Skocz do zawartości

PLEnderPL

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez PLEnderPL

  1. PLEnderPL

    Halloween Event

    Po pierwsze nie wiem dlaczego mówisz że nie był testowany bo był testowany na moim serwerze przy 50 graczach na wersji 1.12.2 i nic się nie działo.
  2. PLEnderPL

    Halloween Event

    Skript na Halloween Event Polega na zdobywaniu punktów czyli dyń które zdobywamy za kopanie cobbla albo stona. Posiada systemu lvl wykopania danego materiału. Za dynie możemy zakupić ulepszone kilofy oraz pieniądze itd. Komendy: /event - główna komenda /dyniedaj <player> - przyznaje 100 punktów danemu graczowi (wymaga permisji: "dynie.event") Za błędy przepraszam jest to mój pierwszy większy skrypt Link:
  3. Nie działa tak samo jak poprzednio u mnie wygląda na to że skript nie ma możliwości uruchomienia tej komendy nwm co zrobić jakieś inne pomysły ? Dodam gdy przedtem zamiast główek były bloki wełny to wszystko normalnie działało
  4. command /skiny: trigger: open chest with 1 rows named "test" to player set player's current inventory's slot 2 to skull of ("Cobble" parsed as an offline player) with lore "&6Skiny" to be unstealable on inventory click: if inventory name of current inventory of player is "test": cancel event if clicked slot is 1: execute console command "sr set %player% Cobble" To ma być tak bo pierwszy raz spotykam się z tym zapisem w taki sposób, gdy by ktoś to napisał to był bym wdzięczny !
  5. <nazwa inv> czyli co mam wpisać ?
  6. Witam mam problem następujący, po kliknięciu na główkę nic się nie dzieje o to kawałek kodu format slot 1 of player with skull of ("Cobble" parsed as an offline player) with lore "&6Skiny" to close then run [make console execute command "/sr set %player% Cobble"]
  7. Nie wiem czy tylko ja mam takie problemy a jeżeli macie rozwiązanie to proszę o pomoc Chciałem stworzyć drop z stona i zrobiłem na test taki Kodzik: on mine of stone: chance of 50%: give 1 iron ingot to the player ZERO BŁĘDÓW! a jednak nie działa, Posiadam dodatki do skript takie jak: WildSkript skUtilities SkQuery
  8. Witam od ostatniego czasu gdy stawiam serwer od zera na nowo wygrywałem sobie stare skripty które były używane na innych moich serwerach kiedyś na 1.12.2 także, ale teraz mam problem tak że gdy wgrywam sobie skript na drop to po wpisaniu /drop nic się nie wyświetla, nie można rozwalać i niszczyć bloków po wpisaniu komendy jedynie usunięcie skript pomaga o to kawałek kodu KOD z skript: #Statystyki_wlasne command /statystyki: trigger: set {staty:%player%:Otwiera} to true open chest with 6 rows named "&fStatystyki &e%player%" to player wait 3 tick format slot 11 of player with 1 of stone named "&7Kamien" with lore "&6%{kamien::%player%}%" to be unstealable format slot 12 of player with 1 of experience bottle named "&6Poziom" with lore "&6%{lvlexp.%player%}%" to be unstealable format slot 13 of player with 1 of sponge named "&EOtwarte Gabki" with lore "&6%{otwartegabki.%player%}%" to be unstealable format slot 14 of player with 1 of clock named "&fSpedzony Czas" with lore "&6%{czas.%player%}%" to be unstealable format slot 15 of player with 1 of wooden sword named "&cSmierci" with lore "&6%{deaths.%player%}%" to be unstealable format slot 28 of player with 1 of emerald named "&aEmerald" with lore "&6%{emerald.%player%}%" to be unstealable format slot 29 of player with 1 of iron ingot named "&fZelazo" with lore "&6%{zelazo.%player%}%" to be unstealable format slot 30 of player with 1 of gold ingot named "&eZloto" with lore "&6%{zloto.%player%}%" to be unstealable format slot 31 of player with 1 of lapis named "&bLapis" with lore "&6%{lapis.%player%}%" to be unstealable format slot 32 of player with 1 of quartz named "&fKwarc" with lore "&6%{kwarc.%player%}%" to be unstealable format slot 33 of player with 1 of coal named "&9Wegiel" with lore "&6%{wegiel.%player%}%" to be unstealable format slot 34 of player with 1 of sponge named "&eMagiczna Gabka" with lore "&6%{gabka.%player%}%" to be unstealable set {staty:%player%:Otwiera} to false on right click: if {staty:%player%:Otwiera} is true: cancel event ===================================== (tu był robiony na nowo lecz takie same problemy) #Drop_Kamien command /drop: trigger: set {drop::%player%::Otwiera} to true open chest with 3 rows named "&c&lDrop" to player wait 3 tick format slot 0 of player with 1 of iron ingot named "&eZelazo" with lore "&6Staty" to be unstealable format slot 1 of player with 1 of gold ingot named "&eZloto" with lore "&6Staty" to be unstealable format slot 2 of player with 1 of coal named "&eWegiel" with lore "&6Staty" to be unstealable format slot 3 of player with 1 of emerald named "&eEmerald" with lore "&6Staty" to be unstealable format slot 4 of player with 1 of redstone named "&eRedstone" with lore "&6Staty" to be unstealable format slot 5 of player with 1 of sand named "&ePiasek" with lore "&6Staty" to be unstealable format slot 6 of player with 1 of sponge named "&EGabki" with lore "&6Staty" to be unstealable format slot 26 of player with 1 of cooblestone named "&6Wykopany kamien" with lore "&6Staty" to be unstealable set {drop::%player%::Otwiera} to false on right click: if {drop::%player%::Otwiera} is true: cancel event
  9. Witam, potrzebuję szybkiej pomocy choć jest to głupi problem ale nie mam pomysł jak sobie z tym poradzić o to skrypt nie działa link do strony ! command /discord: trigger: send "&7&m----------------------------------------------------" send "" send " &6http://discord.gg/<ciach>" send "" send "&7&m----------------------------------------------------"
  10. pytanko dlaczego to nie działa chodź wszystko jest zrobione dobrze var mapArray = [ [0, 0, 0, 0, 0] [0, 1, 0, 0, 0] [0, 0, 0, 0, 0] [0, 1, 1, 1, 0] [0, 0, 0, 0, 0] ]; function drawMap(){ for(var i=0; i < mapArray.length; i++) { for(var j=0; j < mapArray.length; j++) { if(parseInt(mapArray[j]) == 0) { $('#container').append('<div class="grass"></div>'); } if(parseInt(mapArray[j]) == 1) { $('#container').append('<div class="dirt"></div>'); } } } } window.onload=function() { drawMap(); }
  11. problem rozwiązany dzięki LuckyPotato
  12. Witam, potrzebuję skript który będzie pozwalał graczowi używać wandu tylko na jego wyspie , regiony już mam zrobione tylko skript nie do końca zrobiłem tyle i nwm co dalej jeżeli jest inny sposób np, żeby zablokować permisję na całym świecie oprócz danego regionu to proszę o pomoc on left click: if player's tool is wooden axe: If player isn't in the region "ziomeek11": stop event else: send "Uzywanie //wand tylko na swojej wyspie"
  13. nic nie daje bo if w tedy nie chce działać
  14. witam mam taki problem z skript że chcę zablokować możliwość //set 52 , ponieważ psuje to ekonomię zrobiłem go tak: command //set [<text>]: trigger: if arg 1 is "52": send "ten blok jest zakazany" cancel event else: i tutaj nwm że gdy nie będzie 52 to żeby kontynowało normalnie
  15. temat do zamknięcia, Dziękuje jaku49
  16. witam mam taki problem że chciałem uzyskać że po wejściu na serwer wyświetli się na ekranie hologram tylko skript nie chce mi tego odpalić i nwm co jest źle proszę o pomoc tutaj jest kod tego on join: teleport player to spawn execute console command "title @a subtitle {"text":"ts3: mcwyspy.pl","bold":true,"underlined":true,"color":"gray"}" execute console command "title @a title ["",{"text":"Witaj na","bold":true,"italic":true,"color":"aqua"},{"text":" ","color":"red"},{"text":"mc.mcwyspy.pl","bold":true,"color":"yellow"}]"
  17. witam tworzę skript potrzebny mi na serwer i nie wiem gdzie jest błąd command /warp [<text>] [<text>]: trigger: if player has permission gracz.warp: if arg 1 is not "dodaj": if {warp::%player%} is false: if player's balance is more or equal to 50000: if arg 2 is set: remove 50000 from player's balance set {warp::%player%} to true add {warp::%arg 2%} to {warp::*} send "&6Poprawnie ustawiles warp!" set {wlasciciel::warp::%arg 2%} to player else: send "&cNie masz wystarczajac pieniedzy zeby stowrzyc swoj warp !" else: send "&6Masz juz warp!"
  18. dodaj funkcję że gdy klikniemy raz na amulet to kolejny raz np za 15 min żeby nie można było stakować i mieć ciągle, bo np idziesz na pvp klikniesz kilka razy i masz z głowy a tak będzie trzeba nosić go co najmniej przy sobie i warto będzie zabijać innych graczy
  19. lecz gdy ktoś będzie je rozmnażał to nie będzie naliczało ale z zabijaniem bym dał radę ale z rozmnażaniem to nie wiem jak pomysł masz jakiś ?
  20. Witam czy istnieje jakiś sposób na limit zwierząt na 1 gracza np. 50 zwierząt na jednego gracza na wyspie, żeby nie można było przerkoczyć ?
  21. powiem ci tyle że nie będą w stanie mogli tego kopiować, bo podczas otwarcia gui skrzynka ustawia się na on a potem na off a po kliknięciu na skrzynke gdy jest on to się nie odtworzy, to jest skuteczne bo sam wykorzystuję ten sposób
  22. Podaj ip to sprawdzę i może złożę ci ofertę
  23. ile masz graczy tyg i ogólnie ile gra i ile jest zarejestrowane i przez jaki okres ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...