ILikeBluePepper 0 Opublikowano 9 sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 sierpnia 2023 (edytowane) Chcę żeby lore się zmieniał jak rozwalisz blok bo teraz cały czas jest 0 Edytowane 9 sierpnia 2023 przez ILikeBluePepper Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1 Fendi 173 Opublikowano 9 sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 sierpnia 2023 10 godzin temu, ILikeBluePepper napisał: Chcę żeby lore się zmieniał jak rozwalisz blok bo teraz cały czas jest 0 on right click with bone: name of player's held item is "&7&lPet Shop" set {_} to chest inventory with 6 rows named "&7&lPet Shop" set slot (integers between 0 and 60) of {_} to gray stained glass pane named " " set slot 10 of {_} to skull of "DOGGOOOOOOOOOOOO" parsed as an offline player named "&7&lDoge Pet" set slot 11 of {_} to skull of "Axcattl" parsed as an offline player named "&e&lCat Pet" set slot 12 of {_} to skull of "Weeble" parsed as an offline player named "<##ffbe8f>&lRabbit Pet" set slot 13 of {_} to skull of "Dak_Mu" parsed as an offline player named "&f&lChicken Pet" set slot 14 of {_} to skull of "Byeol_06" parsed as an offline player named "&6&lFox Pet" set slot 15 of {_} to skull of "Bearking_" parsed as an offline player named "<##29180d>&lBear Pet" open {_} to player on inventory click: event-inventory is not player's inventory name of event-inventory is "&7&lPet Shop" click type is left mouse button cancel event event-slot is 10 if {essence::%player's uuid%} is more than or equal to 50000: set {doglvl::%player's uuid%} to 1 set {progressiondog::%player's uuid%} to 0 give player head of "DOGGOOOOOOOOOOOO" parsed as an offline player named "&7&lDoge Pet" with lore "&aLevel %{doglvl::%player's uuid%}%" and "&a%{progressiondog::%player's uuid%}%" send "&aYou bought a Dog Pet!" else: send "&cYou don't have enough essence!" on inventory open: name of slot 9 of player contains "&7&lDoge Pet" remove player head named "&7&lDoge Pet" from player's inventory set slot 9 of event-inventory to ("DOGGOOOOOOOOOOOO" parsed as an offline player)'s skull named "&7&lDoge Pet" with lore "&aLevel %{doglvl::%player's uuid%}%" and "&a%{progressiondog::%player's uuid%}%" on block break: name of slot 9 of player is "&7&lDoge Pet" set slot 9 of player to air set {_1r} to random integer between 1 and 10 set {progressiondog::%player's uuid%} to {progressiondog::%player's uuid%} + {_1r} set slot 9 of player to ("DOGGOOOOOOOOOOOO" parsed as an offline player)'s skull named "&7&lDoge Pet" with lore "&aLevel %{doglvl::%player's uuid%}%" and "&a%{progressiondog::%player's uuid%}%" naprawilem i ulepszylem kod ILikeBluePepper 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ILikeBluePepper 0 Opublikowano 11 sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 11 sierpnia 2023 (edytowane) Dzięki działa. Do zamknięcia. Edytowane 11 sierpnia 2023 przez ILikeBluePepper Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Helczyk 311 Opublikowano 11 sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 sierpnia 2023 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
ILikeBluePepper 0
Chcę żeby lore się zmieniał jak rozwalisz blok bo teraz cały czas jest 0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi