Jest możliwe pod plugin Citizens, napisanie skryptu który pozwoli każdemu graczowi powiedzmy, żeby wyglądało tak:
Babcia Xaolan - daje questa na pokonanie piratów którzy je zastraszają, po wykonaniu zadania skrypt by tworzył NPC jako zwierzątko dla gracza, i chodziłby za nim. Jednak chciałbym aby oryginalny NPC który daje quest stał w miejscu, żeby inni gracze mogli robić tego questa. Jeśli to możliwe to chciałbym aby był tak on napisany - żeby w konfiguracji albo komendą ustawić, jakie npc które są już stworzone, mogły być tymi petami.
I czy jest możliwe aby te NPC miały automatycznie z pluginu Sentinel (dodatku na agresywne npc), atak na potwory w pobliżu + respawniły się nasze pety powiedzmy po minucie od zginięcia?
Pytanie
XeraThePeach 0
Hejka! Ja z takim nietypowym pytaniem, i prośbą.
Jest możliwe pod plugin Citizens, napisanie skryptu który pozwoli każdemu graczowi powiedzmy, żeby wyglądało tak:
Babcia Xaolan - daje questa na pokonanie piratów którzy je zastraszają, po wykonaniu zadania skrypt by tworzył NPC jako zwierzątko dla gracza, i chodziłby za nim. Jednak chciałbym aby oryginalny NPC który daje quest stał w miejscu, żeby inni gracze mogli robić tego questa. Jeśli to możliwe to chciałbym aby był tak on napisany - żeby w konfiguracji albo komendą ustawić, jakie npc które są już stworzone, mogły być tymi petami.
I czy jest możliwe aby te NPC miały automatycznie z pluginu Sentinel (dodatku na agresywne npc), atak na potwory w pobliżu + respawniły się nasze pety powiedzmy po minucie od zginięcia?
Proszę o pomoc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.