Skocz do zawartości
  • 0

Problem Z <none>


rresz

Pytanie

broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &b%attacker% &7Za Pomoca &b%name of attacker's tool%"          

i Tak Chce Aby Np Jak gracz nie ma nazwanego miecza pisało nazwę miecza np diamentowy miecz diamentowa siekiera itp :p a gdy ma nazwany to został zabity za pomocą nazwa tego przedmiotu tak jak jest w kodzie :p

 

Po 2 Potrzeba Zrobić Cos Takiego ze jak skrypt nie rozpozna powodu zgonu to będzie pisali ze zginał w niewyjaśnionych okolicznościach :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

żaden rankingu nie mam :P Proszę autorskie wiadomości po śmierci :P 

 

on death:        if victim is player:                if victim is wearing diamond chestplate named "&bAniol Stroz":                        stop                else:                         if attacker is player:                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &b%attacker% &7Za Pomoca &b%name of attacker's tool%"                                stop                         if block at victim is water:                                Broadcast "&b%victim% &7Utopil Sie W &bWodzie"                                stop                         if block at victim is lava:                                Broadcast "&b%victim% &7Spalil Sie W &bLawie"                                stop                         damage was caused by fire:                                 Broadcast "&b%victim% &7Spalil Sie W &bOgniu"                                stop                         damage was caused by fall:                                broadcast "&b%victim% &7Spadl Z Wysokiego Miejsca"                                stop                         if player's y coordinate is smaller than 0:                                broadcast "&b%victim% &7Wylecial Poza Mape Serwera"                                 stop                                                   if attacker is a zombie:                        if attacker's name is "&c** &2Radioaktywny Zombie &c**":                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &c** &2Radioaktywny Zombie &c**"                                stop                         if attacker is a zombie:                        if attacker's name is "&c** &aBoss Zombie &c**":                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &c** &aBoss Zombie &c**"                                stop                         if attacker is a zombie:                        if attacker's name is "&c** &4Nemasis &c**":                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &c** &4Nemasis &c**"                                stop                         if attacker is a giant:                        if attacker's name is "&c** &bVIP Giant &c**":                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &c** &bVIP Giant &c**"                                stop                          if attacker is a skeleton:                        if attacker's name is "&c** &2Elite skeleton &c**":                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &c** &2Elite skeleton &c**"                                stop                         if attacker is a zombie:                        if attacker's name is "":                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &c** &3Duch Zombie &c**"                                stop                         if attacker is a zombie:                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &bZombie"                                stop                         if attacker is a giant:                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &bGiganta"                                stop                         if attacker is a skeleton:                        if attacker's name is "&c** &6Ognisty Szkielet &c**":                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &c** &6Ognisty Szkielet &c**"                                stop                         if attacker is a skeleton:                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &bSzkieleta"                                stop                         if attacker is a creeper:                        if attacker's name is "&c** &7Mroczny Creeper &c**":                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &c** &7Mroczny Creeper &c**"                                stop                          if attacker is a creeper:                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &bCreepera"                                stop                          if attacker is a cave spider:                        if attacker's name is "&c** &9Toksyczny Pajak &c**":                                 broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &c** &9Toksyczny Pajak &c**"                                stop                          if attacker is a spider:                        if attacker's name is "&c** &aZmutowany Pajak &c**":                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &c** &aZmutowany Pajak &c**"                                stop                         if attacker is a spider:                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &bPajaka"                                stop                         if attacker is a silverfish:                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &bRybika Cukrowego"                                stop                         if attacker is a blaze:                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &bBlaze'a"                                stop                         if attacker is a slime:                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &bSzlam"                                stop                         if attacker is a ghast:                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &bGhasta"                                stop                           if attacker is a zombie pigman:                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &bZombie pigmana"                                stop                         if attacker is a cave spider:                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &bJaskiniowego pajaka"                                stop	                       if attacker is a wither:                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &bWiedzmina"                                stop                         if attacker is a witch:                        if attacker's name is "&c** &bDoswiadczona Wiedzma &c**":                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity &c** &bDoswiadczona Wiedzma &c**"                                stop                         if attacker is a wolf:                        if attacker's name is "&c** &2Zatruty Wilk &c**":                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &c** &2Zatruty Wilk &c**"                                stop                         if attacker is a witch:                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &bWiedzme"                                stop                                       if attacker is a enderman:                        if attacker's name is "&c** &8Herobrine &c**":                                broadcast "&b%victim% &7Dostal Zabity Przez &c** &8Herobrine &c**"                                stop                         if attacker is a enderman:                                broadcast "&b%victim% &7Dostal Zabity Przez &bEndermana"                                stop                          if attacker is a ender dragon:                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity przez &bSmoka kresu"                                                        stop                         else:                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &b%attacker% &7Za Pomoca &b%name of attacker's tool%"                                stop   
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

spróboj tak

 

on death:        if victim is player:                if victim is wearing diamond chestplate named "&bAniol Stroz":                        stop                else:                          if attacker is player:                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &b%attacker% &7Za Pomoca &b%name of attacker's tool%"                                stop                          if block at victim is water:                                Broadcast "&b%victim% &7Utopil Sie W &bWodzie"                                stop                          if block at victim is lava:                                Broadcast "&b%victim% &7Spalil Sie W &bLawie"                                stop                          damage was caused by fire:                                 Broadcast "&b%victim% &7Spalil Sie W &bOgniu"                                stop                          damage was caused by fall:                                broadcast "&b%victim% &7Spadl Z Wysokiego Miejsca"                                stop                          if player's y coordinate is smaller than 0:                                broadcast "&b%victim% &7Wylecial Poza Mape Serwera"                                 stop                                                    if attacker is a zombie:                        if attacker's name is "&c** &2Radioaktywny Zombie &c**":                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &c** &2Radioaktywny Zombie &c**"                                stop                          if attacker is a zombie:                        if attacker's name is "&c** &aBoss Zombie &c**":                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &c** &aBoss Zombie &c**"                                stop                          if attacker is a zombie:                        if attacker's name is "&c** &4Nemasis &c**":                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &c** &4Nemasis &c**"                                stop                          if attacker is a giant:                        if attacker's name is "&c** &bVIP Giant &c**":                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &c** &bVIP Giant &c**"                                stop                            if attacker is a skeleton:                        if attacker's name is "&c** &2Elite skeleton &c**":                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &c** &2Elite skeleton &c**"                                stop                          if attacker is a zombie:                        if attacker's name is "":                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &c** &3Duch Zombie &c**"                                stop                          if attacker is a zombie:                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &bZombie"                                stop                          if attacker is a giant:                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &bGiganta"                                stop                          if attacker is a skeleton:                        if attacker's name is "&c** &6Ognisty Szkielet &c**":                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &c** &6Ognisty Szkielet &c**"                                stop                          if attacker is a skeleton:                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &bSzkieleta"                                stop                          if attacker is a creeper:                        if attacker's name is "&c** &7Mroczny Creeper &c**":                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &c** &7Mroczny Creeper &c**"                                stop                           if attacker is a creeper:                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &bCreepera"                                stop                           if attacker is a cave spider:                        if attacker's name is "&c** &9Toksyczny Pajak &c**":                                  broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &c** &9Toksyczny Pajak &c**"                                stop                           if attacker is a spider:                        if attacker's name is "&c** &aZmutowany Pajak &c**":                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &c** &aZmutowany Pajak &c**"                                stop                          if attacker is a spider:                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &bPajaka"                                stop                          if attacker is a silverfish:                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &bRybika Cukrowego"                                stop                          if attacker is a blaze:                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &bBlaze'a"                                stop                          if attacker is a slime:                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &bSzlam"                                stop                          if attacker is a ghast:                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &bGhasta"                                stop                            if attacker is a zombie pigman:                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &bZombie pigmana"                                stop                          if attacker is a cave spider:                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &bJaskiniowego pajaka"                                stop                            if attacker is a wither:                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &bWiedzmina"                                stop                          if attacker is a witch:                        if attacker's name is "&c** &bDoswiadczona Wiedzma &c**":                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity &c** &bDoswiadczona Wiedzma &c**"                                stop                          if attacker is a wolf:                        if attacker's name is "&c** &2Zatruty Wilk &c**":                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &c** &2Zatruty Wilk &c**"                                stop                          if attacker is a witch:                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity Przez &bWiedzme"                                stop                                        if attacker is a enderman:                        if attacker's name is "&c** &8Herobrine &c**":                                broadcast "&b%victim% &7Dostal Zabity Przez &c** &8Herobrine &c**"                                stop                          if attacker is a enderman:                                broadcast "&b%victim% &7Dostal Zabity Przez &bEndermana"                                stop                           if attacker is a ender dragon:                                broadcast "&b%victim% &7Zostal Zabity przez &bSmoka kresu"                                                        stop  
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...