Skocz do zawartości

sebo90

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez sebo90

  1. szkoda :c ale musi się dać jakoś może jakiś dodatek to pozwala?
  2. chce aby po naciśnięciu w przedmiot żeby otwierało link on inventory click: if inventory name of player's current inventory is "&9linki": cancel event if clicked slot is 8: #aby otwierałą linka
  3. jak dać custom enchant na przedmiot tak jak np z 'enchant the player's tool with sharpness 1' ale tylko z custom enchantem ktoś się zna?
  4. Czytałem, i to samo wgrywałem różnych 10 wersji i nic.
  5. Witam mam problem z skriptem na gui command /menu: trigger: open chest with 1 row named "&6&linventory" to player set player's current inventory's slot 0 to diamond named "&b&lDiament" with lore "" w 'with lore' nic nie ma napisane bo obojętnie co tu będzie napisane tak nie działa jak napisze bez 'with lore' już działa i spigot 1.12.2 dokładnej wersji nie znam, plugin skript 2.3-beta2, skQuery 2.6.1 i wildSkript 1.8
  6. nie wiem nie mam dostępu do kompa puzniej sprawdze ale dzięki wielke za napisanie jak nie będzie działąć napisze na pv.
  7. czyli jak możesz mi napisać odnowa
  8. no jest żeby ktoś zepchnie gracza to żeby dostał punkty za to bo jak właśnie zepchnie to pisz ze tam spadł a ja chce kiedy attacker żuci np. do lawy wtedy się pali ze pisał ze on go wrzucił do lawy
  9. No ze dostaje koleś punkty nawet jezeli zepchnął lub spalił tylko przed tym musiał by walnąć
  10. on death: damage was caused by fire: if attacker is a player: if victim is a player: broadcast " &e%attacker%&9(+2) &7zabil &e%victim%&9(-1) &7za pomoca &b%attacker's tool%" in "arena" if attacker is a player: if victim is a player: damage was caused by fall: broadcast " &e%attacker%&9(+2) &7zabil &e%victim%&9(-1) &7za pomoca &b%attacker's tool%" in "arena" else: broadcast "&e%victim% &7spadl" in "arena" chcesz żeby po upadku jeżeli jest attacker pisała wiadomość
  11. nie ma błędów, ale nie wykrywa tabliczki nie zmienia nic (?) dzięki wielkie a możesz z czymś innym też pomoc? //Łączę, poprawiono błędy ortograficzne ~ JanekJaran
  12. nie działa chcesz pomoc m po nie nierozumne tego
  13. On rightclick on sign: if line 1 is "&6&lCOLOR&c&lMATCH": if line 4 is "&akoloroweNiebo": execute player command "/cm join" if {cmgame::liczba} > 0: set line 3 to "&eOczekiwanie" if {cmgame::liczba} = 0: set line 3 to "&6Aktywna" set line 2 to "&a%{cmgame::liczba}%&f/&a20" command /tabliczka: trigger: give sign named "&a&lkoloroweniebo" to player on place of sign: name of event-block is "&a&lkoloroweniebo": add location of event-block to {tabliczka.*} every 1 seconds: loop {tabliczka.*}: set {_l} to loop-value set line 2 of block at {_l} to "&a%{cmgame::liczba}%&f/&a20" nie działa mi every 1 seconds: bo mi nie wykrywa tabliczki
  14. może być i tak ale ja podałem swój sposób.
  15. Nwm słabo sie znam ale ja zrobiłem tak on break stone: player's tool isn't enchanted with silk touch: cancel event give 1 cobblestone to player else: cancel event give 1 stone to player
  16. every 5 seconds: loop all players: if loop-players is in "world": set 1 to {_online} create hologram "%{_online}%" at 9966 72 8966 for 5 seconds pisze mi ze nie prawidłowy enity jak zrobić żeby było na cordach
  17. command /create: trigger: create hologram "number of players in world %survivalgames%" at player for 30 seconds jak zrobić żeby było widać ilość osób na danej mapie jak ktoś dobrze pomoże dam +
  18. jak dodac hologram ktory bedzie wyswietlal ile jest osob na danej mapie. mam plugina HolographicDisplaysAddon every 5 second: create hologram "%number of players in world "world"%" at 9966 72 8966 for 5 seconds #pisze ze nie mozna miec " tego w tym ""world""
  19. dziala ale czasem nie dziala a jest wykrywanie gracz jezeli gracz rusza sie on movement mam sprawdzac czy gracz stoi na stone
  20. eee ale to jest rightclick a ja chcialem jak na niego wchodzi.... i ten skrypt nie dziala bo nie mozna dawac pozwolenia bez : a wait nie moze byc w :
  21. chce zeby ktos chodz po stonie o wlasniej nazwie np. "1" by wykonywal jakos komende np. "spawn" on walking on stone: if under block name "1": #co podobnego execute player command "/spawn"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...