Skocz do zawartości
  • 0

Lvl


Jfjsmd

Pytanie

Napisałby mi ktoś skrypt na lvl. Tak jak na mineplay że pod komędą /lvl pokaże się level i ile brakuje do nastęonego i za np zabicie jakiegoś gracza dostanie się 1 exp. I żeby był np jakiś prefix na chacie

Edytowane przez Jfjsmd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
command /lvl:
    trigger:
        send "&cPosiadasz %{lvl::%player%}% level"
on death:
    victim and attacker are players
    add 1 to {exp::%attacker%}
    {exp::%attacker%} >= {wymexp::%attacker%}
    set {exp::%attacker%} to 0
    set {wymexp::%attacker%} to {wymexp::%attacker%}*2
    add 1 to {lvl::%attacker%}
variables:
    {level::%player%} = 1
    {exp::%player%} = 0
    {wymexp::%player%} = 10

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
8 minut temu, Fendi napisał:
command /lvl:
    trigger:
        send "&cPosiadasz %{lvl::%player%}% level"
on death:
    victim and attacker are players
    add 1 to {exp::%attacker%}
    {exp::%attacker%} >= {wymexp::%attacker%}
    set {exp::%attacker%} to 0
    set {wymexp::%attacker%} to {wymexp::%attacker%}*2
    add 1 to {lvl::%attacker%}
variables:
    {level::%player%} = 1
    {exp::%player%} = 0
    {wymexp::%player%} = 10

 

A czy da się ustawić ile trzeba expa żeby mieć wyższy poziom?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /lvl:
    trigger:
        send "&cPosiadasz %{lvl::%player%}% level"
on death:
    victim and attacker are players
    add 1 to {exp::%attacker%}
    {exp::%attacker%} >= {wymexp::%attacker%}
    set {exp::%attacker%} to 0
    set {wymexp::%attacker%} to {wymexp::%attacker%}*2
    add 1 to {lvl::%attacker%}
variables:
    {lvl::%player%} = 1
    {exp::%player%} = 0
    {wymexp::%player%} = 10

to chyba powinno dzialac, a jak chcesz zeby bylo jak na mineplay to po prostu zapytaj sie wlaściciela czy ci da ich skrypty lol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
15 minut temu, Fendi napisał:
command /lvl:
    trigger:
        send "&cPosiadasz %{lvl::%player%}% level"
on death:
    victim and attacker are players
    add 1 to {exp::%attacker%}
    {exp::%attacker%} >= {wymexp::%attacker%}
    set {exp::%attacker%} to 0
    set {wymexp::%attacker%} to {wymexp::%attacker%}*2
    add 1 to {lvl::%attacker%}
variables:
    {lvl::%player%} = 1
    {exp::%player%} = 0
    {wymexp::%player%} = 10

to chyba powinno dzialac, a jak chcesz zeby bylo jak na mineplay to po prostu zapytaj sie wlaściciela czy ci da ich skrypty lol

Ok dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...