Skocz do zawartości

konrad055

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    173
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Treść opublikowana przez konrad055

  1. Cześć, jak mogę zablokować zabierania itemów z eq? Gdy robię np. on inventory click: clicked slot is 1 cancel event to wtedy itemu nie mogę wyciągnąć, ale gdy na niego kliknę to mi się kopiuje.
  2. Cześć, gdy mam: command /test: trigger: spawn a zombie at location of player add pathfinder goal target nearest sheep to last spawned entity to wyskakuje mi błąd: 'pathfinder goal target nearest sheep' can't be added to an entity because the former is neither an item type an inventory nor an experience point'
  3. Skellett nie wczytuje "paste schematic"(ustawiłem w configu worldedit na true) ;/
  4. Cześć chciałem napisać skrypt na paste schematica w worldedicie z użyciem addonu piratesk lecz gdy mam takie coś(w skrypcie nie pokazuje żadnych błędów): command /test: trigger: paste schematic "test" at location of player wyskakuje mi w consoli błąd:
  5. konrad055

    set block

    Cześć jak mam komende np. /test %player% to jak mam ustawić żeby po tej komendzie robiło np. set block west to ice tylko że do tego gracza który jest wpisany w komendzie
  6. Cześć czy istnieje taka możliwość albo jest do tego addon aby rightclick na jakiegoś gracza mógł działać z daleka, np z 16 kratek, ponieważ nie chciałbym robić tego że np wystrzeliwuje śnieżka i jak trafi w gracza to działa
  7. Cześć, czy da się ustawić aby pod lore było inne lore, np Nazwa: Koszt: bo jak daje with lore "Nazwa: Koszt:" to jest w jednej linijce.
  8. Naprawione - miałem jdk na 11 zamiast 8. Nie musisz "wyzywać" od "ułomnych" ludzi, którzy zaczynają z javą więc proszę pomyśl zanim cokolwiek napiszesz
  9. konrad055

    Bląd wersji

    Wyskakuje mi błąd org.bukkit.plugin.InvalidPluginException: java.lang.UnsupportedClassVersionError: konrad06155/github/io/Main has been compiled by a more recent version of the Java Runtime (class file version 55.0), this version of the Java Runtime only recognizes class file versions up to 52.0 Tylko że właśnie wersja tego pluginu jest taka sama jak wersja serwera, więc czemu wyskakuje ten bląd?
  10. konrad055

    contains

    Dałem przykład nie każdy test1, test2, test3 będą się tak nazywać, będą to inne nazwy, i potrzebuje żeby rozpoznało mi do jakiego to należy ponieważ na tym będzie się opierała dalsza część kodu, lub jakiś zamiennik za contain
  11. konrad055

    contains

    Jeżeli mam np. if {_test.%player%} contains {test} or {test2} or {test3} or {test4}: i tak dalej, to jak mam sprawdzić który z tych {test} or {test2} or {test3} or {test4} containt'suje z tym {_test.%player%}. Nie chciał bym robić po kolei że np. if {_test.%player%} contains {test}: dalsza część if {_test.%player%} contains {test2}: dalsza część if {_test.%player%} contains {test3}: dalsza część i tak dalej
  12. Teoretycznie działa, lecz chodziło mi bardziej czy da się tak zrobić z itemem na który się kliknie myszką a potem tym itemem się kliknie w ten slot
  13. chodzi mi o to że np gracz ma miecz który dostał zmienną {zmienna}. I gdy chce przełożyć ten itemek na inny slot, to najpierw ten slot sprawdza czy ten miecz ma daną zmienną
  14. konrad055

    Sloty

    Cześć, jak mogę sprawdzić number klikanego slotu? Gdy robię, że clicked slot is np. 1 or 2 or 3 or 4: set {_slot} to clicked slot a potem send "%{_slot}%" to wyskakuje mi że ten slot to air, a ja chcę wiedzieć jaki numer ma ten slot
  15. Czy da się zrobić tak, że gdy gracz ma otwarty ekwipunek, i chce przełożyć np. miecz na inny slot i gdy ten item będzie miał nazwe np. test to nie będzie mógł na ten slot dać itemu - ALE na inne będzie mógł dać. Jeżeli da się to da mi ktoś kawałek kodu na to?
  16. konrad055

    wait ticks

    Gdy w skrypcie mam wait {_czas.%player%} ticks to wyskakuje mi błąd: can't understand this condition/effect: wait {_czas.%player%} ticks Jak mogę to zamienić?
  17. Skończyłem mój pierwszy plugin, gdy go ładuje wyskakuje mi błąd: [15:15:15] [Server thread/ERROR]: Could not load 'plugins\Projekt.jar' in folder 'plugins' org.bukkit.plugin.InvalidPluginException: java.lang.UnsupportedClassVersionError: Projekt/Projekt has been compiled by a more recent version of the Java Runtime (class file version 55.0), this version of the Java Runtime only recognizes class file versions up to 52.0 at org.bukkit.plugin.java.JavaPluginLoader.loadPlugin(JavaPluginLoader.java:135) ~[spigot-1.13.jar:git-Spigot-fe3ab0d-162bda9] at org.bukkit.plugin.SimplePluginManager.loadPlugin(SimplePluginManager.java:327) ~[spigot-1.13.jar:git-Spigot-fe3ab0d-162bda9] at org.bukkit.plugin.SimplePluginManager.loadPlugins(SimplePluginManager.java:248) [spigot-1.13.jar:git-Spigot-fe3ab0d-162bda9] at org.bukkit.craftbukkit.v1_13_R1.CraftServer.loadPlugins(CraftServer.java:315) [spigot-1.13.jar:git-Spigot-fe3ab0d-162bda9] at net.minecraft.server.v1_13_R1.DedicatedServer.init(DedicatedServer.java:213) [spigot-1.13.jar:git-Spigot-fe3ab0d-162bda9] at net.minecraft.server.v1_13_R1.MinecraftServer.run(MinecraftServer.java:686) [spigot-1.13.jar:git-Spigot-fe3ab0d-162bda9] at java.lang.Thread.run(Unknown Source) [?:1.8.0_211] Caused by: java.lang.UnsupportedClassVersionError: Projekt/Projekt has been compiled by a more recent version of the Java Runtime (class file version 55.0), this version of the Java Runtime only recognizes class file versions up to 52.0 at java.lang.ClassLoader.defineClass1(Native Method) ~[?:1.8.0_211] at java.lang.ClassLoader.defineClass(Unknown Source) ~[?:1.8.0_211] at java.security.SecureClassLoader.defineClass(Unknown Source) ~[?:1.8.0_211] at org.bukkit.plugin.java.PluginClassLoader.findClass(PluginClassLoader.java:150) ~[spigot-1.13.jar:git-Spigot-fe3ab0d-162bda9] at org.bukkit.plugin.java.PluginClassLoader.findClass(PluginClassLoader.java:100) ~[spigot-1.13.jar:git-Spigot-fe3ab0d-162bda9] at java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source) ~[?:1.8.0_211] at java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source) ~[?:1.8.0_211] at java.lang.Class.forName0(Native Method) ~[?:1.8.0_211] at java.lang.Class.forName(Unknown Source) ~[?:1.8.0_211] at org.bukkit.plugin.java.PluginClassLoader.<init>(PluginClassLoader.java:78) ~[spigot-1.13.jar:git-Spigot-fe3ab0d-162bda9] at org.bukkit.plugin.java.JavaPluginLoader.loadPlugin(JavaPluginLoader.java:131) ~[spigot-1.13.jar:git-Spigot-fe3ab0d-162bda9] ... 6 more da się na to coś poradzić? Program w którym robie to IntelliJ IDEA
  18. nie działa, a raczej nic nie wykonuje Edit: dobra chyba działa zrobiłem while (size of {zmienna}) > 0:
  19. Jak mam zrobić żeby robiło dany warunek tak długo aż w danej zmiennej nie będzie żadnej wartości np: loop {zmienna}: set {zmienna::%loop-value%::test} to "1" remove loop-value from {zmienna} i ma to robić tak długo aż w {zmienna} nie będzie żadnej wartości(w tym przypadku chodzi o graczy) (nie piszcie ze w zmiennej nie ma ::* itp ale tutaj dałem tylko przykład), też nie piszcie żeby zrobić przed tym "loop (size of {zmienna}) times:" to wtedy loop-value opiera się cały czas na tej samej wartości czyli chodzi mi o jakiś zamiennik żeby nie trzeba było cały czas pisać loop {zmienna}: set {zmienna::%loop-value%::test} to "1" remove loop-value from {zmienna} loop {zmienna}: set {zmienna::%loop-value%::test} to "1" remove loop-value from {zmienna} i tak dalej
  20. Pisałem już o tym ale napisze nowy wątek z troche większą ilością informacji: gdy w skrypcie robie command /test [<text>]: trigger: loop {TEST::%arg%::lista::*}: set {TEST::%loop-value%::status} to false i po wykonaniu tej komendy robi mi to, tylko że robi to tylko dla osoby która jest pierwsza w {TEST::%arg%::lista::*} a reszcie osób które są w tej zmiennej NIE ustawia set {TEST::%loop-value%::status} to false robiłem też z loop-index to wtedy w ogóle nie robi, nawet dla pierwszej osoby, która została dodana do zmiennej. Zrobiłem też komende /test [<text>] gdzie dawało send "{TEST::%arg%::lista::*}" to wysyłało mi też nicki graczy którzy są w zmiennej nick pod nickiem ale to już taka poboczna wiadomośc. Wiecie jak mógł bym to naprawić?
  21. Robiłem już z loop-index też nie działa btw. jak daje loop-index to nawet nie ustawia dla pierwszego gracza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...