Skocz do zawartości

Byialy

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez Byialy

  1. Witam serdecznie! Napotkałem drobny problem, który uniemożliwia prawidłowe funkcjonowanie skryptu. Chciałem, aby w Niedzielę o godzinie 22:00 był wykonywany szereg czynności opisanych w skrypcie. Jednakże, niżej zamieszczone sformułowanie nie działa w sposób prawidłowy. Dodam tylko, że przed aktualizacją działało. Kod skryptu: Błąd w konsoli: https://pastebin.com Damy radę coś z tym zrobić? Dopowiem tylko, że aktualizowanie do nowszej wersji (2.6-beta2) nie rozwiązuje problemu. Lista addonów poniżej: A sam skrypt po wpisaniu /dzien wyświetla coś takiego:
  2. Witam serdecznie wszystkich czytających. Na wstępie chciałbym życzyć miłego dnia/wieczoru (w zależności od tego, kiedy to czytacie). Mam nadzieję, że wszystko u Was dobrze . Kieruję do Was prośbę - może niekoniecznie o napisanie skryptu (ale jak ktoś by chciał, to byłbym wdzięczny), co podrzucenie pomysłu jak to wykonać - za pomocą jakich eventów. Napisałem skrypt na zakup terenu na spawnie i chciałbym dodać coś na zasadzie opłacania go. Gracz wynajmujący musiałby wpłacić określoną kwotę, aby przedłużyć wynajem o 7d. W przypadku nieopłacenia go, Gracz otrzymałby maila/powiadomienie, że wkrótce jego opłata wygaśnie i w konsekwencji - po około 3 godzinach teren miałby zostać ponownie wystawiony na sprzedaż. Dałoby radę coś takiego w skrypcie?
  3. Hm... Gdy jestem sam na serwerze to pokazuje mój nick, natomiast gdy dołączy drugi Gracz do innego serwera to jest <none>.
  4. Jest zainstalowany na samym Bungee oraz każdym podserwerze. Dla pewności wrzuciłem na każdy serwer tą samą wersję Skungee. Porty oraz host posustawiane.
  5. Wysyła <none> mimo, że są Gracze na serwerach Bungee.
  6. No, na to bym nie wpadł. Zamiast czego mam to zastąpić? Czy po prostu sprawdzić jaki jest wynik zwrotny?
  7. every 1 minute in world "world": loop all bungeecord players: if loop-value has permission "ekipa.info": add 1 to network variable {aaminutanorma::%loop-value%} if {aaminutanorma::%loop-value%} is 60: set network variable {aaminutanorma::%loop-value%} to 0 add 1 to network variable {aagodzinanorma::%loop-value%} send "&aWypełniłeś/aś kolejną godzinę normy! W bieżącym tygodniu masz już &e&l%{aagodzinanorma::%loop-value%}%&a." to loop-value if {ssminutanorma::%loop-value%} is not set: set network variable {ssminutanorma::%loop-value%} to 0 if {ssgodzinanorma::%loop-value%} is not set: set network variable {ssgodzinanorma::%loop-value%} to 0 if {aaminutanorma::%loop-value%} is not set: set network variable {aaminutanorma::%loop-value%} to 0 if {aagodzinanorma::%loop-value%} is not set: set network variable {aagodzinanorma::%loop-value%} to 0 if {aagodzinanorma::%loop-value%} is 10: if {aaminutanorma::%loop-value%} is 0: send "&AGratulację! Udało Ci się wyrobić normę na &2&lplusa&a!" to loop-value Zakładam, że jakoś nieodpowiednie sformułowałem dodanie wartości do zmiennej (2 błąd). Jak to poprawić, żeby było git?
  8. Jak w prawidłowy sposób sprawdzić, czy loop-value ma permisję?
  9. A czy dałoby radę uprosić jakoś ten skrypt - tak, żeby nie działał na obu serwerach osobno, tylko na jednym i "loopował" wszystkich Graczy połączonych z siecią?
  10. Siemanko! Mam 2 serwery, które mają skrypt na zliczanie czasu online i przekładanie go na zmienną. Oto fragment jak to wygląda: every 1 minute in world "world": loop all players: if loop-player is not AFK: if loop-player has permission "ekipa.info": add 1 to {aminutanorma::%loop-player%} if {aminutanorma::%loop-player%} is 60: set {aminutanorma::%loop-player%} to 0 add 1 to {agodzinanorma::%loop-player%} send "&aWypełniłeś/aś kolejną godzinę normy! W bieżącym tygodniu masz już &e&l%{agodzinanorma::%loop-player%}%&a." to loop-player I teraz pytanko. Jak mogę zrobić, żeby ta zmienna była globalna - czyli czas online na serwerze Skyblock był widoczny w zmiennej wyświetlanej na Survivalu. Jest taka opcja?
  11. Byialy

    Bungee loop

    Siemka! Przekopałem całą dokumentację skungee (bynajmniej tak mi się wydaje) i znalazłem tylko jak "loopnąć" wszystkich Graczy połączonych z bungee. Jak teraz w dalszej części zdefiniować tych Graczy? Przykład: loop all of the bungee players: if loop-player has permission "bla.bla": <-- tutaj wskazuje, że nie znaleziony Graczy pasujących do tego loopa
  12. Niestety nie działa. Errorów brak a wszystko wypada na ziemie zamiast do ekwipunku. Może coś pokombinować z block above?
  13. Jak mogę to uwarunkować? "if target block is event-block or {_drops::*}:" nie działa
  14. Racja - poprawiłem. Dzięki Tak - ani nie pojawia się w ekwipunku, ani nie wypada na ziemię. EDIT: Jak Gracz rozwali skrzynkę z przedmiotami - to wypada sama skrzynka.
  15. Z kodem: on mine: set {_drops::*} to drops of event-block using player's tool loop {_drops::*}: if player has enough space for {_drops::*}: cancel drops of items give player {_drops::*} wygląda to tak: https://imgur.com/gReqiPy Gdy wyłączymy skrypt, wszystko działa w sposób prawidłowy.
  16. Okej, napotkane problemy udało się rozwiązać (za co dziękuje). Jedyne co teraz zauważyłem - to np. niszczenie bloku na którym coś stoi - np. latarenka - ten blok się niszczy i nie pojawia się w ekwipunku. Na początku ma być "on block break" czy użyć jakiegoś innego zdarzenia? Obecnie to wygląda tak: on block mine: loop drops of event-block using player's tool: if player has enough space for loop-value: if player has permission "group.premium": clear drops give player loop-value
  17. Siemka! Napisałem sobie prosty skrypt na to, aby wykopany blok nie leciał na ziemię tylko do ekwipunku. Napotkałem na 2 problemy - jak mogę sprawdzić, czy Gracz ma miejsce w ekwipunku na ten drop oraz jak zrobić, aby po np. wykopaniu bloku trawy wypadał dirt, po wykopaniu biblioteczek wypadały książki a nie sam blok, itp.. Jakieś pomysły?
  18. Nie spodziewałem się tak szybkiej reakcji, wielkie dzięki za pomoc - działa
  19. Siemka! Zrobiłem sobie skrypty (oba na dole) - jeden na czat Ekipy drugi do ogłoszeń. W obu skryptach jest użyta zmienna %coloured player's nickname%. Co ważne na tym etapie - Gracze na naszym serwerze mają prefixy z kolorami RGB. W przypadku funkcji broadcast "%coloured player's nickname% ogłasza %arg 1%" wszystko wyświetla się prawidłowo - kolor RGB jest zachowany. Jednakże w przypadku funkcji send "%coloured player's nickname%" to player nie działa - zamiast koloru RGB pojawia się czarny kolor. Przykład, w którym nie działa: command /e [<text>]: trigger: if arg 1 is set: loop all players: if loop-player has permission "ekipa.info": execute console command "/playsound minecraft:entity.illusioner.mirror_move record %loop-player% ~ ~ ~ 1 1.2 1" send "&2&lCE &9&L>> &c %colored player's nickname% &6⇒ &e%coloured arg 1%" to loop-player Przykład, w którym działa: command /oglos [<text>]: trigger: if player has permission "admin.info": broadcast "&6&l|&4&LOgłoszenie&6&l| %coloured player's nickname% -> %coloured arg 1%" Jakiś pomysł jak to naprawić?
  20. Okej, o tym nie pomyślałem. To już zrobiłem. Jedyne czego brakuje to paska życia, jakiś pomysł na to?
  21. Trochę nie rozumiem pytania. Chce postawić te kryształy po to, aby rozpoczęły ten proces przywoływania smoka (odnawianie wież obsydianowych, przywołanie smoka, etc.). Gdy przywołam smoka za pomocą komendy (/spawnmob, /summon itp.), to wymienione procesy w nawiasie wyżej się nie dzieją - smok nie ma paska życia, kryształy leczące się nie odnowiły, jest zawieszony w powietrzu do czasu ataku.
  22. Witam, mam pewien problem ze spawnowaniem entity kryształy. Chciałem zespawnować za pomocą skryptu 4 kryształy endu, aby te aktywowały ten dziki i magiczny proces przywoływania smoka endu. spawn end crystal at {smok1} wait 2 seconds spawn end crystal at {smok2} wait 2 seconds spawn end crystal at {smok3} wait 2 seconds spawn end crystal at {smok4} Okazuje się, że w ten sposób to nie zadziała - są te kryształy, ale nie w takiej formie co miały być i nie aktywuj wyżej wspomnianego procesu. Gdy Gracz postawi endcrystal, to wszystko działa prawidłowo. Da się to jakoś ominąć? ---- Wiem, że da się po prostu "spawn enderdragon at {smok}" i tyle. Tylko wtedy ten smok nie ma poziomu życia i kryształy endu również się nie odnawiają
  23. Na chwilę obecną jest to. Myślę nad dopisaniem fragmentu o tym, że o północy wszystkie osoby, których normę sprawdzamy (skrypt ten ma służyć do kontroli normy Ekipy serwera) zostają wyrzucone z serwera. Co myślicie o takim rozwiązaniu?
  24. Podany przez Ciebie kod umożliwia powstanie zdarzenia/warunku "every Sunday"?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...