Skocz do zawartości
  • 0

Czy jest możliwe?


WujcioCreeper
 Udostępnij

Pytanie

Witam. Mam pytanie, czy jest możliwe stworzenie coś na styl odczytywania wszystkich graczy, którzy odwiedzili serwer i mają coś tam w zmiennych na "true". I tutaj chodzi dokładnie o to czy:

  • Można odczytać wszystkich takowych graczy i zmienną z obecną liczbą w sobie zapisaną ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Albo nie tak, bo słabo wytłumaczyłem. @UP, takie to i ja wiem ;d

Wkleję kawałek tego skryptu co usprawniam (stary swój ;d):

       	 while {_czas} is between 1 and -1:                set {smierc.%player%} to true                kick player due to "{@tag} &cStraciles Wszystkie Zycia! Masz Bana na 3 Dni, lub czekaj az ktos odda ci zycie !"                add 4320 to {lifetime.ban.days.3.%player%}

I później pojawia się w roli głównej coś na styl takiego czegoś:

every 10 seconds:    #Loop wszystkich nieobecnych graczy.:        remove 10 from {lifetime.ban.days.3.%#zapętlony nieobecny gracz%}
Edytowane przez WujcioCreeper
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

%loop-index% to jest numer porządkowy aktualnego gracza... można powiedzieć że pętla to takie coś:

loop 20 times:	send "%{%loop-value}%.%loop-index%"	add 1 to loop-index

oczywiście to nie jest to o co chodzi, to jedynie mniej więcej rozpisanie pętli, żebyć wiedział co to loop-index, bo jak na razie odejmujesz z niego 10... i ten kod up nie jest poprawny, byś czasem z niego nie korzystał.

 

Nie wiem co to miało na celu te odjęcie 10 z liczby porządkowej pętli.

 

Pozatym to mięli być offline gracze więc:

on leave:	add player to {gracze.offline::*}on join:	remove player from {gracze.offline::*}every 10 seconds:	loop {gracze.offline::*}:		remove 10 from {lifetime.ban.days.3.%loop-value%}
Edytowane przez Slupik98
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dobra. Coś tam ogarnąłem z tymi pętlami.

Takowo wygląda ciągle omawiana część kodu :

every 10 seconds:	loop {zmarli::*}:		wait 1 tick		set {_bantime.remove.%loop-value%} to {lifetime.ban.days.3.%loop-value%}		remove 10 from {_bantime.remove.%loop-value%}		set {lifetime.ban.days.3.%loop-value%} to {_bantime.remove.%loop-value%}		stop

Zostało to zrobione aby uprościć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...