Skocz do zawartości

MrWinex66

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O MrWinex66

  • Tytuł
    Początkujący I

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Hobby
    Komputery, Oprogramowanie, sport, fizyka

Ostatnie wizyty

65 wyświetleń profilu
  1. Witajcie, czy jest sposób na ograniczenie (plugin/skrypt/config) spawnu konkretnych mobów? Wiem, że w konfiguracji spigota da się ograniczyć spawn mobów, ale tylko ogólnie (wszystkich mobów). Chodzi mi o ograniczenie np. villagerów - zarówno spawnu nowych, jak i ustawienie ograniczenia (na chunk).
  2. Witajcie, mam serwer na 1.16 działający pod Paperem i jedyny aktualnie działający poprawnie plugin na automatyczne backupy jaki znalazłem to "SimpleBackup". Spełnia swoje zadanie, na którym mi zależało - wykonuje kopie zapasowe światów raz na jakiś czas. Problem w tym, że niestety backupy te zajmują sporo miejsca, a miejsce na dysku... mocno ograniczone. Czy jest jakiś sposób, aby backupy zapisywać na oddzielnym serwerze? Niestety, ale w/w plugin nie ma opcji podpięcia pod inny serwer, zapisywać może jedynie po prostu na serwerze na którym działa. Dzięki za pomoc
  3. Działa Dziękuję bardzo za Waszą pomoc!
  4. Nie nie, o takie szczegóły bym się nie czepiał Chodzi mi o to że powtarza się sytuacja co wcześniej - przy jakiejś liczbie graczy skrypt działa normalnie, ale gdy ktoś wyjdzie z serwera nagle się okazuje, że 2 na 4 graczy to nie jest 50% :F
  5. Tutaj w sumie działa zmiana dnia, ale wciąż - po wyjściu gracza jakoś dziwnie zmieniają się te procenty, przy 3 graczach jest 33,3%, później 66,7%, ale przy czterech dwa razy powtarza się 50% :F Magia
  6. Niestety, dalej to samo. Pomyslalem o dodaniu "execute console command "/skript reload <nazwa>", bo po reloadzie skrypt wraca "do działania", ale niestety - magicznie ta komenda naprawi działanie tylko, jeśli zostanie wpisana przez gracza, a nie z konsoli
  7. Niestety, to samo Tylko tym razem, gdy trzeci gracz się położy, rzeczywiście czas się zmieni. Na chacie dalej pojawia się, że wciąż potrzeba więcej graczy, niż w ogóle jest na serwerze
  8. Po prostu wyjdzie z serwera, już po zmianie czasu na dzień
  9. Dziękuję Niestety, ale do ideału brakuje jeszcze jednego, ponieważ pojawił się dziwny błąd Przy np. 3 graczach online, wszystko działa jak należy - musi położyć się dwóch graczy, wszystko wyświetla się na chacie tak jak trzeba. Gdy jeden gracz wyjdzie, nagle (przy 2 graczach online) wyświetla się wiadomość, że do zmiany dnia potrzeba 3 (a po wejściu tamtego gracza, który wcześniej wyszedł, 4) graczy. I niestety, ale dzień również się nie zmienia.
  10. Wiem wiem, już dopisałem. Tutaj wkleiłem po prostu ten fragment skryptu, z którym mam problem. Okej, tutaj dzień zmienia się już poprawnie, ale niestety dalej pojawiają się liczby "potrzeba jeszcze 0.5 gracza, aby zmienić dzień", albo "-0.5 gracza". Tutaj właśnie wcześniej testowałem z funkcjami zaokrąglającymi, ale wciąż niezbyt to pomagało. Chodzi mi o wyświetlanie się "pełnych" liczb, czyli np. przy 5 osobach online pierwsza się kładzie, to (jako, że połowa z 5 wynosi 2.5, zaokrąglamy do 3, bo skrypt wykona się dopiero, gdy położy się 3 graczy - 2.5 gracza raczej się nie położy ;) )
  11. Witam, mam skrypt, którego zadanie jest zmienić czas na dzień, jeśli położy się 50% lub więcej graczy serwera. Skrypt jest pisany na serwer, na którym raczej najczęściej liczba graczy nie przekracza 9, i tutaj pojawia się problem, ponieważ przy np. 5 czy 3 graczach online skrypt wariuje. Na chacie pojawiają się komunikaty takie, jak "potrzeba jeszcze 8 graczy (mimo, że na serwerze grają 4 osoby) aby zmienić dzień", albo "potrzeba jeszcze -2 graczy, aby zmienić dzień". Sama zmiana dnia również nie zawsze wydaje się następować "poprawnie". Próbowałem użyć kilku funkcji zaokrąglających
  12. Okej, dziękuję bardzo Właśnie tego potrzebowałem - nie wiedziałem do końca od czego zacząć... Dodałem do kodu kilka rzeczy i generalnie wysyłanie zgłoszeń działa, jednak mam jeszcze problem: wysyłając kilka zgłoszeń, pod /zglos list wyświetla się tylko jedno. Dopiero po jego usunięciu wyświetla się kolejne, ale wciąż tylko jedno. Numerowane są dziwnie, bo pierwsze zgłoszenie ma numer 1., drugie również, trzecie i czwarte mają 3., piąte i szóste mają numer 5, siódme i ósme numer 7 itd. W jaki sposób to naprawić, aby zarówno numeracja była normalna, jak i aby zgłoszenia wyświetlały się wsz
  13. Witajcie, próbuję stworzyć skrypt na bardzo prosty system zgłoszeń, gdzie gracz będzie mógł wysłać zgłoszenie, np. /zglos <tresc>, a administrator będzie mógł później te zgłoszenia przejrzeć. Przy wysyłaniu zgłoszenia musi zapisywać się nick zgłaszającego, wiadomość w <tresci> oraz lokalizacja, z jakiej zostało wysłane zgłoszenie. Gdy gracz wyśle zgłoszenie na koordynatach 10/20/80 (przykladowo) /zglos Niedzialajacy spawner - to administrator będzie mógł zobaczyć to zgłoszenie (np. pod komendą /zgloszenia) jako (przykładowo): #1 nickname | Niedzalajacy spawner | x: 10 y:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...