Skocz do zawartości

OffensePL

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

623 wyświetleń profilu

Osiągnięcia OffensePL

Świeżak

Świeżak (1/13)

0

Reputacja

  1. Siema. Potrzebuje aby w świecie "labirynt" każdy enderman dostawał strength 10, resistance 4 i absorption 500 gdy sie spawnuje.
  2. Siemka, potrzebuje 2 skrypty: 1) gdy ktoś 3 lub więcej razy napisze w /msg tą samą wiadomość wyrzuci go z powodem nie spamuj! 2) Gdy ktoś napisze "event" na msg wyrzuca go z powodem Nie pros o event! (tutaj jak sie da to jeszcze zeby wyrzucalo tylko jak odbierajacy wiadomosc ma permisje blokada.eventu)
  3. @lxidi Twój skrypt z tego co widze zwiększa damage O {_} a ma zwiększać o {_}% ( tak gdy dodaje na końcu % to wywala ten sam błąd)
  4. Dobra, lepiej podeślę Ci cały skrypt command /losujumiejetnosci: permission: testadmin.sk permission message: &cNie masz dostepu do tej komendy! trigger: set {umiejetnosci.odblokowanie.%player%} to true set {umiejetnosci.atak.%player%} to random integer from 1 to 50 set {umiejetnosci.blok.%player%} to random integer from 1 to 50 set {umiejetnosci.cios.%player%} to random integer from 1 to 25 send "&6&l[UMIEJETNOSCI]" to all players send "&aGracz %player% odblokowal Dodatkowe Umiejetnosci!" to all players send "&aJego Dodatkowe Umiejetnosci to:" to all players send "&aAtak: +%{umiejetnosci.atak.%player%}% procent" to all players send "&aBlok Ciosow: +%{umiejetnosci.blok.%player%}% procent" to all players send "&aCios Krytyczny: +%{umiejetnosci.cios.%player%}% procent" to all players send "&cGratulacje!" send "&6&l[UMIEJETNOSCI]" to all players on damage: if attacker is a player: if {umiejetnosci.atak.%attacker%} is not set: stop else: increase the damage by {umiejetnosci.atak.%attacker%}% Mógł byś zmienić to tak jak napisałeś?
  5. Siema. Mam taki skrypt on damage: if attacker is a player: if {umiejetnosci.atak.%attacker%} is not set: stop else: increase the damage by {umiejetnosci.atak.%attacker%}% i jak daje np. increase the damage by 15% to działa, a jak zamiast liczby chcę żeby odczytywało liczbę z {umiejetnosci.atak.%attacker%} to wywala błąd. {umiejetnosci.atak.%attacker%} is not an entity type
  6. on any move: if {umiejetnosci.odblokowanie.%player%} is not set: set {umiejetnosci.odblokowanie.%player%} to false command /umiejetnosci: trigger: if {umiejetnosci.odblokowanie.%player%} is false: send "&aStatus: &cNie odblokowales Dodatkowych Umiejetnosci!" send "&aDodatkowe Umiejetnosci to Atak,Blok Ciosow oraz Cios" send "&aKrytyczny. Na kazde z nich otrzymujesz od 1-50 procent" send "&apo odblokowaniu Specjalnych Umiejetnosci" send "&a" send "&aPrzykladowe Umiejetnosci: Atak 14 procent, Blok Ciosow 29 procent" send "&aCios Krytyczny 41 procent." send "&a" send "&aCios Krytyczny to Twoj atak zwiekszony dziesieciokrotnie." send "" send "&2Aby odblokowac Specjalne Umiejetnosci udaj sie na /warp ksiega" else: send "&aStatus: &aOdblokowales Dodatkowe Umiejetnosci!" send "" send "" send "&CTwoje Umiejetnosci to:" send "" send "" send "&aAtak: &c+ %{umiejetnosci.atak.%player%}% procent" send "" send "&aBlok Ciosow: &c+ %{umiejetnosci.blok.%player%}% procent" send "" send "&aCis Krytyczny: &c+ %{umiejetnosci.cios.%player%}% procent" command /losujumiejetnosci: permission: losu.jum permission message: &cNie masz dostepu do tej komendy! trigger: set {umiejetnosci.odblokowanie.%player%} to true set {umiejetnosci.atak.%player%} to random integer from 1 to 50 set {umiejetnosci.blok.%player%} to random integer from 1 to 50 set {umiejetnosci.cios.%player%} to random integer from 1 to 50 send "&6&l[UMIEJETNOSCI]" to all players send "&aGracz %player% odblokowal Dodatkowe Umiejetnosci!" to all players send "&aJego Dodatkowe Umiejetnosci to:" to all players send "&aAtak: +%{umiejetnosci.atak.%player%}% procent" to all players send "&aBlok Ciosow: +%{umiejetnosci.blok.%player%}% procent" to all players send "&aCios Krytyczny: +%{umiejetnosci.cios.%player%}% procent" to all players send "&cGratulacje!" send "&6&l[UMIEJETNOSCI]" to all players A więc tak jak tam jest napisane potrzebuje żeby zwiększało atak, blok ciosów oraz krytyka w zależności jakie procenty się wylosowały Z góry dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...