command /ulepsz50 [<player=%player%>]: trigger: add -50 to {pkt.%arg%} send "&6Kupiono zbroje, aby wybierac zbroje wpisz /zbroja" add 1 Leather Cap named "&6Zbroja poziomu &7[&2I&7]" to player's inventory add 1 Leather Tunic named "&6Zbroja poziomu &7[&2I&7]" to player's inventory add 1 Leather Leggins named "&6Zbroja poziomu &7[&2I&7]" to player's inventory add 1 Leather Boots named "&6Zbroja poziomu &7[&2I&7]" to player's inventory add 1 Gold Sword named "&6Miecz poziomu &7[&2I&7]" to player's in else: send "&6Nie masz &c50 &6pkt."
chciałbym jeżeli ktoś nie ma punktów dostawał wiadomośc "&6Nie masz &c50 &6pkt." i nie dostawał tej zbroji, ale to nie działa dostaje błąd ,,Unexpected entry 'if else'. Check whether it's spelled correctly remove it." Pomocy!
Pytanie
MailoPlay 1
Mam komendę /ulepsz50 która ulepsza zbroje:
chciałbym jeżeli ktoś nie ma punktów dostawał wiadomośc "&6Nie masz &c50 &6pkt." i nie dostawał tej zbroji, ale to nie działa dostaje błąd ,,Unexpected entry 'if else'. Check whether it's spelled correctly remove it." Pomocy!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi