NaciukanY 11 Opublikowano 3 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 grudnia 2015 Napisze mi ktoś dokładny skrypt na latanie na koxach jak na mc 1.5.2? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xMateuszP0L 47 Opublikowano 3 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 grudnia 2015 Co ? Jakie latanie na koxach ?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NaciukanY 11 Opublikowano 3 grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 grudnia 2015 (edytowane) 6 minut temu, xMateuszP0L napisał: Co ? Jakie latanie na koxach ?! Jeżeli (Ja) zjem koxa i (Przeciwnik) mnie uderzy odpycha mnie od siebie trochę do góry i do tyłu i to ma się utrzymywać w czasie efektu koxa Edytowane 3 grudnia 2015 przez NaciukanY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xMateuszP0L 47 Opublikowano 3 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 grudnia 2015 Godzinę temu, NaciukanY napisał: Jeżeli (Ja) zjem koxa i (Przeciwnik) mnie uderzy odpycha mnie od siebie trochę do góry i do tyłu i to ma się utrzymywać w czasie efektu koxa Takie coś ? on eat enchanted golden apple: set {flyKOX.%player%} to true wait 30 seconds clear {flyKOX.%player%} on damage: victim is player attacker is player if {flyKOX.%victim%} is true: push the victim upwards at speed 0.5 push the victim horizontally forward at speed -1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NaciukanY 11 Opublikowano 3 grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 grudnia 2015 40 minut temu, xMateuszP0L napisał: Takie coś ? on eat enchanted golden apple: set {flyKOX.%player%} to true wait 30 seconds clear {flyKOX.%player%} on damage: victim is player attacker is player if {flyKOX.%victim%} is true: push the victim upwards at speed 0.5 push the victim horizontally forward at speed -1 prawie bo po zjedzeniu koxa on damage będzie nasz też rzucać ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xMateuszP0L 47 Opublikowano 3 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 grudnia 2015 No bo to tak działa. on eat setuje zmienną on damage sprawdza zmienną i wykonuje push Jak ty to chcesz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NaciukanY 11 Opublikowano 3 grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 grudnia 2015 8 minut temu, xMateuszP0L napisał: No bo to tak działa. on eat setuje zmienną on damage sprawdza zmienną i wykonuje push Jak ty to chcesz ? powiem ci może jak działa ten efekt na 1.5.2 jeżeli zjesz koxa wchodzi w cb 2 razy więcej hitów wchodzą one szybciej dzięki temu odlatujesz trochę do góry ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xMateuszP0L 47 Opublikowano 3 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 grudnia 2015 nie zrobię tego w skript Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NaciukanY 11 Opublikowano 3 grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 grudnia 2015 14 minut temu, xMateuszP0L napisał: nie zrobię tego w skript A pomożesz chociaż minimalny efekt latania zrobić ? ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xMateuszP0L 47 Opublikowano 3 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 grudnia 2015 50 minut temu, NaciukanY napisał: A pomożesz chociaż minimalny efekt latania zrobić ? ;d Tak ale wytłumacz mi co mam dokładnie zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NaciukanY 11 Opublikowano 3 grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 grudnia 2015 42 minut temu, xMateuszP0L napisał: Tak ale wytłumacz mi co mam dokładnie zrobić. po zjedzeniu koxa odpycha od przeciwnika jak cię uderzy na max 3 4 kratki i z 2 w góre ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xMateuszP0L 47 Opublikowano 3 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 grudnia 2015 on eat enchanted golden apple: set {flyKOX.%player%} to true wait 30 seconds clear {flyKOX.%player%} clear {hit.flyKOX.%victim%} on damage: victim is player attacker is player if {flyKOX.%victim%} is true: add 1 to {hit.flyKOX.%victim%} if {hit.flyKOX.%victim%} is 3: push the victim upwards at speed 0.5 push the victim horizontally forward at speed -1 clear {hit.flyKOX.%victim%} Takie cuś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
NaciukanY 11
Napisze mi ktoś dokładny skrypt na latanie na koxach jak na mc 1.5.2?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi