Skocz do zawartości
  • 0

Cobblex


xSaleen
 Udostępnij

Pytanie

Napisał by ktoś działający skript cobblex  w craftingu ?

słyszałem że w wildskript się buguje a da się to jakoś inaczej zrobić dzięki innej wtyczce?

Jeżeli się nie da to chociaż na komende

/cobblex

i aby dawało po wpisaniu komendy np. gabke  a z niej

diament 1-3

złoto 1-5

szmaragd 1-2

 

Będę bardzo wdzięczny !

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

A napisał by ktoś skript ? używając skquery ?

Aktualnie testowałem ten plugin lecz on nie działa poprawnie, po rozwaleniu materiału nie dostaje itemka, dodałem itemek komendą która jets w skrypcie , przydało by się do tego skrypta po naprawieniu kodu dopisać możliwość ustawiania ilości sztuk jak a ma dropić bo aktualnie to tylko można ustawić jaki itemek i tylko 1 sztuka

#Zakaz handlowania i kopiowania kodu przez autora.#Na wersje 2.0.2 skriptu.#Wersja: beta 1.0#Co w następnym update:#    - Mozliwość craftowania w crafting table#    - Statystkyki na swiat i na gracz'a#    - Dodania ilość wypadania np: 3 iron ingotvariables:        {cobblex.%player%} = 1command /cobblex:        permission: cobblex.use        trigger:                player has 576 cobblestone:                        remove 576 cobblestone from player                        clear {cobblex.%player%}                        wait a tick                        set {cobblex.%player%} to a random integer from 1 to 3                        if {cobblex.%player%} is 1:                                send "&aDostales 1 cobblex!"                                give a 19 of sharpness 5 named "&2CobbleX" to the player                        if {cobblex.%player%} is 2:                                send "&aDostales 2 cobblex!"                                give a 19 of sharpness 5 named "&2CobbleX" to the player                        if {cobblex.%player%} is 3:                                send "&aDostales 3 cobblex!"                                give a 19 of sharpness 5 named "&2CobbleX" to the player                                give a 19 of sharpness 5 named "&2CobbleX" to the player                                give a 19 of sharpness 5 named "&2CobbleX" to the player                else:                        send "&4Blad:&cNie posiadasz 9 stakow cobblestone!."on rightclick:        player is holding a emerald ore named "&2CobbleX":                give a random item of {cobblelose::*} to player                send "&aDostales przedmiot!"                wait a tick                remove 1 19 of sharpness 5 named "&2CobbleX" from playercommand /cobblea [<text="help">] [<items>]:        permission: cobble.admin        trigger:                argument 1 is not "help", "add" or "remove":                        send "&4Blad:&cNieznana komenda,lub zla nazwa item'a !"                        stop                argument 1 is "help":                        send "&c ==---( &4CobbleX Admin )&c---==="                        send "&4/cobblea add < Item > -&cDodanie nowego item'a do losowania."                        send "&4/cobblea remove < Item > -&cUsuwanie item'a z losowania"                        send "&4Lista item'ow z losowania:&c %{cobblelose::*}%"                        send "&4Pamietaj ze aby dodac item musi byc po angielsku!."                        send "&4Skript by *RadIoActiVe"                argument 1 is "add":                        if argument 2 is not set:                                send "&4Blad:&cMusisz wpisac nazwe przedmiotu!"                        else:                                add argument 2 to {cobblelose::*}                                send "&aDodano ' %arg 2% ' do cobblex"                argument 1 is "remove":                        if argument 2 is not set:                                send "&4Blad:&cMusisz wpisac nazwe przedmiotu!"                        else:                                remove argument 2 from {cobblelose::*}                                send "&cUsunieto ' %arg 2% ' z cobblex"
Da sie coś takiego zrobić ?

Nie przesadziłem ?

Edytowane przez Norbi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...