Klaudiusz258 4 Opublikowano 14 maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2015 every 10 second: loop all player's: if tool of loop-player's is any sword: set lore of loop-player's tools to "&6StarTrack: &c%{kills.%player%}%" on death: add 1 to {kills.%player%} if tool of attacker is any sword: set lore of player's tool to "&6StarTrack: &c%{kills.%player%}%" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Arturro43 146 Opublikowano 14 maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2015 "StarTrack" nic, tylko pogratulować znajomości CS'aOpisz swój problem (co nie działa itp.), bo inaczej nikt Ci nie pomoże, gdyż nie znamy problemu. Kod wygląda na "czysty", nie widzę żadnych błędów. Jeżeli już chcesz jakiś fajny skrypt na StatTrak'a to poczekaj na update mojego (postaram się dzisiaj go udostępnić, bo ciągle nie miałem czasu).Joł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Klaudiusz258 4 Opublikowano 14 maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 maja 2015 Taki błąd wywala: 'player's is not an entity type (StarTrack.sk line 2: loop all player's:') Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość DonFallingCookie Opublikowano 14 maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2015 (edytowane) every 10 second: loop all players: if tool of loop-player is any sword: set lore of loop-player's tool to "&6StarTrack: &c%{kills.%loop-player%}%"on death: add 1 to {kills.%attacker%} if tool of attacker is any sword: set lore of attacker's tool to "&6StarTrack: &c%{kills.%attacker%}%" Edytowane 14 maja 2015 przez DonFallingCookie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Klaudiusz258 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi