Fejmintv 8 Opublikowano 31 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 maja 2014 Witam czy da sie zrobic cos w tym stylu spawn 1 zombie at the random loop-blockCzyli po zloop'owaniu blokow na randomowym klocku respi sie mob Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LeviBoyPL 161 Opublikowano 31 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 maja 2014 Hmm, a może zapisać zaokrąglone bloki do listy jako pojedyncze bloki i ustawić tam random integer? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Fejmintv 8 Opublikowano 31 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 maja 2014 Hmm, a może zapisać zaokrąglone bloki do listy jako pojedyncze bloki i ustawić tam random integer? :)nie rozumiem, jak mozesz napisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LeviBoyPL 161 Opublikowano 31 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 maja 2014 Oj no ja właśnie nie bardzo to łapie, ale w dokumentacji coś wygrzebie:command /test: trigger: loop all blocks in radius 10 from player: add loop-block to {test.region}every xx seconds: loop all blocks in {test.region}: loop-block is grass: block above loop-block is air: i tutaj nwm jak wymyślić, żeby dało losowy blok... Nwm czy wszstko jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SzymnYo ~ KoYGeR 69 Opublikowano 31 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 maja 2014 Sprobuj: every xx seconds: set {_test} to any block loop all blocks in {test.region}: loop-block is grass: block above loop-block is air: set block above loop-block to {_test} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Fejmintv 8 Opublikowano 31 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 maja 2014 mam takie cos. Tylko to jest pod komenda set {_a} to location of arg 1 loop blocks in radius 3 around {_a}: spawn 1 zombie at the loop-block Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LeviBoyPL 161 Opublikowano 31 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 maja 2014 (edytowane) Aha, a w jakiej chciałbyś formie te effecty? Edytowane 31 maja 2014 przez LeviBoyPL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Fejmintv 8 Opublikowano 31 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 maja 2014 Aha, a w jakiej chciałbyś formie te effecty?jak mowilem, che zrobic cos takiego, ze randomowo respi zombie na zloopowanym bloku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LeviBoyPL 161 Opublikowano 31 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 maja 2014 No tak, ale żeby zalopować blok potrzebny jest jakiś event najpierw no nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Fejmintv 8 Opublikowano 31 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 maja 2014 No tak, ale żeby zalopować blok potrzebny jest jakiś event najpierw no nienie to mam event command /cos: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Fejmintv 8
Witam czy da sie zrobic cos w tym stylu
Czyli po zloop'owaniu blokow na randomowym klocku respi sie mob
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi