Skocz do zawartości

TOSTERpp

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O TOSTERpp

  • Urodziny 18 czerwca

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Dolnośląskie
  • Hobby
    programowanko, skryptowanko, granko
  • Nick w MC
    Tostorer

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia TOSTERpp

Początkujący I

Początkujący I (2/13)

0

Reputacja

  1. projekt nie oznacza pomysł kolego przeciez napisalem, ze nie chce mi sie robic skryptu wiec nie wiem w czym problem nie kojarze aby na starych klasycznych serwerach byl drop ani inne fajerwerki ani wybuchy. to, ze mi sie nie chce nie odnosilo sie do rozgrywki tylko do jednego skryptu nie, CIEBIE nie obchodza. napisalem to po to aby ktos mogl powiedziec cos w stylu "nieeeee, ten survival bedzie nudny, lepiej zrob RP" okej to ty swojej odpowiedzi nie nazywaj opinia lol nie, po prostu jestem zajety TWORZENIEM wlasciwego serwera nick adekwatny do odpowiedzi, pozderki
  2. Siemanko, mam projekt klasycznego serwera survival "Nomad Heaven" z whitelistą premium (premium pod znakiem zapytania bo zdecydowanie zmniejszy to liczbę graczy). Serwer będzie się opierał na autorskich skryptach bez użycia żadnego innego pluginu (poza logowaniem jak bedzie non-premium bo nie chce mi sie pisac skryptu na logowanie xd) Generalnie nie będzie żadnego dropu ani innych fajerwerków wybuchów i w ogóle - tylko sam czysty survival. Cały czas będzie i jest opcja proponowania nowych skryptów i usprawnień. W planie mam też serwer real life RP pod tą samą nazwą co survival (Nomad Heaven) Swoją opinią podzielcie się na serwerze discord. Dzięki za przeczytanie tej beznadziejnej prezentacji (kiedyś może jakieś logo zrobię do tego) :)))
  3. Siemka wszystkim! Ostatnio randomowo wpałem na odnowienie starej rozgryki ale na nowych zasadach. Na czym miałoby to polegać? Serwer będzie premium, co filtruje pewną niepożądaną grupę graczy. Będzie opierać się na autorskich pluginach i skryptach (bardziej na tym drugim bo Java u mnie leży xD). Najnowsze wersje serwera i cotygodniowe update'y skryptów, które będą wprowadzać nowe wyzwania i urozmaicać rozgrywkę. Narazie planuje zrobić autoski skrypt na gildie (ta wersja oldschoolowa z kryształami), żadnych komend typu /home lub /spawn, zero kitów, bezsensownych rang i innych pierdół. Narazie taki zarys tylko, co myślicie? Zapraszam do dyskusji!
  4. okej rozwiązane execute server command "kill %skellett entity uuid of loop-entity%"
  5. Could not pass event PlayerInteractEvent to Skript v2.2-Fixes-V10 poza tym trochę wyżej pisałem, że to nie działa, tu ss: https://imge.to/i/vvH5Ik
  6. Niestety nie, próbowałem też dać obsydian i lawę ale nie działa https://imge.to/i/vv5MYr
  7. Jak zabić ender crystal? Więc próbowałem już "kill loop-entity", "damage loop-entity by 1 heart" nic nie działa. Ktoś jakieś pomysły?
  8. Chyba ogarnąłem o co chodzi z tym błędem, Mam spigota na złej wersji żeby używać "in radius" i wywala błąd w konsoli Jest jakieś obejście, żebym nie musiał używać in radius?
  9. Jak piszę sobie coś takiego: send "%{_location}%" na chacie widzę: x: 130.5, y: 110, z:-143.5 więc to akurat chyba jest w porządku
  10. Błąd zniknął ale loop niczego nie loopuje tak jakby mimo, że na tych koordach jest ender crystal, próbowałem już czegoś takiego: loop all entities in radius 5 around {_location}: send "asd"
  11. loop jest aktywowany komendą ale nie chce kopiować wszystkiego bo jest tego sporo tu są logi: (pominąłem spigotowe rzeczy dot. swiata)
  12. Siema! Więc mam problem z kodem: loop all entities at {_location}: if loop-entity is ender crystal: kill loop-entity ma on zabić ender crystal na konkretnych koordynatach lecz wyskakuje błąd "can't understand this loop", oczywiście w linijce "loop all entities at {_location}" Ktoś, coś? Daje kremówkę
  13. Cześć, Więc mam problem z tym kawałkiem kodu: function giveitem(p: player, n: number, price: number, i: item): if {_p} has {_n} * {_price} of {_i}: # (...) Do if'a wszystko się wykonuje (sprawdzałem przez send "asdasda" to all ops), później niestety nie. Próbowałem stawiać również pętlę else ale ona wykonuje się bez problemu. Dla jasności powiem również, że miałem ten item podczas testów. Ktoś kojarzy błąd? Może to ja coś źle napisałem?
  14. @LuckyPotato dzieje się to samo co w pytaniu, nie zwraca mi itemów z tej zmiennej. Brakuje mi jakiegoś oddona do skripta? obecnie mam: SkQuery, TuSKe, skRayFall
  15. @MrJuliusztwoje rozwiazanie nie dziala (Can't loop {minerdeposit::%{_p}%} because it's only a single value)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...