Skocz do zawartości

marcinkoxx

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    64
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez marcinkoxx

  1. Zrób to przez holographic displays, tak bedzie lepiej. Jezeli chcesz moge ci tu podeslac config z hd, przepiszesz tylko porty i nazwy serwerow i wszystko gra.
  2. nie widzę potrzeby wrzucania w bungee, wrzuc tylko na lobby.
  3. czekaj, lukne na swoja zmienna i ci podam {online: Two} - to jest zmienna do hd, Two - to nazwa serwera
  4. Nie lepiej uzyc HolographicDisplays?
  5. marcinkoxx

    Zmiana wiadomosci

    dobra juz mam / do usuniecia
  6. marcinkoxx

    Zmiana wiadomosci

    Napisz ktos szybko jakis skrypt ze jak napisze na chacie: < 3 to wyswietli sie z gory dzieki
  7. Mam problem ze skryptem, źle pokazuje /czas top, pokazuje obojetnie a nie od najwiecej spedzonego czasu, ktos poprawi? #Skrypt by knugi every 1 seconds: loop all players: if {czas::%loop-player%} is not set: set {czas::%loop-player%} to 0 set {czas::%loop-player%::sekundy} to 0 set {czas::%loop-player%::minuty} to 0 set {czas::%loop-player%::godziny} to 0 set {czas::%loop-player%::dni} to 0 add 1 to {czas::%loop-player%} add 1 to {czas::%loop-player%::sekundy} if {czas::%loop-player%::sekundy} is larger than or equal to 60: add 1 to {czas::%loop-player%::minuty} set {czas::%loop-player%::sekundy} to 0 if {czas::%loop-player%::minuty} is larger than or equal to 60: add 1 to {czas::%loop-player%::godziny} set {czas::%loop-player%::minuty} to 0 if {czas::%loop-player%::godziny} is larger than or equal to 24: add 1 to {czas::%loop-player%::dni} set {czas::%loop-player%::godziny} to 0 command /czas [<text="%player%">] [<text>]: trigger: if arg 1 is "help": send "&cCzas online &cby Knugi" send "&a/czas <nick> &8- &7pokazuje czas online danego gracza." send "&a/czas top <nr> &8- &7pokazuje topke" if sender has permission "admin": send "&a/czas remove <nick/all> &8- &7restartuje czas dla danego gracza/wszystkich graczy" stop if arg 1 is "remove": if sender has permission "admin": if arg 2 is not set: send "&cPoprawne uzycie: &f/czas remove <nick/all>" if arg 2 is "all": loop {czas::*}: clear {czas::%loop-index%::sekundy} clear {czas::%loop-index%::minuty} clear {czas::%loop-index%::godziny} clear {czas::%loop-index%::dni} clear {czas::%loop-index%} broadcast "&6Zrestartowano czas online dla wszystkich." stop if {czas::%arg 2%} is set: clear {czas::%arg 2%::sekundy} clear {czas::%arg 2%::minuty} clear {czas::%arg 2%::godziny} clear {czas::%arg 2%::dni} clear {czas::%arg 2%} send "&6Twoj czas online zostal zrestartowany" to arg 2 parsed as offlineplayer send "&6Zrestartowales czas online dla &3%arg 2%" stop send "&6Nie znaleziono gracza &3%arg 2%" stop if arg 1 is "top": if arg 2 is not set: set {_arg} to 1 if arg 2 is set: set {_arg} to arg 2 set {_arg} to {_arg} parsed as integer if {_arg} is not integer: set {_arg} to 1 set {_strony} to rounded up (size of {czas::*} / 5) if {_arg} is between 1 and {_strony}: send "&cRanking czasu online:" loop {czas::*}: set {_lista::%loop-index%} to loop-value set {_num} to size of {_lista::*} set {_max} to {_arg} * 5 set {_min} to {_max} - 4 loop {_max} times: loop {_lista::*}: if {_wartosc.%loop-number%} is not set: set {_wartosc.%loop-number%} to loop-value set {_nazwa.%loop-number%} to loop-index loop-value is more than {_wartosc.%loop-number%}: set {_wartosc.%loop-number%} to loop-value set {_nazwa.%loop-number%} to loop-index delete {_lista::%{_nazwa.%loop-number%}%} loop {_max} times: loop-number is between {_min} and {_max} if loop-number <= {_num}: set {_s} to "" if {czas::%{_nazwa.%loop-number%}%::sekundy} is 1: set {_s} to "a" if {czas::%{_nazwa.%loop-number%}%::sekundy} is 2 or 3 or 4: set {_s} to "y" set {_m} to "" if {czas::%{_nazwa.%loop-number%}%::minuty} is 1: set {_m} to "a" if {czas::%{_nazwa.%loop-number%}%::minuty} is 2 or 3 or 4: set {_m} to "y" set {_g} to "" if {czas::%{_nazwa.%loop-number%}%::godziny} is 1: set {_g} to "a" if {czas::%{_nazwa.%loop-number%}%::godziny} is 2 or 3 or 4: set {_g} to "y" set {_d} to "ni" if {czas::%{_nazwa.%loop-number%}%::dni} is 1: set {_g} to "zien" send "&4%loop-number%. &c%{_nazwa.%loop-number%}% &8(&7%{czas::%{_nazwa.%loop-number%}%::dni}% d%{_d}% %{czas::%{_nazwa.%loop-number%}%::godziny}% godzin%{_g}% %{czas::%{_nazwa.%loop-number%}%::minuty}% minut%{_m}% %{czas::%{_nazwa.%loop-number%}%::sekundy}% sekund%{_s}%&8)" send "&fStrona: &3%{_arg}% &fz &3%{_strony}%" stop if {czas::%arg 1%} is set: if "%player%" is "%arg 1%": send "&6Wiecej komend znajdziesz pod &3/czas help" send "&7Czas spedzony na serwerze: &c%arg 1%" send "&2Dni: &a%{czas::%arg 1%::dni}%" send "&2Godzin: &a%{czas::%arg 1%::godziny}%" send "&2Minut: &a%{czas::%arg 1%::minuty}%" send "&2Sekund: &a%{czas::%arg 1%::sekundy}%" stop send "&6Nie znaleziono gracza w bazie danych." stop
  8. tez normalnie po 30 blokow kopia..
  9. przeciez to blokada na cale zycie max 10 blokow lol XDDDD
  10. tylko administratorom dzialaja te 10 blokow, a gracze normalnie po 50 NA RAZ, bo testuje nukerem
  11. dalej kazdy gracz moze ile se chce, a mi sie odnawiaja bloki po 0.000001sec
  12. Mi jako administratorowi sie wyswiietla ze moge max 10, przy czym nie moge ani jednego, a graczowi to nie dziala :c
  13. Napisze mi ktos skrypt ze gracz w przeciągu sekundy moze wykopac maksymalnie 10 bloków?
  14. [14:14:57 INFO]: [FunnySkAddon-Extended] Enabling FunnySkAddon-Extended v1.9 [14:14:57 ERROR]: Error occurred while enabling FunnySkAddon-Extended v1.9 (Is it up to date?) java.lang.NoSuchMethodError: bstats.bukkit.Metrics.<init>(Lorg/bukkit/plugin/Plugin;I)V at pl.funnyskaddon.core.FunnySkAddon.onEnable(FunnySkAddon.java:53) ~[?:?] at org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin.setEnabled(JavaPlugin.java:321) ~[server.jar:git-PaperSpigot-"4c7641d"] at org.bukkit.plugin.java.JavaPluginLoader.enablePlugin(JavaPluginLoader.java:332) [server.jar:git-PaperSpigot-"4c7641d"] at org.bukkit.plugin.SimplePluginManager.enablePlugin(SimplePluginManager.java:407) [server.jar:git-PaperSpigot-"4c7641d"] at org.bukkit.craftbukkit.v1_8_R3.CraftServer.loadPlugin(CraftServer.java:359) [server.jar:git-PaperSpigot-"4c7641d"] at org.bukkit.craftbukkit.v1_8_R3.CraftServer.enablePlugins(CraftServer.java:318) [server.jar:git-PaperSpigot-"4c7641d"] at net.minecraft.server.v1_8_R3.MinecraftServer.s(MinecraftServer.java:408) [server.jar:git-PaperSpigot-"4c7641d"] at net.minecraft.server.v1_8_R3.MinecraftServer.k(MinecraftServer.java:372) [server.jar:git-PaperSpigot-"4c7641d"] at net.minecraft.server.v1_8_R3.MinecraftServer.a(MinecraftServer.java:327) [server.jar:git-PaperSpigot-"4c7641d"] at net.minecraft.server.v1_8_R3.DedicatedServer.init(DedicatedServer.java:267) [server.jar:git-PaperSpigot-"4c7641d"] at net.minecraft.server.v1_8_R3.MinecraftServer.run(MinecraftServer.java:563) [server.jar:git-PaperSpigot-"4c7641d"] at java.lang.Thread.run(Thread.java:748) [?:1.8.0_141] [14:14:57 INFO]: [FunnySkAddon-Extended] Disabling FunnySkAddon-Extended v1.9
  15. Witam posiadam problem ze skryptem, mam wszystko dokladnie napisane, nie ma błędów, i sprzedaje tylko emeraldy i diamenty, czyli te dwa pierwsze, reszty nie chce sprzedac. Pojedynczo jak sprzedaje tez nie chce sie sprzedac (tzn. jak klikam na np. zloto to nie sprzedaje, a jak klikam na sprzedaj wszystko to tez nie sprzedaje. Ponizej zostawiam cały sklep i ChestCommands od sprzedawania. ChestCommands: ###################### #+ +# # MENU SETTINGS # #+ +# ###################### menu-settings: # name - appears as the title - REQUIRED name: '&a&k!!&c&l SPRZEDAWANIE ITEMOW' # rows - the number of rows of the chest - REQUIRED rows: 6 # command - OPTIONAL (you can remove this or set it to '') # Bind multiple commands using ; (command: 'menu; m; me') command: 'wingss' # auto-refresh - OPTIONAL # How frequently the menu will be refreshed, in seconds. # Useful if you have variables in items' descriptions. auto-refresh: 5 # This command command will be execute when the menu is opened. # Supports all the icon command types. open-action: '' # open-with-item - OPTIONAL # The menu will open only right-clicking with orange wool [35:1] open-with-item: id: 7 left-click: true right-click: true ###################### #+ +# # ITEMS # #+ +# ###################### diax: NAME: ' &8● &bDiamenty &f64szt' COMMAND: - '^sprzedajdiamenty1' - 'open:sklep.yml' ID: DIAMOND LORE: - '' - ' &8» &7Za ten przedmiot dostaniesz: &a0.05 hajsu' - ' &8» &7Kliknij PMM aby sprzedac ten przedmiot' - '' - ' &8● &aWymagane przedmioty:' - '' - ' &8- &764 &bDiamenty' - '' AMOUNT: 64 POSITION-X: 1 POSITION-Y: 1 KEEP-OPEN: true emerald: NAME: ' &8● &2Emeraldy &f64szt' COMMAND: - '^sprzedajemeraldy2' - 'open:sklep.yml' ID: EMERALD LORE: - '' - ' &8» &7Za ten przedmiot dostaniesz: &a0.10 hajsu' - ' &8» &7Kliknij PMM aby sprzedac ten przedmiot' - '' - ' &8● &aWymagane przedmioty:' - '' - ' &8- &764 &2Emeraldy' - '' AMOUNT: 64 POSITION-X: 2 POSITION-Y: 1 KEEP-OPEN: true zloto: NAME: ' &8● &eZloto &f64szt' COMMAND: - '^sprzedajzloto3' - 'open:sklep.yml' ID: GOLD_ingot LORE: - '' - ' &8» &7Za ten przedmiot dostaniesz: &a0.10 hajsu' - ' &8» &7Kliknij PMM aby sprzedac ten przedmiot' - '' - ' &8● &aWymagane przedmioty:' - '' - ' &8- &764 &eZloto' - '' AMOUNT: 64 POSITION-X: 3 POSITION-Y: 1 KEEP-OPEN: true tnt: NAME: ' &8● &fTNT &f64szt' COMMAND: - '^sprzedajtnt5' - 'open:sklep.yml' ID: tnt LORE: - '' - ' &8» &7Za ten przedmiot dostaniesz: &a2 PLN' - ' &8» &7Kliknij PMM aby sprzedac ten przedmiot' - '' - ' &8● &aWymagane przedmioty:' - '' - ' &8- &764 &fTNT' - '' AMOUNT: 64 POSITION-X: 5 POSITION-Y: 1 KEEP-OPEN: true zelazo: NAME: ' &8● &fZelazo &f64szt' COMMAND: - '^sprzedajirona4' - 'open:sklep.yml' ID: IRON_ingot LORE: - '' - ' &8» &7Za ten przedmiot dostaniesz: &a0.05 hajsu' - ' &8» &7Kliknij PMM aby sprzedac ten przedmiot' - '' - ' &8● &aWymagane przedmioty:' - '' - ' &8- &764 &fZelazo' - '' AMOUNT: 64 POSITION-X: 4 POSITION-Y: 1 KEEP-OPEN: true redstone: NAME: ' &8● &fRedstone &f64szt' COMMAND: - '^sprzedajredstone6' - 'open:sklep.yml' ID: redstone LORE: - '' - ' &8» &7Za ten przedmiot dostaniesz: &a0.02 hajsu' - ' &8» &7Kliknij PMM aby sprzedac ten przedmiot' - '' - ' &8● &aWymagane przedmioty:' - '' - ' &8- &764 &fredstone' - '' AMOUNT: 64 POSITION-X: 6 POSITION-Y: 1 KEEP-OPEN: true wegiel: NAME: ' &8● &fWegiel &f64szt' COMMAND: - '^sprzedajwegiel7' - 'open:sklep.yml' ID: coal LORE: - '' - ' &8» &7Za ten przedmiot dostaniesz: &a0.02 hajsu' - ' &8» &7Kliknij PMM aby sprzedac ten przedmiot' - '' - ' &8● &aWymagane przedmioty:' - '' - ' &8- &764 &fwegiel' - '' AMOUNT: 64 POSITION-X: 7 POSITION-Y: 1 KEEP-OPEN: true biblioteczka: NAME: ' &8● &fBiblioteczka &f64szt' COMMAND: - '^sprzedajbiblioteczka8' - 'open:sklep.yml' ID: bookshelf LORE: - '' - ' &8» &7Za ten przedmiot dostaniesz: &a0.05 hajsu' - ' &8» &7Kliknij PMM aby sprzedac ten przedmiot' - '' - ' &8● &aWymagane przedmioty:' - '' - ' &8- &764 &fBiblioteczka' - '' AMOUNT: 64 POSITION-X: 8 POSITION-Y: 1 KEEP-OPEN: true apple: NAME: ' &8● &fJablko &f64szt' COMMAND: - '^sprzedajapple9' - 'open:sklep.yml' ID: apple LORE: - '' - ' &8» &7Za ten przedmiot dostaniesz: &a0.09 hajsu' - ' &8» &7Kliknij PMM aby sprzedac ten przedmiot' - '' - ' &8● &aWymagane przedmioty:' - '' - ' &8- &764 &fJablko' - '' AMOUNT: 64 POSITION-X: 9 POSITION-Y: 1 KEEP-OPEN: true obsydian: NAME: ' &8● &fObsydian &f64szt' COMMAND: - '^sprzedajobsydian10' - 'open:sklep.yml' ID: obsidian LORE: - '' - ' &8» &7Za ten przedmiot dostaniesz: &a0.05 hajsu' - ' &8» &7Kliknij PMM aby sprzedac ten przedmiot' - '' - ' &8● &aWymagane przedmioty:' - '' - ' &8- &764 &fObdysian' - '' AMOUNT: 64 POSITION-X: 1 POSITION-Y: 2 KEEP-OPEN: true lapis: NAME: ' &8● &fLapis &f64szt' COMMAND: - '^sprzedajlapis11' - 'open:sklep.yml' ID: lapis_BLOCK LORE: - '' - ' &8» &7Za ten przedmiot dostaniesz: &a0.10 hajsu' - ' &8» &7Kliknij PMM aby sprzedac ten przedmiot' - '' - ' &8● &aWymagane przedmioty:' - '' - ' &8- &764 &fLapis' - '' AMOUNT: 64 POSITION-X: 2 POSITION-Y: 2 KEEP-OPEN: true wszystko: NAME: ' &8● &2Sprzedaj wszystko' COMMAND: - '^sprzedajwszystko' - 'open:sklep.yml' ID: HOPPER LORE: - '' - ' &8» &7Kliknij PMM aby sprzedac' - ' &8» &7Wszystkie posiadane przedmioty' - '' AMOUNT: 1 POSITION-X: 5 POSITION-Y: 5 KEEP-OPEN: true jssm: NAME: '&4Powrot' COMMAND: 'sklep' ID: 166 LORE: - '' - ' &7Powrot do poprzedniej strony' - '' - ' &a&nKliknij, aby powrocic do glownego menu!' - '' POSITION-X: 9 POSITION-Y: 3 KEEP-OPEN: true Skrypt: command /najlexsklep [<text>]: trigger: if arg-1 is "sandfarmer": if player don't have 64 emerald: send "&4Blad: &cDo wymiany potrzebujesz: &664 szmaragdow" stop else: remove 64 emerald from player give player 10 sand stone named "&3&lSANDFARMER" send player title "&8* &a&lSKLEP &8*" with subtitle " &7Zakupiles: &ax10 sandfarmerow&7!" for 3 seconds if arg-1 is "boyfarmer": if player don't have 64 emerald: send "&4Blad: &cDo wymiany potrzebujesz: &664 szmaragdow" stop else: remove 64 emerald from player give player 10 ender portal frame named "&9&lBOYFARMER" send player title "&8* &a&lSKLEP &8*" with subtitle " &7Zakupiles: &ax10 boyfarmerow&7!" for 3 seconds if arg-1 is "kopaczfosy": if player don't have 64 emerald: send "&4Blad: &cDo wymiany potrzebujesz: &664 szmaragdow" stop else: remove 64 emerald from player give player 10 enchantment table named "&3&lKOPACZ FOSY" send player title "&8* &a&lSKLEP &8*" with subtitle " &7Zakupiles: &ax10 kopaczy fosy&7!" for 3 seconds if arg-1 is "sila": if player don't have 64 emerald block: send "&4Blad: &cDo wymiany potrzebujesz: 64 blokow szmaragdow" stop else: give player 1 potion of:8233 named "&3Silka II" remove 64 emerald block from player send player title "&8* &a&lSKLEP &8*" with subtitle " &7Zakupiles: &ax1 potke sily&7!" for 3 seconds if arg-1 is "speed": if player don't have 64 emerald block: send "&4Blad: &cDo wymiany potrzebujesz: 64 blokow szmaragdow" stop else: remove 64 emerald block from player give player 1 potion of:8226 named "&3Szybkosc II" send player title "&8* &a&lSKLEP &8*" with subtitle " &7Zakupiles: &ax1 Szybkosc II&7!" for 3 seconds if arg-1 is "perly": if player don't have 64 emerald: send "&4Blad: &cDo wymiany potrzebujesz: 64 szmaragdow" stop else: remove 64 emerald from player give player 12 ender pearl named "" send player title "&8* &a&lSKLEP &8*" with subtitle " &7Zakupiles: &ax12 enderperel&7!" for 3 seconds if arg-1 is "s1": if player don't have 64 emerald: send "&4Blad: &cDo wymiany potrzebujesz: 64 szmaragdow" stop else: remove 64 emerald from player give player 1 310 of protection 4 and unbreaking 3 named "" send player title "&8* &a&lSKLEP &8*" with subtitle " &7Zakupiles: &ax1 chelm 4/3&7!" for 3 seconds if arg-1 is "s2": if player don't have 64 emerald: send "&4Blad: &cDo wymiany potrzebujesz: 64 szmaragdow" stop else: remove 64 emerald from player give player 1 311 of protection 4 and unbreaking 3 named "" send player title "&8* &a&lSKLEP &8*" with subtitle " &7Zakupiles: &ax1 klata 4/3&7!" for 3 seconds if arg-1 is "s3": if player don't have 64 emerald: send "&4Blad: &cDo wymiany potrzebujesz: 64 szmaragdow" stop else: remove 64 emerald from player give player 1 312 of protection 4 and unbreaking 3 named "" send player title "&8* &a&lSKLEP &8*" with subtitle " &7Zakupiles: &ax1 spodnie 4/3&7!" for 3 seconds if arg-1 is "s4": if player don't have 64 emerald: send "&4Blad: &cDo wymiany potrzebujesz: 64 szmaragdow" stop else: remove 64 emerald from player give player 1 313 of protection 4 and unbreaking 3 named "" send player title "&8* &a&lSKLEP &8*" with subtitle " &7Zakupiles: &ax1 buty 4/3" for 3 seconds if arg-1 is "m1": if player don't have 64 emerald: send "&4Blad: &cDo wymiany potrzebujesz: 64 szmaragdow" stop else: remove 64 emerald from player give player 1 276 of sharpness 5 and fire aspect 2 named "" send player title "&8* &a&lSKLEP &8*" with subtitle " &7Zakupiles: &ax1 miecz 5/2" for 3 seconds if arg-1 is "m2": if player don't have 64 emerald: send "&4Blad: &cDo wymiany potrzebujesz: 64 szmaragdow" stop else: remove 64 emerald from player give player 1 276 of sharpness 5 and knockback 2 named "" send player title "&8* &a&lSKLEP &8*" with subtitle " &7Zakupiles: &ax1 miecz 5/2 (knock)&7!" for 3 seconds if arg-1 is "l1": if player don't have 64 emerald: send "&4Blad: &cDo wymiany potrzebujesz: 64 szmaragdow" stop else: remove 64 emerald from player give player 1 bow of punch 2 and infinity 1 named "" send player title "&8* &a&lSKLEP &8*" with subtitle " &7Zakupiles: &ax1 luk 2/1&7!" for 3 seconds if arg-1 is "l2": if player don't have 64 emerald: send "&4Blad: &cDo wymiany potrzebujesz: 64 szmaragdow" stop else: remove 64 emerald from player give player 1 bow of flame 1 and infinity 1 named "" send player title "&8* &a&lSKLEP &8*" with subtitle " &7Zakupiles: &ax1 luk 2/1 (FALME)&7!" for 3 seconds if arg-1 is "zluku": if player don't have 64 emerald: send "&4Blad: &cDo wymiany potrzebujesz: 64 szmaragdow" stop else: remove 64 emerald from player give player 1 arrow named "" send player title "&8* &a&lSKLEP &8*" with subtitle " &7Zakupiles: &ax1 strzale&7!" for 3 seconds if arg-1 is "dr": if player don't have 500 emerald block: send "&4Blad: &cDo wymiany potrzebujesz: 8x64 blokow szmaragdow" stop else: remove 1000 emerald block from player execute console command "pex user %player% add najlex.repair" broadcast "" broadcast " &6Boosty &8» &7Gracz &f%player% &7zakupil &6Boosta &8- &aDostep do repair!" broadcast " &8» &7Tez chcesz? &7Wpisz: &f/sklep" broadcast "" send player title "&8* &a&lSKLEP &8*" with subtitle " &7Zakupiles: &ax10 sandfarmerow&7!" for 3 seconds if arg-1 is "drall": if player don't have 1000 emerald block: send "&4Blad: &cDo wymiany potrzebujesz: 16x64 blokow szmaragdow" stop else: remove 1000 emerald block from player execute console command "pex user %player% add najlex.naprawall" broadcast "" broadcast " &6Boosty &8» &7Gracz &f%player% &7zakupil &6Boosta &8- &aDostep do repair &6&lALL" broadcast " &8» &7Tez chcesz? &7Wpisz: &f/sklep" broadcast "" send player title "&8* &a&lSKLEP &8*" with subtitle " &7Zakupiles: &ax10 sandfarmerow&7!" for 3 seconds variables: {pieniazki.%player%} = 0 command /najlexhajs [<text>]: trigger: if arg 1 is "vipek": if {pieniazki.%player%} is less than 300: send "" send "" send " &4&l&oSKLEP" send "" send " &8» &c&oNie mozesz zakupic VIPA NA 3DNI poniewaz nie masz 300$!" send " &8» &c&oTwoj obecny stan konta wynosi: &a&o%{pieniazki.%player%}% hajsu&c&o!" send " &8» &c&oUzbieraj wiecej hajsu aby zakupic ta usluge!" send "" stop if {pieniazki.%player%} is less than 300: send "" send "" send " &4&l&oSKLEP" send "" send " &8» &c&oNie mozesz zakupic VIPA NA 3DNI poniewaz nie masz 300$!" send " &8» &c&oTwoj obecny stan konta wynosi: &a&o%{pieniazki.%player%}% hajsu&c&o!" send " &8» &c&oUzbieraj wiecej hajsu aby zakupic ta usluge!" send "" stop if {pieniazki.%player%} is equal to 300: remove 300 from {pieniazki.%player%} execute console command "pex user %player% group add vip * 259200" send "" send "" send " &a&l&oSKLEP" send "" send " &8» &a&oPomyslnie zakupiles usluge za hajs!" send " &8» &a&oOd teraz masz range vip na 3dni!" send " &8» &a&oTeraz jestes prestizowy bo masz range premium!" send "" broadcast " &8» &7Gracz &c%player% &7zakupil range &c• &6VIP NA 3 DNI &c•" broadcast "" broadcast " &8» &7Tez chcesz wpisz: &a/sklep &7i wejdz w &6Sklep za hajs!" stop if {pieniazki.%player%} is more than 300: remove 100 from {pieniazki.%player%} execute console command "pex user %player% group add vip * 259200" send "" send " &a&l&oSKLEP" send "" send " &8» &a&oPomyslnie zakupiles usluge za hajs!" send " &8» &a&oOd teraz masz range vip na 3dni!" send " &8» &a&oTeraz jestes prestizowy bo masz range premium!" send "" broadcast " &8» &7Gracz &c%player% &7zakupil range &c• &6VIP NA 3 DNI &c•" broadcast "" broadcast " &8» &7Tez chcesz wpisz: &a/sklep &7i wejdz w &6Sklep za hajs!" stop if arg 1 is "svipek": if {pieniazki.%player%} is less than 550: send "" send "" send " &4&l&oSKLEP" send "" send " &8» &c&oNie mozesz zakupic SVIPA NA 3DNI poniewaz nie masz 550$!" send " &8» &c&oTwoj obecny stan konta wynosi: &a&o%{pieniazki.%player%}% hajsu&c&o!" send " &8» &c&oUzbieraj wiecej hajsu aby zakupic ta usluge!" send "" stop if {pieniazki.%player%} is equal to 550: remove 250 from {pieniazki.%player%} execute console command "pex user %player% group add svip * 259200" send "" send "" send " &a&l&oSKLEP" send "" send " &8» &a&oPomyslnie zakupiles usluge za hajs!" send " &8» &a&oOd teraz masz range svip na 3dni!" send " &8» &a&oTeraz jestes prestizowy bo masz range premium!" send "" broadcast " &8» &7Gracz &c%player% &7zakupil range &c• &6&lSVIP NA 3 DNI &c•" broadcast "" broadcast " &8» &7Tez chcesz wpisz: &a/sklep &7i wejdz w &6Sklep za hajs!" stop if {pieniazki.%player%} is more than 550: remove 250 from {pieniazki.%player%} execute console command "pex user %player% group add svip * 259200" send "" send "" send " &a&l&oSKLEP" send "" send " &8» &a&oPomyslnie zakupiles usluge za hajs!" send " &8» &a&oOd teraz masz range svip na 3dni!" send " &8» &a&oTeraz jestes prestizowy bo masz range premium!" send "" broadcast " &8» &7Gracz &c%player% &7zakupil range &c• &6&lSVIP NA 3 DNI &c•" broadcast "" broadcast " &8» &7Tez chcesz wpisz: &a/sklep &7i wejdz w &6Sklep za hajs!" stop if arg 1 is "sponsorek": if {pieniazki.%player%} is less than 700: send "" send "" send " &4&l&oSKLEP" send "" send " &8» &c&oNie mozesz zakupic EVIPA NA 3DNI poniewaz nie masz 700$!" send " &8» &c&oTwoj obecny stan konta wynosi: &a&o%{pieniazki.%player%}% hajsu&c&o!" send " &8» &c&oUzbieraj wiecej hajsu aby zakupic ta usluge!" send "" stop if {pieniazki.%player%} is equal to 700: remove 500 from {pieniazki.%player%} execute console command "pex user %player% group add evip * 259200" send "" send "" send " &a&l&oSKLEP" send "" send " &8» &a&oPomyslnie zakupiles usluge za hajs!" send " &8» &a&oOd teraz masz range evip na 3dni!" send " &8» &a&oTeraz jestes prestizowy bo masz range premium!" send "" broadcast " &8» &7Gracz &c%player% &7zakupil range &c• &6&lEVIP NA 3 DNI &c•" broadcast "" broadcast " &8» &7Tez chcesz wpisz: &a/sklep &7i wejdz w &6Sklep za hajs!" stop if {pieniazki.%player%} is more than 700: remove 500 from {pieniazki.%player%} execute console command "pex user %player% group add evip * 259200" send "" send "" send " &a&l&oSKLEP" send "" send " &8» &a&oPomyslnie zakupiles usluge za hajs!" send " &8» &a&oOd teraz masz range evip na 3dni!" send " &8» &a&oTeraz jestes prestizowy bo masz range premium!" send "" broadcast " &8» &7Gracz &c%player% &7zakupil range &c• &6&lEVIP NA 3 DNI &c•" broadcast "" broadcast " &8» &7Tez chcesz wpisz: &a/sklep &7i wejdz w &6Sklep za hajs!" stop if arg 1 is "repair": if {pieniazki.%player%} is less than 50: send "" send "" send " &4&l&oSKLEP" send "" send " &8» &c&oNie mozesz zakupic repair poniewaz nie masz 50$!" send " &8» &c&oTwoj obecny stan konta wynosi: &a&o%{pieniazki.%player%}% hajsu&c&o!" send " &8» &c&oUzbieraj wiecej hajsu aby zakupic ta usluge!" send "" stop if {pieniazki.%player%} is equal to 50: remove 50 from {pieniazki.%player%} execute console command "pex user %player% add essentials.repair" execute console command "pex user %player% add essentials.repair.all" send "" send "" send " &a&l&oSKLEP" send "" send " &8» &a&oPomyslnie zakupiles usluge za hajs!" send " &8» &a&oZapraszamy ponownie do /sklep!" send "" stop if {pieniazki.%player%} is more than 50: remove 50 from {pieniazki.%player%} execute console command "pex user %player% add essentials.repair" execute console command "pex user %player% add essentials.repair.all" send "" send "" send " &a&l&oSKLEP" send "" send " &8» &a&oPomyslnie zakupiles usluge za hajs!" send " &8» &a&oZapraszamy ponownie do /sklep!" send "" stop if arg 1 is "teczowy": if {pieniazki.%player%} is less than 35: send "" send "" send " &4&l&oSKLEP" send "" send " &8» &c&oNie mozesz zakupic teczowy poniewaz nie masz 35$!" send " &8» &c&oTwoj obecny stan konta wynosi: &a&o%{pieniazki.%player%}% hajsu&c&o!" send " &8» &c&oUzbieraj wiecej hajsu aby zakupic ta usluge!" send "" stop if {pieniazki.%player%} is equal to 35: remove 35 from {pieniazki.%player%} execute console command "pex user %player% add teczowy.nick" send "" send "" send " &a&l&oSKLEP" send "" send " &8» &a&oPomyslnie zakupiles usluge za hajs!" send " &8» &a&oTeraz wpisz komende /teczowy!" send " &8» &a&oZapraszamy ponownie do /sklep!" send "" stop if {pieniazki.%player%} is more than 35: remove 35 from {pieniazki.%player%} execute console command "pex user %player% add teczowy.nick" send "" send "" send " &a&l&oSKLEP" send "" send " &8» &a&oPomyslnie zakupiles usluge za hajs!" send " &8» &a&oTeraz wpisz komende /teczowy!" send " &8» &a&oZapraszamy ponownie do /sklep!" send "" stop on break stone: chance of 0.1%: set action bar of player to "&a&lWykopales &c&l0.01 hajsu &a&lKop dalej i wymien to w &c&l/sklep&a&l!" add 0.01 to {pieniazki.%player%} command /hajs: trigger: send " &f&l• &a&lHAJS &f&l•" send " &8» &cStan twojego konta wynosi: &6%{pieniazki.%player%}% &6hajsu&c!" send " &8» &cHajs mozna zdobyc kapiac lub sprzedajac itemy pod /sklep!" send " &8» &cMozesz dzieki hajsu zdobyc range typu: &6EVIP &cza free!" send " &8» &cWymien HAJS pod &6/sklep" send "" command /^sprzedajdiamenty1: trigger: if player has 64 diamond: add 0.05 to {pieniazki.%player%} remove 64 diamond from player send " &8» &7Sprzedano &f64 &7diamentow. &7Twoj nowy stan konta to: &a%{pieniazki.%player%}% &7hajsu" else: stop command /^sprzedajemeraldy2: trigger: if player has 64 emerald: add 0.10 to {pieniazki.%player%} remove 64 emerald from player send " &8» &7Sprzedano &f64 &7emeraldow. &7Twoj nowy stan konta to: &a%{pieniazki.%player%}% &7hajsu" else: stop command /^sprzedajzloto3: trigger: if player has 64 gold: add 0.10 to {pieniazki.%player%} remove 64 gold from player send " &8» &7Sprzedano &f64 &7zlota. &7Twoj nowy stan konta to: &a%{pieniazki.%player%}% &7hajsu" else: stop command /^sprzedajirona4: trigger: if player has 64 iron: add 0.02 to {pieniazki.%player%} remove 64 iron from player send " &8» &7Sprzedano &f64 &7zelaza. &7Twoj nowy stan konta to: &a%{pieniazki.%player%}% &7hajsu" else: stop command /^sprzedajtnt5: trigger: if player has 64 tnt: add 2.00 to {pieniazki.%player%} remove 64 tnt from player send " &8» &7Sprzedano &f64 &7TNT. &7Twoj nowy stan konta to: &a%{pieniazki.%player%}% &7hajsu" else: stop command /^sprzedajredstone6: trigger: if player has 64 redstone: add 0.02 to {pieniazki.%player%} remove 64 tnt from player send " &8» &7Sprzedano &f64 &7redstone. &7Twoj nowy stan konta to: &a%{pieniazki.%player%}% &7hajsu" else: stop command /^sprzedajwegiel7: trigger: if player has 64 coal: add 0.02 to {pieniazki.%player%} remove 64 coal from player send " &8» &7Sprzedano &f64 &7węgla. &7Twoj nowy stan konta to: &a%{pieniazki.%player%}% &7hajsu" else: stop command /^sprzedajbiblioteczka8: trigger: if player has 64 bookshelf: add 0.05 to {pieniazki.%player%} remove 64 tnt from player send " &8» &7Sprzedano &f64 &7biblioteczek. &7Twoj nowy stan konta to: &a%{pieniazki.%player%}% &7hajsu" else: stop command /^sprzedajapple9: trigger: if player has 64 apple: add 0.09 to {pieniazki.%player%} remove 64 apple from player send " &8» &7Sprzedano &f64 &7Jablek. &7Twoj nowy stan konta to: &a%{pieniazki.%player%}% &7hajsu" else: stop command /^sprzedajobsydian10: trigger: if player has 64 obsidian: add 0.05 to {pieniazki.%player%} remove 64 obsidian from player send " &8» &7Sprzedano &f64 &7obsydianu. &7Twoj nowy stan konta to: &a%{pieniazki.%player%}% &7hajsu" else: stop command /^sprzedajlapis11: trigger: if player has 64 lapis_block: add 0.10 to {pieniazki.%player%} remove 64 lapis_block from player send " &8» &7Sprzedano &f64 &7lapisu. &7Twoj nowy stan konta to: &a%{pieniazki.%player%}% &7hajsu" else: stop command /^sprzedajwszystko: trigger: execute player command "^sprzedajdiamenty1" execute player command "^sprzedajdiamenty1" execute player command "^sprzedajdiamenty1" execute player command "^sprzedajdiamenty1" execute player command "^sprzedajdiamenty1" execute player command "^sprzedajdiamenty1" execute player command "^sprzedajdiamenty1" execute player command "^sprzedajdiamenty1" execute player command "^sprzedajdiamenty1" execute player command "^sprzedajdiamenty1" execute player command "^sprzedajdiamenty1" execute player command "^sprzedajdiamenty1" execute player command "^sprzedajdiamenty1" execute player command "^sprzedajdiamenty1" execute player command "^sprzedajdiamenty1" execute player command "^sprzedajdiamenty1" execute player command "^sprzedajdiamenty1" execute player command "^sprzedajemeraldy2" execute player command "^sprzedajemeraldy2" execute player command "^sprzedajemeraldy2" execute player command "^sprzedajemeraldy2" execute player command "^sprzedajemeraldy2" execute player command "^sprzedajemeraldy2" execute player command "^sprzedajemeraldy2" execute player command "^sprzedajemeraldy2" execute player command "^sprzedajemeraldy2" execute player command "^sprzedajemeraldy2" execute player command "^sprzedajemeraldy2" execute player command "^sprzedajemeraldy2" execute player command "^sprzedajemeraldy2" execute player command "^sprzedajzloto3" execute player command "^sprzedajzloto3" execute player command "^sprzedajzloto3" execute player command "^sprzedajzloto3" execute player command "^sprzedajzloto3" execute player command "^sprzedajzloto3" execute player command "^sprzedajzloto3" execute player command "^sprzedajzloto3" execute player command "^sprzedajzloto3" execute player command "^sprzedajzloto3" execute player command "^sprzedajzloto3" execute player command "^sprzedajirona4" execute player command "^sprzedajirona4" execute player command "^sprzedajirona4" execute player command "^sprzedajirona4" execute player command "^sprzedajirona4" execute player command "^sprzedajirona4" execute player command "^sprzedajirona4" execute player command "^sprzedajirona4" execute player command "^sprzedajtnt5" execute player command "^sprzedajtnt5" execute player command "^sprzedajtnt5" execute player command "^sprzedajtnt5" execute player command "^sprzedajtnt5" execute player command "^sprzedajtnt5" execute player command "^sprzedajtnt5" execute player command "^sprzedajtnt5" execute player command "^sprzedajredstone6" execute player command "^sprzedajredstone6" execute player command "^sprzedajredstone6" execute player command "^sprzedajredstone6" execute player command "^sprzedajredstone6" execute player command "^sprzedajredstone6" execute player command "^sprzedajredstone6" execute player command "^sprzedajredstone6" execute player command "^sprzedajwegiel7" execute player command "^sprzedajwegiel7" execute player command "^sprzedajwegiel7" execute player command "^sprzedajwegiel7" execute player command "^sprzedajwegiel7" execute player command "^sprzedajwegiel7" execute player command "^sprzedajwegiel7" execute player command "^sprzedajwegiel7" execute player command "^sprzedajbiblioteczka8" execute player command "^sprzedajbiblioteczka8" execute player command "^sprzedajbiblioteczka8" execute player command "^sprzedajbiblioteczka8" execute player command "^sprzedajbiblioteczka8" execute player command "^sprzedajbiblioteczka8" execute player command "^sprzedajbiblioteczka8" execute player command "^sprzedajbiblioteczka8" execute player command "^sprzedajapple9" execute player command "^sprzedajapple9" execute player command "^sprzedajapple9" execute player command "^sprzedajapple9" execute player command "^sprzedajapple9" execute player command "^sprzedajapple9" execute player command "^sprzedajapple9" execute player command "^sprzedajapple9" execute player command "^sprzedajobsydian10" execute player command "^sprzedajobsydian10" execute player command "^sprzedajobsydian10" execute player command "^sprzedajobsydian10" execute player command "^sprzedajobsydian10" execute player command "^sprzedajobsydian10" execute player command "^sprzedajobsydian10" execute player command "^sprzedajobsydian10" execute player command "^sprzedajlapis11" execute player command "^sprzedajlapis11" execute player command "^sprzedajlapis11" execute player command "^sprzedajlapis11" execute player command "^sprzedajlapis11" execute player command "^sprzedajlapis11" execute player command "^sprzedajlapis11" command /disco [<text>]: trigger: execute player command "discoccommands"
  16. Chciałbym aby na regionie "spawn" gracze nie mogli rzucać śnieżkami. Na razie mam tyle kodu: on region enter: If "%region%" contain "spawn": if player's tool is snowball: cancel event
  17. marcinkoxx

    Ban na wyzsze rangi.

    Witam. Na pisze mi ktoś skrypt na zabezpiecznia? Chodzi mi o to, żeby Mod nie mogł zbanować admina, admin nie mogl zbanowac headadmina, a headadmin nie moglby zbanowac wlasciciela?
  18. Witam. Posiadam taki o to kodzik poniżej. Chciałbym żeby niszczyl on tylko jeden blok oraz żeby rozwalal każdy blok tak samo (w tej chwili nie rozwala obsydianu). Chce żeby niszczyl obsydian. on rightclick: if player's tool is snowball: set {snowball.%player%} to true shoot a snowball from player with speed 0.4 create an explosion of force 2 remove 1 snowball from player wait 2 second set {snowball.%player%} to false on place snowball: if {snowball.%player%} is true: cancel event on script load: register new shaped recipe for snowball using 0, 0, 0, 0, diamond, 0, 0, stone, 0
  19. Patrz na : player-list: 3: "&7Nick: &b{PLAYER}" 4: "&7Ping: &b{PING}" 5: "&7Punkty: &b{POINTS}" 6: "&7Zabojstwa: &b{KILLS}" 7: "&7Ranking: &b{POSITION}" 8: "&7Smierci: &b{DEATHS}" 9: "&7KDR: &b{KDR}" Nie możesz "chyba" mieć pustych miejsc . Dopisz do tego 1:" " 2:" "
  20. Dzieki mordo, PROBLEM ROZWIAZANY!
  21. wersje worldguarda na starsza.
  22. Witajcie koledzy i koleżanki. Napisalem swój skrypcik na anty ucieczke podczas pvp na region spawn, to jest kod: on damage: victim is player attacker is player if {ochrona.%victim%} is true: cancel event if {ochrona.%attacker%} is true: cancel event else: if {in.combat.%attacker%} is true: set {seconds.until.out.%attacker%} to 10 stop send "<light red>Jestes w walce. Nie wychodz z gry!" to attacker set {in.combat.%attacker%} to true set {seconds.until.out.%attacker%} to 10 while {seconds.until.out.%attacker%} is more than 1: {seconds.until.out.%attacker%} is not set: stop subtract 1 from {seconds.until.out.%attacker%} wait 1 second delete {in.combat.%attacker%} delete {seconds.until.out.%attacker%} send "<light green>Mozesz sie bezpiecznie wylogowac" to attacker on entering of region "spawnik": {in.combat.%player%} is true cancel event push the player upwards at speed 0.3 push the player horizontally forward at speed -1 send "&cKtos cie oderzyl, wiec nie mozesz teraz wrocic na bezpieczna strefe!" lecz w konsoli wywala mi takie błędy: [11:44:38] [Server thread/ERROR]: Could not pass event PlayerMoveEvent to Skript v2.1.2 java.lang.IncompatibleClassChangeError: Found interface com.sk89q.worldguard.protection.ApplicableRegionSet, but class was expected at ch.njol.skript.hooks.regions.WorldGuardHook.getRegionsAt_i(WorldGuardHook.java:195) ~[?:?] at ch.njol.skript.hooks.regions.RegionsPlugin.getRegionsAt(RegionsPlugin.java:94) ~[?:?] at ch.njol.skript.hooks.regions.events.EvtRegionBorder$3.execute(EvtRegionBorder.java:158) ~[?:?] at org.bukkit.plugin.RegisteredListener.callEvent(RegisteredListener.java:62) ~[spigot-1.8.8.jar:git-Spigot-21fe707-e1ebe52] at org.bukkit.plugin.SimplePluginManager.fireEvent(SimplePluginManager.java:502) [spigot-1.8.8.jar:git-Spigot-21fe707-e1ebe52] at org.bukkit.plugin.SimplePluginManager.callEvent(SimplePluginManager.java:487) [spigot-1.8.8.jar:git-Spigot-21fe707-e1ebe52] at net.minecraft.server.v1_8_R3.PlayerConnection.a(PlayerConnection.java:270) [spigot-1.8.8.jar:git-Spigot-21fe707-e1ebe52] at net.minecraft.server.v1_8_R3.PacketPlayInFlying.a(SourceFile:126) [spigot-1.8.8.jar:git-Spigot-21fe707-e1ebe52] at net.minecraft.server.v1_8_R3.PacketPlayInFlying$PacketPlayInLook.a(SourceFile:88) [spigot-1.8.8.jar:git-Spigot-21fe707-e1ebe52] at net.minecraft.server.v1_8_R3.PlayerConnectionUtils$1.run(SourceFile:13) [spigot-1.8.8.jar:git-Spigot-21fe707-e1ebe52] at java.util.concurrent.Executors$RunnableAdapter.call(Executors.java:511) [?:1.8.0_121] at java.util.concurrent.FutureTask.run(FutureTask.java:266) [?:1.8.0_121] at net.minecraft.server.v1_8_R3.SystemUtils.a(SourceFile:44) [spigot-1.8.8.jar:git-Spigot-21fe707-e1ebe52] at net.minecraft.server.v1_8_R3.MinecraftServer.B(MinecraftServer.java:715) [spigot-1.8.8.jar:git-Spigot-21fe707-e1ebe52] at net.minecraft.server.v1_8_R3.DedicatedServer.B(DedicatedServer.java:374) [spigot-1.8.8.jar:git-Spigot-21fe707-e1ebe52] at net.minecraft.server.v1_8_R3.MinecraftServer.A(MinecraftServer.java:654) [spigot-1.8.8.jar:git-Spigot-21fe707-e1ebe52] at net.minecraft.server.v1_8_R3.MinecraftServer.run(MinecraftServer.java:557) [spigot-1.8.8.jar:git-Spigot-21fe707-e1ebe52] at java.lang.Thread.run(Thread.java:745) [?:1.8.0_121]
  23. Witam. Mam skrypt na random tp , i probowalem WSZYSTKIEGO no i , ja majac opa mogę się teleportować, a gracze z ranga np.Gracz nie mogą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...