Skocz do zawartości

Skrypt na uprawnienia członków gildii


dwadzieci2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi


Witam, udostępniam swój pierwszy "większy" skrypt

Na uprawnienia członków gildii

Jest on w fazie beta, liczę na jakieś pomocne rady co zmienić :)

 

KOMENDY:

/uprawnienia <nick>

WYMAGANIA:

- Skript

- FunnySkAddon

- FunnyGuilds

- WildScript (SkWolf)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
command /blokiupr [<player>] [<offlineplayer>]:
    trigger:
        set {_r} to player arg
        if {bloki::%{_r}%} is "&cNie posiada":
            set {bloki::%{_r}%} to "&aPosiada"
            send "&8» &7Nadales mozliwosc budowania dla &e%{_r}%"
        else:
            set {bloki::%{_r}%} to "&cNie posiada"
            send "&8» &7Odebrales mozliwosc budowania dla &e%{_r}%"
command /blokiupr1 [<player>] [<offlineplayer>]:
    trigger:
        set {_r} to player arg
        if {bloki1::%{_r}%} is "&cNie posiada":
            set {bloki1::%{_r}%} to "&aPosiada"
            send "&8» Nadales mozliwosc niszczenia dla &e%{_r}%"
        else:
            set {bloki1::%{_r}%} to "&cNie posiada"
            send "&7Odebrales mozliwosc niszczenia dla &e%{_r}%"
command /blokiupr2 [<player>] [<offlineplayer>]:
    trigger:
        set {_r} to player arg
        if {bloki2::%{_r}%} is "&cNie posiada":
            set {bloki2::%{_r}%} to "&aPosiada"
            send "&8» &7Nadales mozliwosc zarzadzania beaconem dla &e%{_r}%"
        else:
            set {bloki2::%{_r}%} to "&cNie posiada"
            send "&8» &7Odebrales mozliwosc zarzadzania beaconem dla &e%{_r}%"
command /blokiupr3 [<player>] [<offlineplayer>]:
    trigger:
        set {_r} to player arg
        if {bloki3::%{_r}%} is "&cNie posiada":
            set {bloki3::%{_r}%} to "&aPosiada"
            send "&8» &7Nadales mozliwosc niszczenia obsydianu dla &e%{_r}%"
        else:
            set {bloki3::%{_r}%} to "&cNie posiada"
            send "&8» &7Odebrales mozliwosc niszczenia obsydianu dla &e%{_r}%"
command /blokiupr4 [<player>] [<offlineplayer>]:
    trigger:
        set {_r} to player arg
        if {bloki4::%{_r}%} is "&cNie posiada":
            set {bloki4::%{_r}%} to "&aPosiada"
            send "&8» &7Nadales mozliwosc otwierania skrzynek dla &e%{_r}%"
        else:
            set {bloki4::%{_r}%} to "&cNie posiada"
            send "&8» &7Odebrales mozliwosc otwierania skrzynek dla &e%{_r}%"
command /blokiupr5 [<player>] [<offlineplayer>]:
    trigger:
        set {_r} to player arg
        if {bloki5::%{_r}%} is "&cNie posiada":
            set {bloki5::%{_r}%} to "&aPosiada"
            send "&8» Nadales mozliwosc stawiania tnt dla &e%{_r}%"
        else:
            set {bloki5::%{_r}%} to "&cNie posiada"
            send "&8» &7Odebrales mozliwosc stawiania tnt dla &e%{_r}%"
command /blokiupr6 [<player>] [<offlineplayer>]:
    trigger:
        set {_r} to player arg
        if {bloki6::%{_r}%} is "&cNie posiada":
            set {bloki6::%{_r}%} to "&aPosiada"
            send "&8» Nadales mozliwosc wylewania wody/lavy dla  &e%{_r}%"
        else:
            set {bloki6::%{_r}%} to "&cNie posiada"
            send "&8» &7Odebrales mozliwosc wylewania wody/lavy dla &e%{_r}%"
            
##################
# Tego nie ruszaj#
################## 

on inventory click:
    if inventory name of current inventory of player contains "&7Uprawnienia dla:":
        if "%event.getClickedInventory().getType()%" is "PLAYER":
            stop
        cancel event
        set {_name} to uncolored inventory name of current inventory of player
        replace all "Uprawnienia dla: " with "" in {_name}
        if player's current inventory's slot slot is cobblestone:
            execute player command "/blokiupr %{_name}%"
        if player's current inventory's slot slot is diamond pickaxe:
            execute player command "/blokiupr1 %{_name}%"
        if player's current inventory's slot slot is beacon:
            execute player command "/blokiupr2 %{_name}%"
        if player's current inventory's slot slot is obsidian:
            execute player command "/blokiupr3 %{_name}%"
        if player's current inventory's slot slot is chest:
            execute player command "/blokiupr4 %{_name}%"
        if player's current inventory's slot slot is tnt:
            execute player command "/blokiupr5 %{_name}%"
        if player's current inventory's slot slot is lava bucket:
            execute player command "/blokiupr6 %{_name}%"

co to jest?
Przecież te komendy niepotrzebnie wydłużają skrypt!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...