
MrWinex66
Użytkownik-
Liczba zawartości
14 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Zawartość dodana przez MrWinex66
-
Witajcie, czy jest sposób na ograniczenie (plugin/skrypt/config) spawnu konkretnych mobów? Wiem, że w konfiguracji spigota da się ograniczyć spawn mobów, ale tylko ogólnie (wszystkich mobów). Chodzi mi o ograniczenie np. villagerów - zarówno spawnu nowych, jak i ustawienie ograniczenia (na chunk).
-
Witajcie, mam serwer na 1.16 działający pod Paperem i jedyny aktualnie działający poprawnie plugin na automatyczne backupy jaki znalazłem to "SimpleBackup". Spełnia swoje zadanie, na którym mi zależało - wykonuje kopie zapasowe światów raz na jakiś czas. Problem w tym, że niestety backupy te zajmują sporo miejsca, a miejsce na dysku... mocno ograniczone. Czy jest jakiś sposób, aby backupy zapisywać na oddzielnym serwerze? Niestety, ale w/w plugin nie ma opcji podpięcia pod inny serwer, zapisywać może jedynie po prostu na serwerze na którym działa. Dzięki za pomoc
-
Działa Dziękuję bardzo za Waszą pomoc!
-
Nie nie, o takie szczegóły bym się nie czepiał Chodzi mi o to że powtarza się sytuacja co wcześniej - przy jakiejś liczbie graczy skrypt działa normalnie, ale gdy ktoś wyjdzie z serwera nagle się okazuje, że 2 na 4 graczy to nie jest 50% :F
-
Tutaj w sumie działa zmiana dnia, ale wciąż - po wyjściu gracza jakoś dziwnie zmieniają się te procenty, przy 3 graczach jest 33,3%, później 66,7%, ale przy czterech dwa razy powtarza się 50% :F Magia
-
Niestety, dalej to samo. Pomyslalem o dodaniu "execute console command "/skript reload <nazwa>", bo po reloadzie skrypt wraca "do działania", ale niestety - magicznie ta komenda naprawi działanie tylko, jeśli zostanie wpisana przez gracza, a nie z konsoli
-
Niestety, to samo Tylko tym razem, gdy trzeci gracz się położy, rzeczywiście czas się zmieni. Na chacie dalej pojawia się, że wciąż potrzeba więcej graczy, niż w ogóle jest na serwerze
-
Po prostu wyjdzie z serwera, już po zmianie czasu na dzień
-
Dziękuję Niestety, ale do ideału brakuje jeszcze jednego, ponieważ pojawił się dziwny błąd Przy np. 3 graczach online, wszystko działa jak należy - musi położyć się dwóch graczy, wszystko wyświetla się na chacie tak jak trzeba. Gdy jeden gracz wyjdzie, nagle (przy 2 graczach online) wyświetla się wiadomość, że do zmiany dnia potrzeba 3 (a po wejściu tamtego gracza, który wcześniej wyszedł, 4) graczy. I niestety, ale dzień również się nie zmienia.
-
Wiem wiem, już dopisałem. Tutaj wkleiłem po prostu ten fragment skryptu, z którym mam problem. Okej, tutaj dzień zmienia się już poprawnie, ale niestety dalej pojawiają się liczby "potrzeba jeszcze 0.5 gracza, aby zmienić dzień", albo "-0.5 gracza". Tutaj właśnie wcześniej testowałem z funkcjami zaokrąglającymi, ale wciąż niezbyt to pomagało. Chodzi mi o wyświetlanie się "pełnych" liczb, czyli np. przy 5 osobach online pierwsza się kładzie, to (jako, że połowa z 5 wynosi 2.5, zaokrąglamy do 3, bo skrypt wykona się dopiero, gdy położy się 3 graczy - 2.5 gracza raczej się nie położy ;) )
-
Witam, mam skrypt, którego zadanie jest zmienić czas na dzień, jeśli położy się 50% lub więcej graczy serwera. Skrypt jest pisany na serwer, na którym raczej najczęściej liczba graczy nie przekracza 9, i tutaj pojawia się problem, ponieważ przy np. 5 czy 3 graczach online skrypt wariuje. Na chacie pojawiają się komunikaty takie, jak "potrzeba jeszcze 8 graczy (mimo, że na serwerze grają 4 osoby) aby zmienić dzień", albo "potrzeba jeszcze -2 graczy, aby zmienić dzień". Sama zmiana dnia również nie zawsze wydaje się następować "poprawnie". Próbowałem użyć kilku funkcji zaokrąglających
-
Okej, dziękuję bardzo Właśnie tego potrzebowałem - nie wiedziałem do końca od czego zacząć... Dodałem do kodu kilka rzeczy i generalnie wysyłanie zgłoszeń działa, jednak mam jeszcze problem: wysyłając kilka zgłoszeń, pod /zglos list wyświetla się tylko jedno. Dopiero po jego usunięciu wyświetla się kolejne, ale wciąż tylko jedno. Numerowane są dziwnie, bo pierwsze zgłoszenie ma numer 1., drugie również, trzecie i czwarte mają 3., piąte i szóste mają numer 5, siódme i ósme numer 7 itd. W jaki sposób to naprawić, aby zarówno numeracja była normalna, jak i aby zgłoszenia wyświetlały się wsz
-
Witajcie, próbuję stworzyć skrypt na bardzo prosty system zgłoszeń, gdzie gracz będzie mógł wysłać zgłoszenie, np. /zglos <tresc>, a administrator będzie mógł później te zgłoszenia przejrzeć. Przy wysyłaniu zgłoszenia musi zapisywać się nick zgłaszającego, wiadomość w <tresci> oraz lokalizacja, z jakiej zostało wysłane zgłoszenie. Gdy gracz wyśle zgłoszenie na koordynatach 10/20/80 (przykladowo) /zglos Niedzialajacy spawner - to administrator będzie mógł zobaczyć to zgłoszenie (np. pod komendą /zgloszenia) jako (przykładowo): #1 nickname | Niedzalajacy spawner | x: 10 y: