Skocz do zawartości

TOSTERpp

Użytkownik
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O TOSTERpp

  • Tytuł
    Początkujący I
  • Urodziny 18 czerwca

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Dolnośląskie
  • Hobby
    programowanko, skryptowanko, granko
  • Nick w MC
    Tostorer

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć, Więc mam problem z tym kawałkiem kodu: function giveitem(p: player, n: number, price: number, i: item): if {_p} has {_n} * {_price} of {_i}: # (...) Do if'a wszystko się wykonuje (sprawdzałem przez send "asdasda" to all ops), później niestety nie. Próbowałem stawiać również pętlę else ale ona wykonuje się bez problemu. Dla jasności powiem również, że miałem ten item podczas testów. Ktoś kojarzy błąd? Może to ja coś źle napisałem?
  2. @LuckyPotato dzieje się to samo co w pytaniu, nie zwraca mi itemów z tej zmiennej. Brakuje mi jakiegoś oddona do skripta? obecnie mam: SkQuery, TuSKe, skRayFall
  3. @MrJuliusztwoje rozwiazanie nie dziala (Can't loop {minerdeposit::%{_p}%} because it's only a single value)
  4. set {minerdeposit.%{_p}%} to {_p}'s serialized inventory clear {_p}'s inventory # (...) clear {_p}'s inventory restore {_p}'s inventory from {minerdeposit.%{_p}%} powyższe linijki kodu działają w następujący sposób w grze: - eq sie czysci - dalsze czynnosci - eq sie nie przywraca 0 bledow ktos cos?
  5. a ja robie dwie linijki za pomocą tylu spacji, że tekst przeskoczy do następnej
  6. w config.yml bungeecorda jako motd serwera ustawia sie configowy motd fallbackowego / defaultowego serwera https://pasteboard.co/I3CbI1z.png (cos kolo linijki 45 zalezy od twojego configu)
  7. TOSTERpp

    Hologramy

    Mówiąc hologramy masz na myśli coś takiego? https://imgur.com/a/2Qjiy0L Jeśli tak, to myślę, że wiedza jak działają te "hologramy" jest wystarczająca, jeśli jej nie posiadasz, to powinieneś się poduczyć o mechanikach armor standów, ponieważ są one już w grze od dłuższego czasu. Osobiście często ich używam w skryptach jako odnośnik do lokacji lub do właśnie tych "hologramów". Nie potrafię tłumaczyć innym ani tworzyć dobrych poradników, więc nie pomogę ci zbytnio inaczej.
  8. Wow! działa wyśmienicie, dziękuje bardzo!
  9. @LloydPL tak jak napisałem, w swoim skrypcie mam inta, nie stringa, na którym wykonuję działania, więc tak średnio @knugi twoja funkcja działa jak należy u mnie lecz ja u siebie wykonuję coś takiego: function f2(p: player, c: number): open chest with 5 rows named "bla bla" to {_p} wait 1 tick loop all players: if loop-player is {_p}: format slot 10 of {_p} with 1 of green concrete named "bla bla" to run [f2(loop-player, {_c} + 21)] function f1(p: player): open chest with 3 rows named "bla bla" to {_p} wait 1 tick loop all players: # musialem zrobic loopa bo mi nie chcialo sie odpalic f2 gdy bylo {_p} if loop-player is {_p}: format slot 0 of {_p} with 1 of iron ingot named "bla bla$" with lore "bla bla" to run [f2(loop-player, 1)] on rightclick on entity: # bla bla bla format slot 0 of player with 1 of emerald named "bla bla" with lore "bla bla" to close then run [f1(player)] i to nie dziala (jestem zmuszony to zrobić w ten sposób czy jest jakiś inny) w przykładzie chodzi o to, że mam 3 menu GUI do których mogę mieć dostęp bezpośrednio z nich (w linijce 6 wywołuję ponownie f2 z pewnego powodu i jest to zamierzone) EDIT: Okej, nic nie zrobiłem ale nagle zaczęła działać funkcja, problem polega na tym, że po ponownym wywołaniu funkcji zmienna {_c} ciągle jest równa 21 zamiast zwiększać się o tyle
  10. Więc mój problem polega na tym, że nie mogę używać zmiennych jako argumentu w funkcji np. function funkcja(p: player, t: text): send {_t} to {_p} // costamcostam kod bla bla bla funkcja(player, {_textzczatu}) powyższy kod niewiedzieć czemu nie działa, funkcja się nie wykonuje, żadnych błędów w konsoli. Natomiast, jeśli zrobię coś takiego: function funkcja(p: player, t: text): send {_t} to {_p} // costamcostam kod bla bla bla funkcja(player, "text") Kod działa bez zarzutu. Ma ktoś jakiś pomysł jak wstawić inaczej, w moim skrypcie konkretnie liczbę, w przykładzie tekst, ze zmiennej do funkcji? Będę wdzięczny, daje plusy czy co tam się daje.
×