaze rod named "&6Niszczyciel":

If player has permission "cos.pl":

IF player is not in region "REGION":

if event-block is not bedrock:  

remove 1 blaze rod named "&6Niszczyciel" from player  

delete event-block

 

nie testowałem emoji28.png

kurcze też nie działa. Na pewno da się to napisać ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
O 10.01.2016 at 19:09, xdreammaster napisał:

 

 


on load:  

register new shaped recipe for blaze rod named "&6Niszczyciel" using stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone


on click:

if player's tool is blaze rod named "&6Niszczyciel":

If player has permission "cos.pl":

IF player is not in region "REGION":

if event-block is not bedrock:  

remove 1 blaze rod named "&6Niszczyciel" from player  

delete event-block

 

nie testowałem emoji28.png

i jak da radę coś z tym zrobić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...