Ciekawe czym innym niż kilof niszczy się stone'a
z eq mogę naprawić, lecz nie mam pomysłu na to, jak naprawić to jeżeli masz cos w ręcę i niszczysz jakikolwiek klocek to to co trzymasz w ręku znika.
A to co cie tak ciekawi gdyby nie te linijki to np. nie mógłbyś nabrać wody wiaderkiem itd.
A ta linijka z tym ze się znam... stone:0 bo np diorite andesite itd to też stone czyli stone:1 stone:2 stone:3. Nie napisałem diorite ani andesite bo skript nie rozpoznawał tych klocków. Przynajmniej na 1.10.2
silk touch uwzgledniony, wszedzie sa ify, jak kod z 400 linijkami ma byc czytelny?
jak do tego zrobić wyjątki? typu z stone ma cobble i z grassa dirt?
//Łączę ~
FluffyPickUp v.2.5
1. Funkcje:
Drop item'ów do ekwipunku
Włączenie i wyłączanie dropu do ekwipunku za pomocą komend
2. Komendy
/eq - pokazuje spis dostępnych komend
/eq drop on - włącza drop do ekwipunku
/eq drop off - wyłącza drop do ekwipunku
3. Permissions: eqdrop.gracz - drop do ekwipunku oraz zarządzanie komendami
4. Pobieranie:
Kliknij
4. Changelog:
Skrypt wymaga pluginów:
Skript
SKQuery