Skocz do zawartości

Legal

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    79
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez Legal

  1. Legal

    Skript - Enchanty

    Chciałbym źle wkleić Męczyłem się z tym godzinke, aż w końcu stwierdziłem że zrobię to na zasadzie przyznania graczowi permissions essentials.enchant i essentials.enchantments.sweeping_edge na 1 sekundę i wykonanie przez gracza /enchant sweepingedge 1, jedyne wyjście aktualnie Jednak dziękuję za pomoc wszystkim. @Edit Tak, instalowałem cały skript od nowa i wrzuciłem skrypty.
  2. Legal

    Skript - Enchanty

    [21:53:06 INFO]: This server is running Paper version git-Paper-1618 (MC: 1.12.2) (Implementing API version 1.12.2-R0.1-SNAPSHOT) [21:53:06 INFO]: Error obtaining version information [21:52:12 ERROR]: This command doesn't have any arguments (test.sk, line 51: send "%level of sweeping edge of arg-player's tool%"') [21:52:12 ERROR]: Can't understand this condition/effect: enchant arg-player's tool with sweeping edge 1 (test.sk, line 52: enchant arg-player's tool with sweeping edge 1') [21:52:12 ERROR]: This command doesn't have any arguments (test.sk, line 53: send "%level of sweeping edge of arg-player's tool%"') [21:51:00 INFO]: [Skript] Skript's aliases can be found here: https://github.com/SkriptLang/skript-aliases [21:51:00 INFO]: [Skript] Server Version: git-Paper-1618 (MC: 1.12.2) [21:51:00 INFO]: [Skript] Skript Version: 2.5.3 [21:51:00 INFO]: [Skript] Installed Skript Addons: [21:51:00 INFO]: [Skript] - skript-reflect v2.1.0 [21:51:00 INFO]: [Skript] - FunnySkAddon-Extended v1.9.3.1 [21:51:00 INFO]: [Skript] - SkQuery v4.1.4 [21:51:00 INFO]: [Skript] - SkBee v1.9.1 No i tak to sobie wygląda
  3. Legal

    Skript - Enchanty

    Skript 2.5.2 PaperSpigot 1.12.2 Ogólnie no to wkleiłem twój skrypt i wywaliło błędy "Can't understand this condition/effect..."
  4. Legal

    Skript - Enchanty

    Niestety żadna nazwa nie działa, którą proponujesz Jest może jakiś warunek, który sprawdzi nazwy enchantów przedmiotu trzymanego w ręce czy coś? Tak jak to jest z %event-block% Tak, inne enchanty działają poprawnie.
  5. Legal

    Skript - Enchanty

    Witam, mam problem ponieważ skript nie czyta mi enchantu Szerokie Ostrze (Sweeping Edge) enchant player-arg's tool with sweeping edge 1 Jaka może być inna nazwa tego zaklęcia? Dodatkowe pytanko czy istnieje jakaś stronka z spisem nazw enchantów.
  6. Witam, czy jest możliwość, aby komenda sprawdzała aktualną datę, godzinę i dodawała do niej np. 8 godzin i wykonywała kolejną komendę. (Plugin FunnyGuilds ochrona dodatkowa) Coś na zasadzie: Komenda: /test Pobieranie daty i godziny %now% np. (2021/01/06 17:43) Do tej daty i godziny (2021/01/06 17:43) + 8 godzin czyli wyjdzie wtedy (2021/01/06 01:43) execute console command /ga ochrona (TAGGILDII) (DATA PO DODANIU 8H) Inna wersja opisu: command: /ochrona: pobranie daty aktualnej 2021/01/06 17:43 {_dataaktualna} + 8 godz. = {_datakoncowa} execute console command /ga ochrona (TAGGILDII) {_datakoncowa} send "Kupiles ochrone"
  7. Legal

    GUI TAG

    Mógłbyś mi pomóc dodać to do powyższego kodu? Doczytałem, że działa to chyba na zasadzie with ... attrubite itp, a posiadam już with lore "" @Edit Poradziłem sobie, dzięki wielkie Co bym bez Ciebie zrobił na tym forum haha już tyle pomogłeś.
  8. Legal

    GUI TAG

    Witam serdecznie, posiadam taką linijke skrypciku: set slot 10 of player's current inventory to diamond sword named "X" with lore "" Czy jest możliwość usunięcia tego tagu/atrybutu przedmiotów niektórych?
  9. Może i się da, lecz nigdzie nie widzę linijki na temat vaulta/money/$/symbolu/formatu itp.
  10. Jedynie w essentials można ustawić symbol, ale na skript to nie wpływa, a w Vault nie ma nic w configu
  11. Witam, posiadam w skrypcie zmienną: %player's balance% - Wtedy podana kwota wychodzi np. 29.99$ pod komendą /money - wychodzi np. 29.99 Jak zrobić, aby w skrypcie również wyświetlało 29.99 bez symbolu "$"
  12. on rightclick: type of clicked block is stone button loop blocks in radius 1 around location of clicked block: loop-block = sponge send "TTT" stop loop
  13. Jak to mam umieścić w tym kodzie?: on rightclick on inactive northward stone button: loop blocks in radius 1 around location of clicked block: loop-block = sponge send "TTT" stop loop
  14. Witam, mam problem z skryptem/skryptami, a mianowicie chodzi o nazwy itemów/bloków itd. na wersji serwera PaperSpigot 1.12 Ogólnie np. kox jabłko posiada nazwę w skrypcie notch apple zamiast enchanted ... lub np. jeśli chcę stworzyć komendę, która wykonuje się po wciśnięciu przycisku na gąbce (on stone button), skrypt nie działa. Jednak, jeśli zamienię to na (inactive northward stone button) wszystko śmiga. Dlaczego tak jest na wersji silnika 1.12? Zmienili nazwy/potrzebuję jakiegoś dodatku? I czy jest możliwość ustawienia wszystkich kierunków w 1 linijce zamiast robienia każdego przycisku z osobna: (inactive eastward stone button ... dalszy kod 5 linijek) (inactive northward stone button ... dalszy kod 5 linijek) (inactive westward stone button ... dalszy kod 5 linijek) (on rightclick inactive southward stone button ... dalszy kod 5 linijek) @up Wtedy kod zajmie mi 20-30 linijek zamiast 5
  15. Legal

    Rzucak - blokada

    Mam prośbę, mógłby mi ktoś pomóc dodać blokadę rzucanego TNT w danych dniach/godz. do istniejącego skryptu/napisać początek jak to powinno wyglądać w pierwszych czterech dniach? + aby również nie dało się stawiać rzucanego tnt. Skrypty: on place: event-block is tnt if getDayOfTheWeek() is "Monday" or "Tuesday" or "Wednesday" or "Thursday": if (now formatted as "HH") parsed as integer is not between 16 and 21: send "TNT OFF" to player cancel event else if (now formatted as "HH") is "21": (now formatted as "HH:mm") is not "21:00" send "TNT OFF" to player cancel event else if getDayOfTheWeek() is "Friday": if (now formatted as "HH") parsed as integer is between 1 and 16: cancel event else if (now formatted as "HH") is "00": (now formatted as "HH:mm") is not "00:00" cancel event else if getDayOfTheWeek() is "Saturday": if (now formatted as "HH") parsed as integer is not between 15 and 23: cancel event else if (now formatted as "HH") is "23": (now formatted as "HH:mm") is not "23:00" cancel event else if getDayOfTheWeek() is "Sunday": if (now formatted as "HH") parsed as integer is not between 15 and 21: cancel event else if (now formatted as "HH") is "21": (now formatted as "HH:mm") is not "21:00" cancel event Rzucak: on right click with tnt: if player's tool is tnt named "RZUCAK": cancel event if {cooldown::rzucaki::%player%} is not set: set {cooldown::rzucaki::%player%} to 1 remove tnt named "RZUCAK" from player shoot tnt from player with speed {@speedTNT} wait 5 seconds clear {cooldown::rzucaki::%player%} else: send "czekaj"
  16. Legal

    TNT - dni, godziny

    Witam, potrzebuję skryptu aby wybuchanie tnt działało tylko w dane dni i godziny np. Poniedziałek-Czwartek: 16:00 - 20:00 Piątek: 17:00 - 00:00 Sobota: 15:00 - 22:00 Niedziela: 15:00 - 21:00 Wiem, że da się to zrobić na dane godziny codziennie np. 16-22, ale nie wiem jak zrobić to na dane dni i czy w ogóle jest taka możliwość
  17. Witam, jak dodać do skryptu, aby creeper respił się dobrze, aktualnie creeper respi się w bloku "event-block", a chcę aby respił się normalnie (na bloku) on rightclick with creeper spawn egg: spawn a creeper at event-block
  18. Legal

    Skript - podwójny drop

    Hello, posiadam taki kodzik, lecz jest problem ponieważ czasami dropią 2 przedmioty, a chciałbym aby zawsze dropił tylko 1 loop all players: if {msgcase.%loop-player%} is true: send "otworzyl:" to loop-player set {_drop} to false while {_drop} is false: chance of 10%: set {_drop} to true drop 1 beacon loop all players: if {msgcase.%loop-player%} is true: send "%player% xxx" to loop-player chance of 90%: set {_drop} to true drop 1 iron sword of sharpness 5 and fire aspect 2 loop all players: if {msgcase.%loop-player%} is true: send "%player% xxx" to loop-player @Edit nie chciałbym robić tego na zasadzie "between 1 and 100", jest jakiś inny sposób?
  19. Legal

    Skript + FunnyGuilds

    Dobra już sobie poradziłem sam z errorami i % na drop, ale dzięki za poświęcony czas.
  20. Legal

    Skript + FunnyGuilds

    Taki error wyświetla się: I pytanie czy mógłbyś mi dodać jeszcze np. 10% na dodanie 1 punktu, 5% na dodanie 2 punktów?
  21. Legal

    Skript + FunnyGuilds

    Witam, czy jest możliwość zrobienia skryptu, aby gracz po zabiciu np. creepera dostawał punkty do rankingu w pluginie FunnyGuilds? Chciałem to zrobić na zasadzie komendy, ale FG posiada tylko ustawienie punktów (/ga points nick ilosc), a nie dodawanie punktów do już posiadanych. Przynajmniej taką komendę znalazłem tam, a innej albo nie ma albo nie widzę
  22. Legal

    Drop cobblestone

    Witam, jak dodać do skryptu, aby przy włączonym dropie cobblestone nie wypadał w ogóle. Aktualnie na włączonym dropie: wypada na ziemie - to jest źle, ma nie wypadać Na wyłączonym: wpada do eq - To jest dobrze on break: event-block is stone or cobblestone {preventCobblestoneDrop::%player%} is set cancel drops if player has enough space for 1 cobblestone: give player 1 cobblestone else: drop 1 cobblestone at player command /gdropcb: executable by: players trigger: if {preventCobblestoneDrop::%player%} is set: clear {preventCobblestoneDrop::%player%} send "&aWłączono drop cobblestone!" to player set {cobble.%player%} to "&a✔" else: set {preventCobblestoneDrop::%player%} to true send "&cWyłączono drop cobblestone!" to player set {cobble.%player%} to "&c✘"
  23. Oki, dam Ci przykład jak to wygląda w skrypcie, a jak w pluginie miałoby: Nie chcialbym zeby ludzie kopiowali mi tutaj, wiec wstawie zmieniony kod troszke i kawałek Skript: GUI: if clicked slot is 1: execute player command "gdropd" set slot 1 of player's current inventory to diamond named "Diament" with lore "", " szansa {@gdiament} %%", "Fortune:", "Aktywny: %{gdiament.%player%}%", "" and "Kliknij, aby zmienić status." set slot 1 of player's current inventory to diamond named "Diament" with lore "", " szansa {@gdiament} %%", "Fortune:", "Aktywny: %{gdiament.%player%}%", "" and "Kliknij, aby zmienić status." Całe gui w skript + możliwość zmiany statusu dropu danego przedmiotu tym "if clicked slot..." zajmuje 80 linijek. w pluginie deluxemenu zrobiłbym gui na zasadzie permissions: Po kliknieciu itemka dodaje sie permissions graczowi w pluginie luckperms (lp user .... set permission dropdiamentu.ON) to w GUI zmienia się itemek na Status: Włączony, a gdy gracz znów kliknie na przedmiot to zabiera mu się permissions w luckperms'ie i Status: Wylaczony Mam nadzieję, że zrozumiałeś Co w tym przypadku bardziej będzie obciążające? skript czy plugin
  24. Witam, mam pytanko w sprawie skrypciku na drop. Posiadam drop wypisany w GUI ok. 15 przedmiotów, pytanie moje co bardziej obciąży serwer: GUI + możliwość zmiany statusu, czy plugin i drop w GUI w deluxemenus + zamiana statusu - działanie zmiany statusu na zasadzie permisji luckperms
×
×
  • Dodaj nową pozycję...