Skocz do zawartości
  • 0

Latanie na koxach


NaciukanY
 Udostępnij

Pytanie

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
6 minut temu, xMateuszP0L napisał:

Co ? 

Jakie latanie na koxach ?!

Jeżeli (Ja) zjem koxa i (Przeciwnik) mnie uderzy odpycha mnie od siebie trochę do góry i do tyłu i to ma się utrzymywać w czasie efektu koxa :)

Edytowane przez NaciukanY
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, NaciukanY napisał:

Jeżeli (Ja) zjem koxa i (Przeciwnik) mnie uderzy odpycha mnie od siebie trochę do góry i do tyłu i to ma się utrzymywać w czasie efektu koxa :)

 

Takie coś ?

on eat enchanted golden apple:
	set {flyKOX.%player%} to true
	wait 30 seconds
	clear {flyKOX.%player%}

on damage:
	victim is player
	attacker is player
	if {flyKOX.%victim%} is true:
		push the victim upwards at speed 0.5
		push the victim horizontally forward at speed -1

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
40 minut temu, xMateuszP0L napisał:

 

Takie coś ?

on eat enchanted golden apple:
	set {flyKOX.%player%} to true
	wait 30 seconds
	clear {flyKOX.%player%}

on damage:
	victim is player
	attacker is player
	if {flyKOX.%victim%} is true:
		push the victim upwards at speed 0.5
		push the victim horizontally forward at speed -1

 

prawie bo po zjedzeniu koxa on damage będzie nasz też rzucać ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
8 minut temu, xMateuszP0L napisał:

No bo to tak działa.

on eat setuje zmienną

on damage sprawdza zmienną i wykonuje push

 

Jak ty to chcesz ?

powiem ci może jak działa ten efekt na 1.5.2 jeżeli zjesz koxa wchodzi w cb 2 razy więcej hitów wchodzą one szybciej dzięki temu odlatujesz trochę do góry ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on eat enchanted golden apple:
	set {flyKOX.%player%} to true
	wait 30 seconds
	clear {flyKOX.%player%}
	clear {hit.flyKOX.%victim%}

on damage:
	victim is player
	attacker is player
	if {flyKOX.%victim%} is true:
		add 1 to {hit.flyKOX.%victim%}
		if {hit.flyKOX.%victim%} is 3:
			push the victim upwards at speed 0.5
			push the victim horizontally forward at speed -1
			clear {hit.flyKOX.%victim%}

Takie cuś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...