Skocz do zawartości

AdixeMC

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O AdixeMC

  • Tytuł
    Początkujący I

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dziękuję za odpowiedź. Problem w tym, że nie robię reloadów, już się tego "oduczyłem". Problem nadal się pojawia.
  2. AdixeMC

    Tuinity API

    Właśnie tu zdołałem dotrzeć i na tym stanęło. Nie wiem jak to API zbudować. Jestem początkujący i mało rozumiem z tego co tam pisze...
  3. Witam, mam problem. Chcę użyć API silnika Tuinity, ale zupełnie nie wiem skąd mam je wyciągnąć. W przypadku Spigota było prosto, bo po prostu dorzucam bibliotekę to mojego projektu. Tutaj jest nieco inaczej i nie wiem jak to zrobić / skąd pobrać. Proszę o pomoc! Pozdrawiam
  4. Plugin SuperHeroWars jest na wersję 1.16.x i ma z góry określone API version. Dziwi mnie fakt, że w którymś momencie działania serwera się to psuje. Nie ma on wiele ramu, a zwykle przy testach często robię reloady, a nie restarty, żeby zaoszczędzić czasu. Plugin się "psuje" zwykle po parunastu reloadach. Sugerowało by to brak ramu, ale wątpię czy rzucało by to wyjątek NoClassDefFoundError... Da się to naprawić jakoś? PS. Psuje się BukkitRunnable odpowiadający w tym przypadku za taski.
  5. Tylko dlaczego wszystko działa i nagle się psuje? Teoretycznie wszystko jest dobrze skompilowane.
  6. Witam, piszę plugin pod Minecraft. Od długiego czasu borykam się z niezrozumiałym dla mnie problemem. Czasami, bo nie zawsze otrzymuję błąd java.lang.NoClassDefFoundError w miejscu BukkitRunnable(). Problem pojawia się po dłuższym czasie działania pluginu. Gdy już się pojawi, to tylko restart pomaga go usunąć. Nie wiem o co chodzi. Jest to bardzo dziwne, bo wszystko działa dobrze i w którymś momencie nagle się psuje. Dlaczego się tak dzieje? Błąd: Kod: new org.bukkit.scheduler.BukkitRunnable() { @Override public void run() {
  7. Przydatne, działa dobrze. Rzeczywiście ze wszystkich sposobów jest najmniej lagujące, ale czy istnieje możliwość by jeszcze bardziej zminimalizować lagi?
  8. Witam, mam plugin, który wczytuje co jakiś czas świat void z jedną areną na serwer. W timingach widać, że jest to obciążający proces (chociaż w grze nie widać zbytnio lagów). W jaki sposób zoptymalizować ładowanie świata? Może rozłożyć to na chunki, czy coś w tym stylu?
  9. Czyli świat zostaje wyładowany bez zapisu, przez co przy wczytywaniu go na nowo powstaje efekt "regeneracji"? Nie zapisują się zmiany.
  10. Prosiłbym o jakieś dokładniejsze wytłumaczenie, bo nie chcę przepisywać gotwców i na prawdę mało rozumiem o co chodzi. Mowa jest o generowaniu świata void, a za chwilę o tworzeniu światów z folderu "maps". Nie umiem się w tym połapać... Jestem poczatkujący jak już pisałem.
  11. W poradniku jest generowanie nowej mapy, a nie wczytywanie "gotowca".
  12. @Peridot Bardzo ciekawe rozwiązanie, ale w jaki sposób konkretną arenę stworzyć, a nie czystego seeda?
  13. Pomysłem moim było stworzenie świata kopii, z którego mógłbym przywrócić arenę na innym świecie do pierwotnego stanu. Chodzi o system przywracający arenę. Znalazłem sposób, który nie laguje serwera (na razie) - mianowicie zapisywanie zmian wprowadzonych przez graczy do listy, a następnie odczytanie jej i przywrócenie tylko zapisanych elementów. To generuje kolejny problem - bloki takie jak np. bambus bo zniszczeniu dolnego bloku niszczą się całe, a plugin zapisuje tylko dolny blok. W efekcie nie wszystko zostanie przywrócone. W jaki sposób wydajnie przywrócić arenę (150x150x50) krate
  14. Teoretycznie wykonuję to w tasku... Ale jestem początkujący, może coś źle robię. Poszukam jeszcze innych rozwiązań, jeśli one również zawiodą, to poproszę o pomoc.
  15. Witam, piszę plugin do Minecrafta. Niestety, parę dni temu napotkałem problem - dziwny błąd konsoli, który wiesza serwer. Jeśli ktoś wie o co w tym chodzi, to będę wdzięczny za pomoc! Wspomnę jeszcze, że w tym miejscu plugin ma przywrócić arenę, po zakończeniu minigry. Na razie (jeśli by działało) są to zagnieżdżone pętle for. Ta opcja może obciążać serwer, dlatego wpadłem na inny pomysł, żeby zapisać wprowadzone przez graczy zmiany i przywrócić tylko te bloki (z kopii areny). Czy to jest lepsze rozwiązanie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...