Skocz do zawartości

sswwqqaa

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wrocław
  • Hobby
    Bycie noobek

Ostatnie wizyty

407 wyświetleń profilu

Osiągnięcia sswwqqaa

Początkujący I

Początkujący I (2/13)

0

Reputacja

  1. command /test: make console execute command "/test2" #test2 to inna komenda ze skryptu (ma dane: executable by: players and console} komenda test2 sie nie wykonuje, czy da się to jakoś naprawić
  2. niezbyt rozumiem? set {g.uuid} to player's uuid parsed as player kick {g.uuid} due to "dziala" takie cos mi nie dziala, chociaz nie ma zadnych bledow
  3. dzieki, jeszcze jedno pytanie @_an0 wiesz jak dokładnie działa on first join: czy jest to brane z plików mapy, czy zapisywane po uuid bezposrednio w skripcie? czy jeszcze jakoś inaczej Edit: jak potem skorzystać z tego uuid zapisanego w zmiennej np. {g.uuid} np. jakbym chciał kicknąć gracza o danym uuid: kick {g.uuid} due to "ok"
  4. a jeśli ustawie w configu use player UUIDs in variable names: na true? to dotyczy tylko nazw zmiennych czy tez zapisywanych w nich danych? i czy jest możliwe żeby zapisywało uuid?
  5. 1) jeśli napisze add player to {players::*} to dodaje go jako uuid, nick, nick z prefixami itp? czy jeszcze jakos inaczej? 2) czy w skripcie istnieje wielolinijkowy komentarz? tak zeby nie stawiac przed kazda linijka #?
  6. Dzieki, teraz dziala. A co to dokladnie robi? Wykonuje komende jako gracz? czy powoduje, ze konsola wykonuje komende przeznaczana dla graczy?
  7. wpisuje komende /test fstart: pokazuje sie tylko napis force start, a ze wzgledu na to, ze po wpisaniu komendy /test fstart wykonuje sie tez komenda /test start powinny pojawic sie napisy force start, wystartowano bez uprawnien i ew. wystartowano
  8. @Derpy Hooves testowales to w dzialaniu? u mnie dalej jest tak samo, po wprowadzeniu twoich zmian i reloadzie
  9. wkleilem to co napisales i dalej nie wykonuje mi rzeczy z komendy /test start po wykonaniu /test fstart
  10. command /test <text> [<number>] [<number>]: executable by: players and console trigger: if arg 1 is "fstart": if player has permission "test.fstart": execute command "/test start %arg 2%" send "force start" to player stop if arg 1 is "start": send "wystartowano bez uprawnien" to player if player has permission "test.start": send "wystartowano" to player stop Skrypt nie wykonuje komendy /test start: czyli jak wpisze /test fstart majac uprawnienia to na czacie pojawia sie tylko "force start", a powinno pojawiac sie jeszcze z drugiej komendy "wystartowano bez uprawnien" i "wystartowano" Nie wiem co robie zle
  11. a tak żeby było kilka tych list np. {test.1::*} {test.2::*} i jak wtedy je wyczyścić naraz?
  12. jeszcze jedno mi nie działa: command /test: trigger: add player to {test::1} execute console command "/say %{test::1}%" ogólnie chce dodać gracza do listy graczy, a potem wyświetlić całą listę
  13. dzieki, chyba dziala (wstepny test)
  14. Przykład: tworzę zmienne {gracze.1::*}, {gracze.2::*}, {gracze.3::*} w jaki sposób mogę wyczyścić te zmienne naraz? (nie będzie 3 zmiennych tylko np. 50) To napisałem, ale tak to nie działa delete {gracze.*::*} i analogicznie: zmienne: {liczba.1}, {liczba.2} {liczba.3} set {liczba.*} to 0 (chcę każdą z wyżej wymienionych ustawić na 0
×
×
  • Dodaj nową pozycję...