Skocz do zawartości

KooralYT

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia KooralYT

Początkujący II

Początkujący II (3/13)

2

Reputacja

  1. A żeby tylko wtedy gdy pierwszy raz wejdzie a nie żeby cały czas tepało?
  2. a da się jakoś zrobić gdy wejdą na serwer to wtedy ich spawnuje w różne miejsca? A nie żeby wpisywać komendę?
  3. A gdzie mogę znaleźć to w essentialsX?
  4. Czy da radę zrobić jakimś pluginem, komendą, itd. losowy spawn gracza na mapie 5000x5000?
  5. KooralYT

    skrypt na gui

    zrobiłem sobie prosty skrypt na gui i chce by po kliknięciu na ikonę wykonywało komendę, lecz jej nie wykonuje command /zadania: trigger: open chest with 1 rows named "Zadania" to player wait 3 tick format slot 2 of player with diamond sword named "&l&4Polowanie" with lore "zadania na polowanie" to close then run "polowanie" format slot 0 of player with workbench named "&l&2Główne" with lore "misje główne" to close then run "" format slot 4 of player with glass bottle named "&l&1Alchemik" with lore "zadania alchemika" to close then run "" format slot 8 of player with chest named "&l&8Poboczne" with lore "zadania poboczne" to close then run "" format slot 6 of player with wheat named "&l&6farmer" with lore "zadania farmera" to close then run "" command /polowanie: trigger: open chest with 1 rows named "&l&4Polowanie" to player chce, żeby po kliknięciu uruchamiało tą komendę co jest na dole ale zamyka i tyle nie działa by otwierało drugie gui. Pewnie jak zwykle coś źle robię .
  6. KooralYT

    drop z mobów

    edit: jednak nie działa bo pokazuje błąd Cant understand this condition/effect: drop (random integer between 1 and 3) of rotten flash named "Mięso" at victim
  7. KooralYT

    drop z mobów

    a sorka kurcze źle powiedziałem bo chciałem, żeby z moba który też jest nazwany
  8. KooralYT

    drop z mobów

    Potrzebuje kodu do dropu itemów z moba i żeby wylosowało liczbę od 1 do 3 i dało tyle ile wylosuje. i żeby był procent na wypadnięcie tego przedmiotu, ale żeby dropił przedmiot który jest przeze mnie nazwany!
  9. KooralYT

    pomoc z eventami

    można temat odłożyć na jutro bo coś już w ogóle się zepsuło i nie działa nawet dawanie tego paper nie wiem co się dzieje. Wersja skript to 2.5.2 Chcę jutro to dokończyć bo łeb mnie boli od tego ekranu może poszukam już coś zrobionego.
  10. KooralYT

    pomoc z eventami

    Znaczy nie wiem czy tak można żeby nawalać tyle w jeden skrypt bo widziałeś, że mam tego dużo i tam na górze jest cały kod i tak. Kod ma w sobie po kliknięciu tabliczki dawać paper, który jak się kliknie prawym myszy to wyświetla zadanie. Dalej jest, że wykrywa mi czy gracz wykonuje te zadanie i nalicza mi ile zabił gracz już nazwanych zombie. Potem jest komenda do sprawdzania ile zostało % do skończenia zadania. Następne komendy będą usuwane na chwilę obecną pomagają w testowaniu. a teraz chce że jak będzie skończone zadanie to wtedy dodaje mi 1 do {lvl.kill.%loop-player%} i jeżeli wykryje mi dwa to wtedy wykonuje komendę, żeby usuneło mi ten paper i dało nowy z innym zadaniem.
  11. KooralYT

    pomoc z eventami

    no ok niema błędów lecz nie usuwa mi przedmiotu jest tylko taka animacja że jak trzymam ten papier to on jakby się chowa i wyciąga xD edit: widzę, że ta animacja jest we wszystkich przemiotach edit2: zauważyłem, że nie działa te polecenie na usuwanie przedmiotu
  12. KooralYT

    pomoc z eventami

    every 5 seconds in "world": loop all players: if {lvl.kill.%loop-player%} = 2: remove paper named "6Zadanie-polowanie nr.1" from player's inventory prosze
  13. KooralYT

    pomoc z eventami

    No tylko że nie działa da się jakoś sprawdzić jaką liczbę ma zmienna?
  14. KooralYT

    pomoc z eventami

    czyli jak zrobić żeby dać loop all players: i do zmiennej dać loop-player?
  15. KooralYT

    pomoc z eventami

    ehh jakby to opisać może po prostu prześlę skrypt . On sign change: if line 1 is "&5Zadania": set {%location of event-block%} to true On click on sign: if {%location of clicked block%} is true: give 1 paper named "&l&6Zadanie-polowanie nr.1" to player on right click with paper: if player's tool is paper named "&l&6Zadanie-polowanie nr.1": send "&lWitaj wojowniku chcesz może zacząć przygodę z polowaniem? Jeżeli tak to idź i zabij 10 zatrutych zombie!" to player variables: {zombie.%player%} = 0 {lvl.kill.%player%} = 1 {interger.%player%} = 0 options: ilosc.zabic.na.lvlup: 10 on death: if name of victim is "zatruty żołnierz": if attacker is a player: add 1 to {zombie.%attacker%} add 1 to {interger.%player%} if {zombie.%attacker%} >= {@ilosc.zabic.na.lvlup}: add 1 to {lvl.kill.%attacker%} remove {@ilosc.zabic.na.lvlup} from {zombie.%attacker%} command /zombielvl: trigger: set {_1} to {zombie.%player%}*100 set {_2} to {_1}/{@ilosc.zabic.na.lvlup} set {_3} to 100-{_2} set {_lvlup} to {lvl.kill.%player%}+1 send "&b&ldo ukończenia brakuje ci &c&l%{_3}%&b&l%% zatrutych żołnierzy" command /zombiereset: trigger: set {zombie.%player%} to 0 set {lvl.kill.%player%} to 1 set {interger.%player%} to 0 every 5 seconds in "world": if {lvl.kill.%player%} = 2: remove paper named "6Zadanie-polowanie nr.1" from player's inventory jeżeli mam takie cuś i jak mam to przerobić? znaczy robiłem to co kazałeś ale to nic nie dawało bo mi mówiło że niema takiego periodicalu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...