Skocz do zawartości

Byialy

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Byialy

Początkujący I

Początkujący I (2/13)

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie! Napotkałem drobny problem, który uniemożliwia prawidłowe funkcjonowanie skryptu. Chciałem, aby w Niedzielę o godzinie 22:00 był wykonywany szereg czynności opisanych w skrypcie. Jednakże, niżej zamieszczone sformułowanie nie działa w sposób prawidłowy. Dodam tylko, że przed aktualizacją działało. Kod skryptu: Błąd w konsoli: https://pastebin.com Damy radę coś z tym zrobić? Dopowiem tylko, że aktualizowanie do nowszej wersji (2.6-beta2) nie rozwiązuje problemu. Lista addonów poniżej: A sam skrypt po wpisaniu /dzien wyświetla coś takiego:
  2. Witam serdecznie wszystkich czytających. Na wstępie chciałbym życzyć miłego dnia/wieczoru (w zależności od tego, kiedy to czytacie). Mam nadzieję, że wszystko u Was dobrze . Kieruję do Was prośbę - może niekoniecznie o napisanie skryptu (ale jak ktoś by chciał, to byłbym wdzięczny), co podrzucenie pomysłu jak to wykonać - za pomocą jakich eventów. Napisałem skrypt na zakup terenu na spawnie i chciałbym dodać coś na zasadzie opłacania go. Gracz wynajmujący musiałby wpłacić określoną kwotę, aby przedłużyć wynajem o 7d. W przypadku nieopłacenia go, Gracz otrzymałby maila/powiadomienie, że wkrótce jego opłata wygaśnie i w konsekwencji - po około 3 godzinach teren miałby zostać ponownie wystawiony na sprzedaż. Dałoby radę coś takiego w skrypcie?
  3. Hm... Gdy jestem sam na serwerze to pokazuje mój nick, natomiast gdy dołączy drugi Gracz do innego serwera to jest <none>.
  4. Jest zainstalowany na samym Bungee oraz każdym podserwerze. Dla pewności wrzuciłem na każdy serwer tą samą wersję Skungee. Porty oraz host posustawiane.
  5. Wysyła <none> mimo, że są Gracze na serwerach Bungee.
  6. No, na to bym nie wpadł. Zamiast czego mam to zastąpić? Czy po prostu sprawdzić jaki jest wynik zwrotny?
  7. every 1 minute in world "world": loop all bungeecord players: if loop-value has permission "ekipa.info": add 1 to network variable {aaminutanorma::%loop-value%} if {aaminutanorma::%loop-value%} is 60: set network variable {aaminutanorma::%loop-value%} to 0 add 1 to network variable {aagodzinanorma::%loop-value%} send "&aWypełniłeś/aś kolejną godzinę normy! W bieżącym tygodniu masz już &e&l%{aagodzinanorma::%loop-value%}%&a." to loop-value if {ssminutanorma::%loop-value%} is not set: set network variable {ssminutanorma::%loop-value%} to 0 if {ssgodzinanorma::%loop-value%} is not set: set network variable {ssgodzinanorma::%loop-value%} to 0 if {aaminutanorma::%loop-value%} is not set: set network variable {aaminutanorma::%loop-value%} to 0 if {aagodzinanorma::%loop-value%} is not set: set network variable {aagodzinanorma::%loop-value%} to 0 if {aagodzinanorma::%loop-value%} is 10: if {aaminutanorma::%loop-value%} is 0: send "&AGratulację! Udało Ci się wyrobić normę na &2&lplusa&a!" to loop-value Zakładam, że jakoś nieodpowiednie sformułowałem dodanie wartości do zmiennej (2 błąd). Jak to poprawić, żeby było git?
  8. Jak w prawidłowy sposób sprawdzić, czy loop-value ma permisję?
  9. A czy dałoby radę uprosić jakoś ten skrypt - tak, żeby nie działał na obu serwerach osobno, tylko na jednym i "loopował" wszystkich Graczy połączonych z siecią?
  10. Siemanko! Mam 2 serwery, które mają skrypt na zliczanie czasu online i przekładanie go na zmienną. Oto fragment jak to wygląda: every 1 minute in world "world": loop all players: if loop-player is not AFK: if loop-player has permission "ekipa.info": add 1 to {aminutanorma::%loop-player%} if {aminutanorma::%loop-player%} is 60: set {aminutanorma::%loop-player%} to 0 add 1 to {agodzinanorma::%loop-player%} send "&aWypełniłeś/aś kolejną godzinę normy! W bieżącym tygodniu masz już &e&l%{agodzinanorma::%loop-player%}%&a." to loop-player I teraz pytanko. Jak mogę zrobić, żeby ta zmienna była globalna - czyli czas online na serwerze Skyblock był widoczny w zmiennej wyświetlanej na Survivalu. Jest taka opcja?
  11. Byialy

    Bungee loop

    Siemka! Przekopałem całą dokumentację skungee (bynajmniej tak mi się wydaje) i znalazłem tylko jak "loopnąć" wszystkich Graczy połączonych z bungee. Jak teraz w dalszej części zdefiniować tych Graczy? Przykład: loop all of the bungee players: if loop-player has permission "bla.bla": <-- tutaj wskazuje, że nie znaleziony Graczy pasujących do tego loopa
  12. Niestety nie działa. Errorów brak a wszystko wypada na ziemie zamiast do ekwipunku. Może coś pokombinować z block above?
  13. Jak mogę to uwarunkować? "if target block is event-block or {_drops::*}:" nie działa
  14. Racja - poprawiłem. Dzięki Tak - ani nie pojawia się w ekwipunku, ani nie wypada na ziemię. EDIT: Jak Gracz rozwali skrzynkę z przedmiotami - to wypada sama skrzynka.
  15. Z kodem: on mine: set {_drops::*} to drops of event-block using player's tool loop {_drops::*}: if player has enough space for {_drops::*}: cancel drops of items give player {_drops::*} wygląda to tak: https://imgur.com/gReqiPy Gdy wyłączymy skrypt, wszystko działa w sposób prawidłowy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...