
TOSTERpp
Użytkownik-
Ilość zawartości
25 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O TOSTERpp
- Urodziny 18 czerwca
Informacje
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Dolnośląskie
-
Hobby
programowanko, skryptowanko, granko
-
Nick w MC
Tostorer
Metody kontaktu
-
Discord
toster#0001
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia TOSTERpp

Początkujący I (2/13)
0
Reputacja
-
projekt nie oznacza pomysł kolego przeciez napisalem, ze nie chce mi sie robic skryptu wiec nie wiem w czym problem nie kojarze aby na starych klasycznych serwerach byl drop ani inne fajerwerki ani wybuchy. to, ze mi sie nie chce nie odnosilo sie do rozgrywki tylko do jednego skryptu nie, CIEBIE nie obchodza. napisalem to po to aby ktos mogl powiedziec cos w stylu "nieeeee, ten survival bedzie nudny, lepiej zrob RP" okej to ty swojej odpowiedzi nie nazywaj opinia lol nie, po prostu jestem zajety TWORZENIEM wlasciwego serwera nick adekwatny do odpowiedzi, pozderki
-
TOSTERpp obserwuje zawartość if player has 1 of {_variable} , Klasyczny serwer survival , Omega Survival - oldschoolowy serwer premium 1.14.4 [POMYSŁ] i 1 inny
-
Siemanko, mam projekt klasycznego serwera survival "Nomad Heaven" z whitelistą premium (premium pod znakiem zapytania bo zdecydowanie zmniejszy to liczbę graczy). Serwer będzie się opierał na autorskich skryptach bez użycia żadnego innego pluginu (poza logowaniem jak bedzie non-premium bo nie chce mi sie pisac skryptu na logowanie xd) Generalnie nie będzie żadnego dropu ani innych fajerwerków wybuchów i w ogóle - tylko sam czysty survival. Cały czas będzie i jest opcja proponowania nowych skryptów i usprawnień. W planie mam też serwer real life RP pod tą samą nazwą co survival (Nomad Heaven) Swoją opinią podzielcie się na serwerze discord. Dzięki za przeczytanie tej beznadziejnej prezentacji (kiedyś może jakieś logo zrobię do tego) :)))
-
Omega Survival - oldschoolowy serwer premium 1.14.4 [POMYSŁ]
TOSTERpp opublikował(a) temat w Dyskusja o grze
Siemka wszystkim! Ostatnio randomowo wpałem na odnowienie starej rozgryki ale na nowych zasadach. Na czym miałoby to polegać? Serwer będzie premium, co filtruje pewną niepożądaną grupę graczy. Będzie opierać się na autorskich pluginach i skryptach (bardziej na tym drugim bo Java u mnie leży xD). Najnowsze wersje serwera i cotygodniowe update'y skryptów, które będą wprowadzać nowe wyzwania i urozmaicać rozgrywkę. Narazie planuje zrobić autoski skrypt na gildie (ta wersja oldschoolowa z kryształami), żadnych komend typu /home lub /spawn, zero kitów, bezsensownych rang i innych pierdół. Narazie taki zarys tylko, co myślicie? Zapraszam do dyskusji! -
okej rozwiązane execute server command "kill %skellett entity uuid of loop-entity%"
-
Could not pass event PlayerInteractEvent to Skript v2.2-Fixes-V10 poza tym trochę wyżej pisałem, że to nie działa, tu ss: https://imge.to/i/vvH5Ik
-
Niestety nie, próbowałem też dać obsydian i lawę ale nie działa https://imge.to/i/vv5MYr
-
Jak zabić ender crystal? Więc próbowałem już "kill loop-entity", "damage loop-entity by 1 heart" nic nie działa. Ktoś jakieś pomysły?
-
loop'owanie entity w konkretnej lokalizacji
TOSTERpp odpowiedział(a) na TOSTERpp pytanie w Pytania i problemy
Chyba ogarnąłem o co chodzi z tym błędem, Mam spigota na złej wersji żeby używać "in radius" i wywala błąd w konsoli Jest jakieś obejście, żebym nie musiał używać in radius? -
loop'owanie entity w konkretnej lokalizacji
TOSTERpp odpowiedział(a) na TOSTERpp pytanie w Pytania i problemy
Jak piszę sobie coś takiego: send "%{_location}%" na chacie widzę: x: 130.5, y: 110, z:-143.5 więc to akurat chyba jest w porządku -
loop'owanie entity w konkretnej lokalizacji
TOSTERpp odpowiedział(a) na TOSTERpp pytanie w Pytania i problemy
Błąd zniknął ale loop niczego nie loopuje tak jakby mimo, że na tych koordach jest ender crystal, próbowałem już czegoś takiego: loop all entities in radius 5 around {_location}: send "asd" -
loop'owanie entity w konkretnej lokalizacji
TOSTERpp odpowiedział(a) na TOSTERpp pytanie w Pytania i problemy
loop jest aktywowany komendą ale nie chce kopiować wszystkiego bo jest tego sporo tu są logi: (pominąłem spigotowe rzeczy dot. swiata) -
Siema! Więc mam problem z kodem: loop all entities at {_location}: if loop-entity is ender crystal: kill loop-entity ma on zabić ender crystal na konkretnych koordynatach lecz wyskakuje błąd "can't understand this loop", oczywiście w linijce "loop all entities at {_location}" Ktoś, coś? Daje kremówkę
-
Cześć, Więc mam problem z tym kawałkiem kodu: function giveitem(p: player, n: number, price: number, i: item): if {_p} has {_n} * {_price} of {_i}: # (...) Do if'a wszystko się wykonuje (sprawdzałem przez send "asdasda" to all ops), później niestety nie. Próbowałem stawiać również pętlę else ale ona wykonuje się bez problemu. Dla jasności powiem również, że miałem ten item podczas testów. Ktoś kojarzy błąd? Może to ja coś źle napisałem?
-
@LuckyPotato dzieje się to samo co w pytaniu, nie zwraca mi itemów z tej zmiennej. Brakuje mi jakiegoś oddona do skripta? obecnie mam: SkQuery, TuSKe, skRayFall
-
@MrJuliusztwoje rozwiazanie nie dziala (Can't loop {minerdeposit::%{_p}%} because it's only a single value)