Skocz do zawartości

PlTygryss

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Dupa
  • Hobby
    Nagrywanie na YT i robienie paczek modów!
  • Nick w MC
    MrTygrysPL

Ostatnie wizyty

470 wyświetleń profilu

Osiągnięcia PlTygryss

Świeżak

Świeżak (1/13)

0

Reputacja

  1. @KrejzolekPRO Nie pytam jakie jest lore i dlaczego jest w mc tylko jak usunąć standardowy lore potki w skrypcie.
  2. Pitanie takie jak w tytule czyli jak usunąć standardowy lore potki w skrypcie? Robie /efekty i potrzebuje żeby pod potką w gui nie było napisane np. Speed (8:00) Chodzi mi o takie coś: (zdięcie)
  3. @Up2 Wcześniej napisłem ze jak gracz ma opa to go teleportuje na spawna a jak nie ma to mu sie wyswiietla text.
  4. @up Błędy: [server thread/ERROR]: [skript] indentation error: expected 8 spaces, but found 12 spaces (spawn.sk, line 8: set the loop-player's compass target to location of {spawn}') [15:31:52] [server thread/INFO]: [skript] Loaded 3 scripts with a total of 3 triggers and 7 commands in 9.24 seconds
  5. Chce żeby skrypt po wpisaniu komendy /spawn , gracza z opem kierował na spawna ,a kompas graczowi bez opa by wskazywał na spawn i by mu na chatcie pisało to : - Koordynaty spawnu to x:0 z:0. - Twoj kompas wskazuje teraz na spawn To mi się udało napisać ale są błędy: command /spawn: cancel event trigger: send "&9Koordynaty spawnu to &6x:0 z:0&9." send "&aTwoj kompas wskazuje teraz na spawn." every 5 seconds: if {spawn} is set: loop all players: set the loop-player's compass target to location of {spawn}
  6. W konsoli co 1 min wyskakuje - [19:56:18] [server thread/DEBUG]: Disabled auto read [19:56:18] [server thread/DEBUG]: Disabled auto read [19:56:18] [Netty IO #3/DEBUG]: Enabled auto read [19:56:18] [Netty IO #3/DEBUG]: Enabled auto read

×
×
  • Dodaj nową pozycję...