on any move:
if {umiejetnosci.odblokowanie.%player%} is not set:
set {umiejetnosci.odblokowanie.%player%} to false
command /umiejetnosci:
trigger:
if {umiejetnosci.odblokowanie.%player%} is false:
send "&aStatus: &cNie odblokowales Dodatkowych Umiejetnosci!"
send "&aDodatkowe Umiejetnosci to Atak,Blok Ciosow oraz Cios"
send "&aKrytyczny. Na kazde z nich otrzymujesz od 1-50 procent"
send "&apo odblokowaniu Specjalnych Umiejetnosci"
send "&a"
send "&aPrzykladowe Umiejetnosci: Atak 14 procent, Blok Ciosow 29 procent"
send "&aCios Krytyczny 41 procent."
send "&a"
send "&aCios Krytyczny to Twoj atak zwiekszony dziesieciokrotnie."
send ""
send "&2Aby odblokowac Specjalne Umiejetnosci udaj sie na /warp ksiega"
else:
send "&aStatus: &aOdblokowales Dodatkowe Umiejetnosci!"
send ""
send ""
send "&CTwoje Umiejetnosci to:"
send ""
send ""
send "&aAtak: &c+ %{umiejetnosci.atak.%player%}% procent"
send ""
send "&aBlok Ciosow: &c+ %{umiejetnosci.blok.%player%}% procent"
send ""
send "&aCis Krytyczny: &c+ %{umiejetnosci.cios.%player%}% procent"
command /losujumiejetnosci:
permission: losu.jum
permission message: &cNie masz dostepu do tej komendy!
trigger:
set {umiejetnosci.odblokowanie.%player%} to true
set {umiejetnosci.atak.%player%} to random integer from 1 to 50
set {umiejetnosci.blok.%player%} to random integer from 1 to 50
set {umiejetnosci.cios.%player%} to random integer from 1 to 50
send "&6&l[UMIEJETNOSCI]" to all players
send "&aGracz %player% odblokowal Dodatkowe Umiejetnosci!" to all players
send "&aJego Dodatkowe Umiejetnosci to:" to all players
send "&aAtak: +%{umiejetnosci.atak.%player%}% procent" to all players
send "&aBlok Ciosow: +%{umiejetnosci.blok.%player%}% procent" to all players
send "&aCios Krytyczny: +%{umiejetnosci.cios.%player%}% procent" to all players
send "&cGratulacje!"
send "&6&l[UMIEJETNOSCI]" to all players
A więc tak jak tam jest napisane potrzebuje żeby zwiększało atak, blok ciosów oraz krytyka w zależności jakie procenty się wylosowały
Z góry dzięki