Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na kartę kredytową/płatniczą


Plest0nXD

Pytanie

Potrzebuje pomocy, męczę się z tym cały dzień a chce iść już spać.

Jakby komuś się chciało byłbym bardzo wdzięczny.

Mianowicie potrzebuje skryptu na karte kredytowa:
 

/karta <wyrob> <gracz> <imie> - tworzy kartę o nazwie "&6[&eKarta_Kredytowa&6] i z opisem "&aPieniadze: "i tutaj mają być pieniądze gracza"

/karta <zaplac> <gracz> <ilosc> - wysylamy do gracza pieniadze i wtedy wysyla nam powiadomienie ze wyslalismy daną ilosc i jednemu graczowi daje drugiemu zabiera i sie wtedy zmienia opis ( Jezeli gracz trzyma w ręce książkę )

/karta wplac <nick> <ilosc> - dodaje komus do konta wpisana ilosc

/karta bankomat - jezeli gracz trzyma papier o nazwie BANKNOT to wplaca mu na konto tyle ile banknot jest warty

 

bardzo prosze o pomoc

Helczyk

Zmieniam tytuł tematu, aby więcej nasuwał innym użytkownikom

Notatka dodana przez Helczyk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Cytat

Potrzebuje pomocy, męczę się z tym cały dzień a chce iść już spać.

Skoro męczysz się z tym cały dzień to zakładam, że jakieś wypociny już masz zrobione, zatem może je pokaż ,aby nie pisać tego całkiem na nowo.

Ponadto nie podałeś ważnych informacji

Cytat

/karta bankomat - jezeli gracz trzyma papier o nazwie BANKNOT to wplaca mu na konto tyle ile banknot jest warty

W jaki sposób zapisywane masz informacje nt wartości banknotu? Są one w lore nbt metadacie zmiennej nazwie?

Komenda ma być tylko dla opów?

Cytat

/karta wplac <nick> <ilosc> - dodaje komus do konta wpisana ilosc

Wpłacasz z karty i wtedy z niej odejmuje, czy z nieba się wpłaca te pieniądze?

Cytat

/karta <zaplac> <gracz> <ilosc> - wysylamy do gracza pieniadze i wtedy wysyla nam powiadomienie ze wyslalismy daną ilosc i jednemu graczowi daje drugiemu zabiera i sie wtedy zmienia opis ( Jezeli gracz trzyma w ręce książkę )

Graczowi któremu wysyłasz pieniądze mają być dodane do ekonomi z vaulta czy z ksiązki (karty kredytowej)?

Edytowane przez Fendi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Może od początku:

 

Mam banknoty w formie papieru, ich wartość jest napisana w opise "lore".

Po wpisaniu /karta wyrob <gracz> <imie> tworzy nam książkę o nazwie "&6[&eKarta_Kredytowa&6] i w opisie ma znajdować się ilość pieniędzy gracza i imie czyli "&aPieniadze:&2 <Saldo> &c|| &aImie: &2<Imie> {tylko dla op}

Po wpisaniu /karta zaplac <gracz> <kwota> podczas gdy oboje z graczy trzymają w ręce tą "karte" jako książkę graczowi ktory wpisal "zaplac" ma odjąć daną ilość pieniędzy { Jeżeli tyle posiada } oraz graczowi z polecenia ma dodać tyle pieniedzy I ma zmienic się opis.

Po wpisaniu /karta wplac podczas gdy gracz trzyma w ręku banknot o wartosci powiedzmy 50$  to wplaca mu tą ilość na kartę i wtedy zmienia się również opis o 50 wiecej jakby.

Po wpisaniu /karta daj <gracz> <ilosc> - Dodaje graczowi daną ilosc na karte { jezeli trzyma ja w reku} - komenda tylko dla op

Po wpisaniu /karta zabierz <gracz> <ilosc> - Zabiera graczowi daną ilosc z karty { jezeli trzyma ja w reku} - komenda tylko dla op

Odpowiadajac na pierwsze pytanie - usunalem ten plik 

 

Mam nadzieje ze wszystko jest jasne, jezeli dalej nie to pisz :)

 

 

 

Edytowane przez Plest0nXD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Zrobiłem trochę po swojemu, wartość pieniędzy na karcie gracza powinna się aktualizować przy otwarciu eq przez gracza, ta wartosc jest zapisywana poprzez vaulta, jezeli uzywasz go do czegos innego to mozna latwo zamienic

Pamiętaj, że nazwy czy lore muszą być idealne aby kod działał

command /karta [<text>] [<player>] [<integer>]:
    trigger:
        if arg 1 is "wplac":
            if uncolored name of player's held item is "Banknot":
                set {_} to uncolored 1st line of lore of player's held item
                add {_} to balance of player
            else:
                send "&cNie masz banknotu"
        if arg 1 is "wyrob":
            if player is op:
                give book named "&6[&eKarta_Kredytowa&6]" with lore "&cPieniądze: %player's balance%" to arg 2
            else:
                send "&cNie możesz użyć tej komendy!"
        arg 2 and arg 3 are set
        if arg 1 is "zaplac":
            arg 3 > 0
            if player's balance >= arg 3:
                arg 2 and player have book named "&6[&eKarta_Kredytowa&6]"
                add arg 3 to balance of arg 2
            else:
                send "&cNie masz tyle $"
        player is op
        if arg 1 is "daj":
            add arg 3 to balance of arg 2
        if arg 1 is "zabierz":
            remove arg 3 from balance of arg 2
on inventory open:
    event-player has book named "&6[&eKarta_Kredytowa&6]"
    loop all items in event-player's inventory where [input is book named "&6[&eKarta_Kredytowa&6]"]:
        set 1st line of lore of loop-value to "&cPieniądze: %event-player's balance%"

 

Cytat

Odpowiadajac na pierwsze pytanie - usunalem ten plik 

:kappalul:

Edytowane przez Fendi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, Plest0nXD napisał:

Skripta mam na 1.16.5+ wiec nie, nie mam zabytkowej wersji. 

 

na 1.16 (2.6.4) są już kolorki przy errorach, więc masz

Ewentualnie możesz zamienić linijkę z błędem na 

give book named "&6[&eKarta_Kredytowa&6]" with lore "&cPieniądze: %player's balance%" to arg 2

może to coś da

Edytowane przez Fendi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...