Skocz do zawartości
  • 0

Pytanie


Fejmintv
 Udostępnij

Pytanie

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Oj no ja właśnie nie bardzo to łapie, ale w dokumentacji coś wygrzebie:

command /test:    trigger:        loop all blocks in radius 10 from player:            add loop-block to {test.region}every xx seconds:    loop all blocks in {test.region}:        loop-block is grass:            block above loop-block is air:                i tutaj nwm jak wymyślić, żeby dało losowy blok

...

 

Nwm czy wszstko jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...