Skocz do zawartości

Karol123123123

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    251
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez Karol123123123

  1. Witam. Wie ktoś może w jaki sposób zrobić tak aby ranga Wlasciciel pokazywala sie wyzej na tabie od rangi default i vip? PaperSpigot 1.17 LuckPerms 5.3.47
  2. Witam. Posiadam własne zrobione klany w skript. Czy wie ktoś czy da się zrobić aby był prefix z klanu i lp? Przykład: [TAG] [Helper] NickSzybkiKolega Tag z {Gildie.Player.%player%.Gildia} + Fajnie jakby nie było widać na tabie tagu gildii
  3. Witam. Posiadam plugin CombatXLog na 1.17 Wie ktoś może jak zrobić, że podczas pvp gracz nie może wpisywać wybranych przeze mnie komend?
  4. Hej Piękny / Piękna
    Pięknie dziś wyglądasz <3

  5. Witam. Wie ktoś jak zrobić tabowanie wybranych komend dla wybranych rang?
  6. Siema! Jak zrobić taki kod: on mine: if player's tool i any pickaxe: if enchant of player's tool isn't silk touch: send "test" to player Błąd jest w 3 linijce. Jak zrobić żeby graczowi wysyłało wiadomość ,,test" jak ma silk touch na kilofie?
  7. A jednak teraz konsola wskazała taki błąd: [17:10:23 ERROR]: #!#! Date: 08:57:41.422360 [17:10:23 ERROR]: #!#! Bukkit: 1.17-R0.1-SNAPSHOT [17:10:23 ERROR]: #!#! Minecraft: 1.17 [17:10:23 ERROR]: #!#! Java: 16.0.1 (Java HotSpot(TM) 64-Bit Server VM 16.0.1+9-24) [17:10:23 ERROR]: #!#! OS: Linux amd64 4.15.0-147-generic [17:10:23 ERROR]: #!#! [17:10:23 ERROR]: #!#! Server platform: Paper [17:10:23 ERROR]: #!#! [17:10:23 ERROR]: #!#! Current node: null [17:10:23 ERROR]: #!#! Current item: open chest inventory named "Gildia %{Gildie.Player.%the player%.Gildia}(as java.lang.Object)%" with [[long:8]] to the player [17:10:23 ERROR]: #!#! Current trigger: right click on entity (rightclick on [[entitydata:entity]]) (Klany.sk, line 225) [17:10:23 ERROR]: #!#! [17:10:23 ERROR]: #!#! Thread: Server thread [17:10:23 ERROR]: #!#! [17:10:23 ERROR]: #!#! Language: english [17:10:23 ERROR]: #!#! Link parse mode: DISABLED [17:10:23 ERROR]: #!#! [17:10:23 ERROR]: #!#! End of Error. [17:10:23 ERROR]: #!#! >
  8. on right click on entity: if name of clicked entity is "&2&lDowodca": if {Gildie.Player.%player%.Gildia} is set: wait a tick open chest inventory with 8 rows named "&9&lGildia &f&l%{Gildie.Player.%player%.Gildia}%" to player loop 72 times: set player's current inventory's slot loop-number- 1 to blue stained glass pane named " " set player's current inventory's slot 10 to diamond sword named "&9&lKille" with lore "&6» &c%{Gildie.Kille.%{Gildie.Player.%player%.Gildia}%.Gildia}%" set player's current inventory's slot 16 to wooden sword named "&9&lSmierci" with lore "&6» &c%{Gildie.Zgony.%{Gildie.Player.%player%.Gildia}%.Gildia}%" set player's current inventory's slot 1 and 9 and 11 and 19 and 7 and 15 and 17 and 25 to red stained glass pane named " " set player's current inventory's slot 38 to diamond named "&9Stan Diamentow" with lore "&6Dostepne Punkty: &c%{Gildie.Punkty.%{Gildie.Player.%player%.Gildia}%.Gildia}%" set player's current inventory's slot 42 to obsidian named "&9Stan Obsidianu" with lore "&6Dostepne Punkty: &c%{Gildie.Punkty.%{Gildie.Player.%player%.Gildia}%.Gildia}%" set player's current inventory's slot 36 to anvil named "&9Kowadlo" with lore "&6LVL Kowala: &c%{Gildie.Kowal.%{Gildie.Player.%player%.Gildia}%.Gildia}%" set player's current inventory's slot 44 to water bottle named "&9Butelka" with lore "&6LVL Czarodzieja: &c%{Gildie.Czarodziej.%{Gildie.Player.%player%.Gildia}%.Gildia}%" set player's current inventory's slot (integers between 54 and 62) to cyan stained glass pane named "&aWolne miejsce w Gildii!" if {Gildie.Poziom.%{Gildie.Player.%player%.Gildia}%.Gildia} < 30: set player's current inventory's slot 13 to book named "&9Informacje o gildii &f&l%{Gildie.Player.%player%.Gildia}%" with lore " " and "&ePoziom: &6%{Gildie.Poziom.%{Gildie.Player.%player%.Gildia}%.Gildia}%&8/&6 30" and "&ePostep gildii: &6%{Gildie.Exp.%{Gildie.Player.%player%.Gildia}%.Gildia}% &8/ &610 000" and " " and "&eAktualne Bonusy:" and "&6» &6%{Gildie.BonDiax.%{Gildie.Player.%player%.Gildia}%.Gildia}%%% &ePodwojenia Dropu Diamentow" and "&6» &6%{Gildie.BonObs.%{Gildie.Player.%player%.Gildia}%.Gildia}%%% &ePodwojenia Dropu Obsidianu" and "&6» &6%{Gildie.KowalSzansa.%{Gildie.Player.%player%.Gildia}%.Gildia}%%% &eSzansa na Ulepszenie u Kowala" and "&6» &6%{Gildie.CzarodziejSzansa.%{Gildie.Player.%player%.Gildia}%.Gildia}%%% &eSzansa na Ulepszenie u Czarodzieja" and " " and "&eIlosc Czlonkow: &6%{Gildie.IloscGraczy.%{Gildie.Player.%player%.Gildia}%.Gildia}% &8/&6 11" else: set player's current inventory's slot 13 to book named "&9Informacje o gildii &f&l%{Gildie.Player.%player%.Gildia}%" with lore " " and "&ePoziom: &6%{Gildie.Poziom.%{Gildie.Player.%player%.Gildia}%.Gildia}%&8/&6 30" and "&ePostep gildii: &4MAX &8/ &4MAX" and " " and "&eAktualne Bonusy:" and "&6» &6%{Gildie.BonDiax.%{Gildie.Player.%player%.Gildia}%.Gildia}%%% &eSrednich Obrazen" and "&6» &6%{Gildie.BonObs.%{Gildie.Player.%player%.Gildia}%.Gildia}%%% &eSredniej Odpornosci" and " " and "&eIlosc Czlonkow: &6%{Gildie.IloscGraczy.%{Gildie.Player.%player%.Gildia}%.Gildia}% &8/&6 11" set {_i} to 53 loop {Gildie.Gildia.%{Gildie.Player.%player%.Gildia}%.Czlonkowie::*}: if {Gildie.Gildia.%{Gildie.Player.%player%.Gildia}%.Leader} is loop-value: if loop-value is offline: set player's current inventory's slot 31 to skull of loop-value named "&cLeader &4%loop-value%" with lore "&9Status: &4Offline" else: set player's current inventory's slot 31 to skull of loop-value named "&cLeader &4%loop-value%" with lore "&9Status: &aOnline" loop {Gildie.Gildia.%{Gildie.Player.%player%.Gildia}%.Czlonkowie::*}: if {Gildie.Gildia.%{Gildie.Player.%player%.Gildia}%.Leader} or {Gildie.Gildia.%{Gildie.Player.%player%.Gildia}%.Zastepca} is not loop-value: add 1 to {_i} if loop-value is offline: set slot {_i} of player's current inventory to skull of loop-value named "&6%loop-value%" with lore "&9Status: &4Offline" else: set slot {_i} of player's current inventory to skull of loop-value named "&6%loop-value%" with lore "&9Status: &aOnline" else: send "&cNie posiadasz gildii" to player Siema. Wie ktoś czemu nie otwiera się gui? Żadnego błędu nie wskazuje. Skript 2.6-beta2 Paper 1.17 Nie posiadam żadnych addonów do Skript
  9. if clicked slot is 4: if player has 1 diamond: if player has 1 stick: if player's tool is any armor or sword: set {_item} to player's tool enchant {_item} with unbreaking 4 Wie ktoś czemu nie działa enchant? Nie ma błędów Skript 2.5.3
  10. screen -r x Witam. Wiem, że ta komenda odpala mi konsole serwera, działa, ale czy wie ktoś może czy mogę zrestartować serwer 1 komendą w konsoli nie używając screen -r x? Podczas reload zlagowało mi serwer i teraz nie mogę go wyłączyć/zrestartować przez konsolę (nie mogę nic wpisywać w konsoli po screen -r x)
  11. Witam. Z tego co wiem to tylko PaperSpigot posiada możliwość odpalenia AntyXRay (takiego, że podczas włączenia X-Ray pokazuje nam wszędzie różne rudy pod ziemią zamiast stone'a) Czy jest może jakiś antyxray który pozwala na to samo tylko bez zmieniania na PaperSpigot? Czy lepiej przejść na PaperSpigot? Survival 1.17
  12. To teraz 2 pytania. Jeżeli posiadałbym tylko 10 pluginów, border mapy 5000x5000 To czy to jest opłacalne i czy sobie poradzi? 8GB RAM UpRyze 8192 2 100 NVMe GAME+ 87,90 PLN Ewentualnie jeśli tak, to czy Region Polska jest tutaj konieczny? Idk czy to nie wyszłoby prawie to samo 8GB RAM Game FR 8192 2 45 SSD GAME 69,90 PLN
  13. Karol123123123

    skrypt na zwoj rpg

    Po twoim poście widzę, że robisz serwer RPG. Masz może discorda i chciałbyś podesłać? Mógłbym ci porobić kilka skriptów bo na RPG gram od wielu lat a w skript jeżeli chodzi o rpg to potrafię wszystko zrobić
  14. Witam. Czy może mi ktoś polecić jakiś hosting tak aby serwer na wersji 1.17 przy 100 graczach nie miał problemów? (Serwer Survival + Dzialki).
  15. Jakieś błędy w konsoli / podczas reload?
  16. [01:44:04] [Server thread/INFO]: Mateusz123 issued server command: /holo create Powitanie &6Witaj na serwerze [01:44:04] [Server thread/ERROR]: null org.bukkit.command.CommandException: Unhandled exception executing command 'holo' in plugin HolographicDisplays v2.4.7 at org.bukkit.command.PluginCommand.execute(PluginCommand.java:47) ~[server.jar:3124-Spigot-66f9d3c-384e116] at org.bukkit.command.SimpleCommandMap.dispatch(SimpleCommandMap.java:149) ~[server.jar:3124-Spigot-66f9d3c-384e116] at org.bukkit.craftbukkit.v1_17_R1.CraftServer.dispatchCommand(CraftServer.java:764) ~[server.jar:3124-Spigot-66f9d3c-384e116] at net.minecraft.server.network.PlayerConnection.handleCommand(PlayerConnection.java:1944) ~[server.jar:3124-Spigot-66f9d3c-384e116] at net.minecraft.server.network.PlayerConnection.a(PlayerConnection.java:1783) ~[server.jar:3124-Spigot-66f9d3c-384e116] at net.minecraft.server.network.PlayerConnection.a(PlayerConnection.java:1764) ~[server.jar:3124-Spigot-66f9d3c-384e116] at net.minecraft.network.protocol.game.PacketPlayInChat.a(PacketPlayInChat.java:46) ~[server.jar:3124-Spigot-66f9d3c-384e116] at net.minecraft.network.protocol.game.PacketPlayInChat.a(PacketPlayInChat.java:1) ~[server.jar:3124-Spigot-66f9d3c-384e116] at net.minecraft.network.protocol.PlayerConnectionUtils.lambda$0(PlayerConnectionUtils.java:30) ~[server.jar:3124-Spigot-66f9d3c-384e116] at net.minecraft.server.TickTask.run(SourceFile:18) ~[server.jar:3124-Spigot-66f9d3c-384e116] at net.minecraft.util.thread.IAsyncTaskHandler.executeTask(SourceFile:151) ~[server.jar:3124-Spigot-66f9d3c-384e116] at net.minecraft.util.thread.IAsyncTaskHandlerReentrant.executeTask(SourceFile:23) ~[server.jar:3124-Spigot-66f9d3c-384e116] at net.minecraft.util.thread.IAsyncTaskHandler.executeNext(SourceFile:125) ~[server.jar:3124-Spigot-66f9d3c-384e116] at net.minecraft.server.MinecraftServer.bg(MinecraftServer.java:1124) ~[server.jar:3124-Spigot-66f9d3c-384e116] at net.minecraft.server.MinecraftServer.executeNext(MinecraftServer.java:1117) ~[server.jar:3124-Spigot-66f9d3c-384e116] at net.minecraft.util.thread.IAsyncTaskHandler.awaitTasks(SourceFile:134) ~[server.jar:3124-Spigot-66f9d3c-384e116] at net.minecraft.server.MinecraftServer.sleepForTick(MinecraftServer.java:1101) ~[server.jar:3124-Spigot-66f9d3c-384e116] at net.minecraft.server.MinecraftServer.x(MinecraftServer.java:1030) ~[server.jar:3124-Spigot-66f9d3c-384e116] at net.minecraft.server.MinecraftServer.lambda$0(MinecraftServer.java:307) ~[server.jar:3124-Spigot-66f9d3c-384e116] at java.lang.Thread.run(Thread.java:831) [?:?] Caused by: java.lang.IllegalAccessError: class com.gmail.filoghost.holographicdisplays.nms.v1_17_R1.NmsManagerImpl tried to access private field net.minecraft.server.level.WorldServer.G (com.gmail.filoghost.holographicdisplays.nms.v1_17_R1.NmsManagerImpl is in unnamed module of loader org.bukkit.plugin.java.PluginClassLoader @17c354d9; net.minecraft.server.level.WorldServer is in unnamed module of loader 'app') at com.gmail.filoghost.holographicdisplays.nms.v1_17_R1.NmsManagerImpl.addEntityToWorld(NmsManagerImpl.java:112) ~[?:?] at com.gmail.filoghost.holographicdisplays.nms.v1_17_R1.NmsManagerImpl.spawnNMSArmorStand(NmsManagerImpl.java:91) ~[?:?] at com.gmail.filoghost.holographicdisplays.object.line.CraftTextLine.spawn(CraftTextLine.java:102) ~[?:?] at com.gmail.filoghost.holographicdisplays.object.CraftHologram.spawnEntities(CraftHologram.java:294) ~[?:?] at com.gmail.filoghost.holographicdisplays.object.CraftHologram.refreshAll(CraftHologram.java:241) ~[?:?] at com.gmail.filoghost.holographicdisplays.commands.main.subs.CreateCommand.execute(CreateCommand.java:86) ~[?:?] at com.gmail.filoghost.holographicdisplays.commands.main.HologramsCommandHandler.onCommand(HologramsCommandHandler.java:117) ~[?:?] at org.bukkit.command.PluginCommand.execute(PluginCommand.java:45) ~[server.jar:3124-Spigot-66f9d3c-384e116] ... 19 more Nie działa stawianie hologramu. An internal error ocured... Potrafi ktoś pomóc?
  17. Siema. Robię serwer survival + działki na wersji 1.17. Silnik Spigot czy Bukkit?
  18. Niestety żadna strona związana z Donate'ami nie posiada takiej opcji. Możesz ewentualnie indywidualnie to robić np. Gracz wysyła ci donate a ty po prostu mając op'a sam mu respisz tego moba
  19. on damage: if attacker is a player: if name of attacker's tool is "&3&lObrazenia Obszarowe": if victim is a zombie: set {_admg} to attacker's damage loop all zombies in radius 3 around victim: damage loop-zombies by {_admg} send "&2» Zaatakowales kilka jednostek" to attacker Witam. Wie ktoś czemu obrażenia dostaje tylko 1 osoba? (Obrażen nie otrzymują żadne zombie dookoła victim)
  20. Karol123123123

    Funnyguilds

    Do tego trzeba użyć placeholderów
  21. if "%uncoloured 4th line of lore of player's tool%" contains "Srednie Obrazenia: %loop-number%%%": set {_Obrazenia} to loop-number
  22. {_Obrazenia} parsed as number can't have anything added to it (podczas gdy dodaje parsed as number)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...