-
Ilość zawartości
18 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
Ostatnia wygrana saltver123 w dniu 7 września 2021
Użytkownicy przyznają saltver123 punkty reputacji!
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia saltver123

Początkujący I (2/13)
1
Reputacja
-
Jeśli chodzi o optymalizacje to na serwerze gra tylko 4 graczy, a wolnych zasobów mamy aż nadmiar, lecz jesli masz jakis lepszy pomysl jak zastąpić loopa to chętnie go zastosuje. Dziękuje za odpowiedź :).
-
Cześć, bardzo prosze o pomoc w skrypcie. every 1 second: loop all players: if {duch.%loop-players%} isn't 0: if %y-coordinate of players% is > 10: teleport player to 0 100 0 send "%player% probowal szukac diamentow za pomoca ducha, ale przeteleportowano go na losowe kordy!" to all players Potrzebuję, aby skrypt sprawdzal czy gracz ktorego wartość duch.%player% wynosi 1 po przejściu poniżej koordynatu y10, zostal przeteleportowany na 0 100 0. Błąd:
-
saltver123 zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Logger komend graczy. (2)
-
Dziala, dziekuje bardzo. Taki drobny błąd, a tak wszystko zmieniał :).
-
on join: set yaml value "gamemode" from file "plugins/logerkomend/data/%player%.yml" to "0" set yaml value "give" from file "plugins/logerkomend/data/%player%.yml" to "0" set yaml value "inne" from file "plugins/logerkomend/data/%player%.yml" to "0" on command "/sprawdzgraczy": send "Spis uzycia komend niedozwolonych" send "1: %{komendologger.Sallciq}%" send "2: %{komendologger._Pixel_Pl}%" send "3: %{komendologger.YonduDZ}%" send "4: %{komendologger.Alexunder}%" send "..." on command "/god [<text>]": add "1" to yaml list "inne" from file "plugins/logerkomend/data/%player%.yml" send "logger: %player% uzyl komendy niedozwolonej!!" to all players add 1 to {komendologger.%player%} stop on command "/gamemode [<text>]": add "1" to yaml list "gamemode" from file "plugins/logerkomend/data/%player%.yml" send "logger: %player% uzyl komendy niedozwolonej!!" to all players add 1 to {komendologger.%player%} stop on command "/give [<text>]": add "1" to yaml list "give" from file "plugins/logerkomend/data/%player%.yml" send "logger: %player% uzyl komendy niedozwolonej!!" to all players add 1 to {komendologger.%player%} stop Błędów nie wyrzuca, lecz tworzy tylko linijke inne: '0' W %player%.yml :((, brakuje gamemode oraz give. Na dodatek po wpisaniu komendy np. gamemode nie zostaje dodana wartość 1, ani nie wyświetla się send. Po prostu nic sie nie rusza... Tak jak mówiłem, błędami nie pluje. Jak coś to mam skquery. Proszę o pomoc. *tak, wiem tworzyłem juz post, ale od tamtego momentu tyle się pozmieniało, ze pomyslalem, ze lepiej bedzie jak stworze kolejny wątek. Chciałem usunąć tamten post, ale nie widze opcji.
-
https://imgur.com/a/8upo09G on join: file "plugins/logerkomend/data/%player%.yml" doesn't exist: create file "plugins/logerkomend/data/%player%.yml" set yml value "Gamemode" of file "plugins/logerkomend/data/%player%.yml" to "0" set yml value "Give" of file "plugins/logerkomend/data/%player%.yml" to "0" set yml value "inne" of file "plugins/logerkomend/data/%player%.yml" to "0" on command "/sprawdzgraczy": send "Spis uzycia komend niedozwolonych" send "g4: {komendologger.Sallciq}" send "g3: {komendologger._Pixel_Pl}" send "g2: {komendologger.YonduDZ}" send "g1: {komendologger.Alexunder}" send "..." on command "/god [<text>] [<text>] [<text>]": add 1 yml value to "inne" of file "plugins/logerkomend/data/%player%.yml" send "logger: %player% uzyl komendy niedozwolonej!!" to all players add 1 to {komendologger.%player%} stop on command "/gamemode [<text>] [<text>] [<text>]": add 1 yml value to "gamemode" of file "plugins/logerkomend/data/%player%.yml" send "logger: %player% uzyl komendy niedozwolonej!!" to all players add 1 to {komendologger.%player%} stop on command "/give [<text>] [<text>] [<text>]": add 1 yml value to "give" of file "plugins/logerkomend/data/%player%.yml" send "logger: %player% uzyl komendy niedozwolonej!!" to all players add 1 to {komendologger.%player%} stop Okej, teraz troche jest ładniej, ale wciąż jest główny problem ;// Nie działa zapisywanie w plikach yml, nawet folderu nie tworzy.
-
on join: file "plugins/logerkomend/data/%player%.yml" doesn't exist: create file "plugins/logerkomend/data/%player%.yml" set yml value "Gamemode" of file "plugins/logerkomend/data/%player%.yml" to "0" set yml value "Give" of file "plugins/logerkomend/data/%player%.yml" to "0" set yml value "inne" of file "plugins/logerkomend/data/%player%.yml" to "0" command "/sprawdzgraczy": trigger: send "Spis uzycia komend niedozwolonych" send "gracz 1" send "gracz 2" send "gracz 3" send "gracz 4" send "gracz 5" command "/god [<text>] [<text>] [<text>]": executable by: console and players trigger: add 1 yml value to "inne" of file "plugins/logerkomend/data/%player%.yml" send "logger: %player% uzyl komendy niedozwolonej!!" to all players add 1 to {komendologger.%player%} stop command "/gamemode [<text>] [<text>] [<text>]": executable by: console and players trigger: add 1 yml value to "gamemode" of file "plugins/logerkomend/data/%player%.yml" send "logger: %player% uzyl komendy niedozwolonej!!" to all players add 1 to {komendologger.%player%} stop command "/give [<text>] [<text>] [<text>]": executable by: console and players trigger: add 1 yml value to "give" of file "plugins/logerkomend/data/%player%.yml" send "logger: %player% uzyl komendy niedozwolonej!!" to all players add 1 to {komendologger.%player%} stop Witam, potrzebuje pomocy. Czysty skript na 1.18, wywala taki błąd, próbowalem, ale nie umiem naprawić :(. Problem: https://imgur.com/a/7K7LGyu (W skrócie: wywala linijke 2, 20, 28, 36 z powodu "cant understand") *ps, tak wiem, ze wystarczy usunac innym permisje. Skrypt ma jednak głębszy sens.
-
saltver123 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
saltver123 zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Send nie dziala, pomimo dzialajcego skryptu.
-
Send nie dziala, pomimo dzialajcego skryptu.
saltver123 odpowiedział(a) na saltver123 pytanie w Pytania i problemy
wystarczylo Dzięki bardzo, działa. -
# DRWAL ---------------------------------------- on rightclick on entity: if name of entity is "&a&lDRWAL": if player has 1 oak planks named "&6Najwyzszej jakosci deski": remove 1 oak planks named "&6Najwyzszej jakosci deski" from player's inventory add 10 to player's balance send "&a&lDrwal &7> &eOooo chlopie, swietnie, dzieki wielkie hehe." send "&6&lLast&e&lAge &7► &azarobiles +10$ od drwala!" else: send "&a&lDrwal &7> &eemm, ej chlopie, ten tego. Nie masz tych desek, wiesz, co nie?" Witam, napisalem taki skrypt, po reloadzie wszystko okej, bez błędów. Niestety po sprzedaniu desek Npc'towi "send" nie dziala.
-
hbrt zareagował(a) na odpowiedź w temacie: WithDraw 2.0 - Skrypt na wpłacanie/wypłacanie pieniędzy!
-
WithDraw 2.0 - Skrypt na wpłacanie/wypłacanie pieniędzy!
saltver123 odpowiedział(a) na hbrt temat w Skrypty
Okej, w każdym razie dzięki za chęci pomocy, jeszcze coś tam poszperam i zobacze co i jak, może mi się uda naprawić w jakiś sposób. Dobrego wieczoru i jeszcze raz dzięki -
WithDraw 2.0 - Skrypt na wpłacanie/wypłacanie pieniędzy!
saltver123 odpowiedział(a) na hbrt temat w Skrypty
https://imgur.com/a/FARvhsc A z skryptów to mam tylko Twój i taki jeden malutki na czyszczenie chatu więc na 100% nic nie mam ;//. -
WithDraw 2.0 - Skrypt na wpłacanie/wypłacanie pieniędzy!
saltver123 odpowiedział(a) na hbrt temat w Skrypty
Z najnowsza wlasnie teraz próbuje i to samo. Pewnie to moja wina i coś się z czymś gryzie. denerwuje mnie to: symbol lookup error: /usr/lib/peer_name_spoofer.so: undefined symbol: dlsym bo nigdzie w internecie nie moge znaleść o tym informacji. -
WithDraw 2.0 - Skrypt na wpłacanie/wypłacanie pieniędzy!
saltver123 odpowiedział(a) na hbrt temat w Skrypty
Skript_2.6_beta-1 -
WithDraw 2.0 - Skrypt na wpłacanie/wypłacanie pieniędzy!
saltver123 odpowiedział(a) na hbrt temat w Skrypty
Czasem wywala serwer gdy wplace pieniadze poprzez ppm. Wersja 1.17.1 [20:18:55] [Server thread/INFO]: Sallciq issued server command: /wyplac 1000000 [20:19:00] [Server thread/ERROR]: Encountered an unexpected exception java.lang.AssertionError: TRAP at net.minecraft.world.item.ItemStack.checkEmpty(ItemStack.java:187) ~[spigot-1.17.1.jar:3172-Spigot-610a8c0-99561c2] at net.minecraft.world.item.ItemStack.setCount(ItemStack.java:1229) ~[spigot-1.17.1.jar:3172-Spigot-610a8c0-99561c2] at net.minecraft.server.level.PlayerInteractManager.a(PlayerInteractManager.java:445) ~[spigot-1.17.1.jar:3172-Spigot-610a8c0-99561c2] at net.minecraft.server.network.PlayerConnection.a(PlayerConnection.java:1596) ~[spigot-1.17.1.jar:3172-Spigot-610a8c0-99561c2] at net.minecraft.network.protocol.game.PacketPlayInBlockPlace.a(PacketPlayInBlockPlace.java:28) ~[spigot-1.17.1.jar:3172-Spigot-610a8c0-99561c2] at net.minecraft.network.protocol.game.PacketPlayInBlockPlace.a(PacketPlayInBlockPlace.java:1) ~[spigot-1.17.1.jar:3172-Spigot-610a8c0-99561c2] at net.minecraft.network.protocol.PlayerConnectionUtils.lambda$0(PlayerConnectionUtils.java:30) ~[spigot-1.17.1.jar:3172-Spigot-610a8c0-99561c2] at net.minecraft.server.TickTask.run(SourceFile:18) ~[spigot-1.17.1.jar:3172-Spigot-610a8c0-99561c2] at net.minecraft.util.thread.IAsyncTaskHandler.executeTask(SourceFile:151) ~[spigot-1.17.1.jar:3172-Spigot-610a8c0-99561c2] at net.minecraft.util.thread.IAsyncTaskHandlerReentrant.executeTask(SourceFile:23) ~[spigot-1.17.1.jar:3172-Spigot-610a8c0-99561c2] at net.minecraft.util.thread.IAsyncTaskHandler.executeNext(SourceFile:125) ~[spigot-1.17.1.jar:3172-Spigot-610a8c0-99561c2] at net.minecraft.server.MinecraftServer.bf(MinecraftServer.java:1133) ~[spigot-1.17.1.jar:3172-Spigot-610a8c0-99561c2] at net.minecraft.server.MinecraftServer.executeNext(MinecraftServer.java:1126) ~[spigot-1.17.1.jar:3172-Spigot-610a8c0-99561c2] at net.minecraft.util.thread.IAsyncTaskHandler.awaitTasks(SourceFile:134) ~[spigot-1.17.1.jar:3172-Spigot-610a8c0-99561c2] at net.minecraft.server.MinecraftServer.sleepForTick(MinecraftServer.java:1110) ~[spigot-1.17.1.jar:3172-Spigot-610a8c0-99561c2] at net.minecraft.server.MinecraftServer.x(MinecraftServer.java:1039) ~[spigot-1.17.1.jar:3172-Spigot-610a8c0-99561c2] at net.minecraft.server.MinecraftServer.lambda$0(MinecraftServer.java:303) ~[spigot-1.17.1.jar:3172-Spigot-610a8c0-99561c2] at java.lang.Thread.run(Thread.java:831) [?:?] 133:136: symbol lookup error: /usr/lib/peer_name_spoofer.so: undefined symbol: dlsym 132:135: symbol lookup error: /usr/lib/peer_name_spoofer.so: undefined symbol: dlsym 132:135: symbol lookup error: /usr/lib/peer_name_spoofer.so: undefined symbol: dlsym 132:135: symbol lookup error: /usr/lib/peer_name_spoofer.so: undefined symbol: dlsym 132:135: symbol lookup error: /usr/lib/peer_name_spoofer.so: undefined symbol: dlsym 132:135: symbol lookup error: /usr/lib/peer_name_spoofer.so: undefined symbol: dlsym 132:135: symbol lookup error: /usr/lib/peer_name_spoofer.so: undefined symbol: dlsym -
Czesc, posiadam plugin "Featherboard" od znajomego na swoim serwerze. Czy wie ktoś dlaczego po skoczeniu w przepaść scoreboard znika?
-
Mam tutaj taki skrypt sobie... Chce sobie zrobić "ogrodzenie" wokół wyspy... I tu nagle buum... Wywala mi skrypt z niewiadomych mi powodów... Dużo kombinowałem, ale na marne. Cały czas nowe błędy. Łapcie tu kod, a ja proszę o naprawę. Z góry strasznie dziękuje! ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ on rightclick: if player's tool is wooden shovel: set {_x} to x-location of player set {_y} to y-location of player set {_z} to z-location of player if player is facing north of south: loop 255 - {_y} times: loop 5 times: if block at {_x} + loop-value-2, {_y} + loop-value-1, {_z} is air: set block at {_x} + loop-value-2, {_y} + loop-value-1, {_z} to barrier block else if player is facing east or west: loop 255 - {_y} times: loop 5 times: if block at {_x}, {_y} + loop-value-1, {_z} + loop-value-2 is air: set block at {_x}, {_y} + loop-value-1, {_z} + loop-value-2 to barrier block delete {_x} delete {_y} delete {_z} ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ BŁĄD KTÓRY NASTĘPUJE: Can't compare a player with 'facing north of south' (lopata.sk, line 7: has to be placed just after another 'if' or 'else if' section (Lopata.sk, line 12: else if player is facing east or west:') ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________