Skocz do zawartości
  • 0

loop-value i location of player


Slupik98
 Udostępnij

Pytanie

mam taki kod:

on script load:	register new shaped recipe for grass named "&6Mina" using grass, Stone Plate, grass, tnt, redstone, tnt, tnt, gunpowder, tnton place of grass:	if tool of player is grass named "&6Mina":		broadcast "test1"		add location of event-block to {miny::*}		broadcast "test2"#on walking on grass:	if event-entity is player:#		broadcast "gracz"		set {_pozgracz.mina.%player%} to location of event-player		loop {miny::*}:#			if location of event-player or {_pozgracz.mina.%player%} is loop-value:				broadcast "bum"				create an explosion of force 6 at loop-value				send "&4nadepnołeś na mine" to player				remove loop-value from {miny::*}				exit loop#

Wszystko się ładnie wywołuje i działa do linijki 16(if location of event-player or {_pozgracz.mina.%player%} is loop-value:), i problem jest taki że nic się nie dzieje. Testowałem już wiele opcji i sprawdzałem debugiem co i jak i raczej wszystko ok było. Pomóżcie zrobić tak, że jeżeli gracz nadepnie na tą minę to wykona się kod poniżej linijki 16. Z resztą sobie poradzę, bo to na razie kod testowy(nie pracowałem nad optymalnością i siła eksplozji, na razie ma działać, potem się zmieni resztę)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nie udzielono jeszcze odpowiedzi na to pytanie

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...