Skocz do zawartości

marcel123

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia marcel123

Początkujący I

Początkujący I (2/13)

0

Reputacja

  1. Wie ktoś jak napisać skrypt na to ,że np. mam na slocie 0 diamenta to da mi jump boosta?
  2. marcel123

    2 skrypty

    Zastosujcie to na kupca on inventory close: if inventory name of current inventory of player is "[nazwa GUI]": loop [linijki]*9 times: if slot loop-number - 1 of current inventory of player is [nazwa itemu]: #ilosc otrzymywania pieniedzy losowo od 1 do 100 set {_kasa::%player%} to a random integer from 1 to 100 add {_kasa::%player%} to player's balance send "&aOtrzymales %{_kasa::%player%}%$ za sprzedarz itemu!" wymaga skquery
  3. . . [ciach] o co chodzi z tymi 300 kratek ciagle to jest pomocy
  4. command /yhym: trigger: give player stick named "&eKlatwa" on rightclick: if player's tool is stick named "&eKlatwa": if target entity is set: set {_} to location of player set {_t} to target entity while distance between {_} and location of {_t} > 1: loop blocks between block at {_} and the block at location of {_t}: show 100 "cloud" particles at location of loop-block for player offset by 0.2, 0.2, 0.2 set {_} to location of loop-block exit loop wait 1 tick apply slowness 5 to {_t} for 10 second błąd jest tutaj: show 100 "cloud" particles at location of loop-block for player offset by 0.2, 0.2, 0.2 error w konsoli: 'player offset by 0.2, 0.2, 0.2' is not an entity type (magia.sk, line 233: show 10 "cloud" particles at location of loop-block for player offset by 0.2, 0.2, 0.2')
  5. marcel123

    enchant

    thx do zamkniecia
  6. marcel123

    enchant

    Czy wie ktoś czy można dodać enchant np.do miecza sharpness 50 + 5 sharpa help
  7. marcel123

    Zmniejszony Damage!

    thx dziala do zamkniecia. ps.sory za orto mam win angielski
  8. marcel123

    Zmniejszony Damage!

    Siema chciałbym, żeby ktoś napisał skrypt na zmniejszony damage o np. 90% Poprawiam błędy gramatyczne i ortograficzne //Ewald
  9. chcialem zeby zwiekszalo o % increase the damage 100% heart to dziala a jak zrobie tak to nie on damage: if attacker is a player: if victim is player: increase the damage by {umiejetnosci.atak.%attacker%}% wiem ze sie da w skrypcie tylko nie wiem jak :s
  10. Pomoze ktos ze skryptem chce zeby przy linijce increase the damage by {umiejetnosci.cios.%attacker%}% zeby zwiekszalo o % a nie o liczbe. ps. sory za ortografie ale mam anigielskiego windowsa 7. on damage: if attacker is a player: if victim is player: increase the damage by {umiejetnosci.atak.%attacker%}% command /testdmg: trigger: set {umiejetnosci.atak.%player%} to random integer from 1 to 100 send "&aWylosowano %{umiejetnosci.atak.%player%}% DMG" i w konsoli wywala '{umiejetnosci.atak.%attacker%}' is not an entity type angielskiego*
×
×
  • Dodaj nową pozycję...