on script load: register new shaped recipe for grass named "&6Mina" using grass, Stone Plate, grass, tnt, redstone, tnt, tnt, gunpowder, tnton place of grass: if tool of player is grass named "&6Mina": broadcast "test1" add location of event-block to {miny::*} broadcast "test2"#on walking on grass: if event-entity is player:# broadcast "gracz" set {_pozgracz.mina.%player%} to location of event-player loop {miny::*}:# if location of event-player or {_pozgracz.mina.%player%} is loop-value: broadcast "bum" create an explosion of force 6 at loop-value send "&4nadepnołeś na mine" to player remove loop-value from {miny::*} exit loop#
Wszystko się ładnie wywołuje i działa do linijki 16(if location of event-player or {_pozgracz.mina.%player%} is loop-value:), i problem jest taki że nic się nie dzieje. Testowałem już wiele opcji i sprawdzałem debugiem co i jak i raczej wszystko ok było. Pomóżcie zrobić tak, że jeżeli gracz nadepnie na tą minę to wykona się kod poniżej linijki 16. Z resztą sobie poradzę, bo to na razie kod testowy(nie pracowałem nad optymalnością i siła eksplozji, na razie ma działać, potem się zmieni resztę)
Pytanie
Slupik98 173
mam taki kod:
Wszystko się ładnie wywołuje i działa do linijki 16(if location of event-player or {_pozgracz.mina.%player%} is loop-value:), i problem jest taki że nic się nie dzieje. Testowałem już wiele opcji i sprawdzałem debugiem co i jak i raczej wszystko ok było. Pomóżcie zrobić tak, że jeżeli gracz nadepnie na tą minę to wykona się kod poniżej linijki 16. Z resztą sobie poradzę, bo to na razie kod testowy(nie pracowałem nad optymalnością i siła eksplozji, na razie ma działać, potem się zmieni resztę)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
0 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi