Skocz do zawartości
  • 1

Super kilof


patrykruciakkk

Pytanie

siema potrzebuje skryptu że jak kopie kilofem z nazwą "spk" to robi się taka dziura 5 x 5 i wypada to co tam było ale dodajcie by nie niszczyło bedrocka lawy,wody + dodaje sie ilosc wykopanych bloków do "{mined::%player%}"

 

Edytowane przez patrykruciakkk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
command /superpick [<player=%player%>]:
    trigger:
        give a diamond pickaxe of efficiency 5 with name "&bSuperpick" with lore "Allows you to mine up to 125 blocks at once!" to arg-1

on mine:
    tool of player is diamond pickaxe with name "&bSuperpick" with lore "Allows you to mine up to 125 blocks at once!"
    set {_eventblock::*} to "%event-block%" split at "'"
    loop blocksInCube(event-block, 2.5): # 2.5 - zasięg kopania 2.5 w każdą stronę = 5x5x5
        set {_loopblock::*} to "%loop-block%" split at "'" 
        "%{_loopblock::2}%" is "%{_eventblock::2}%"
        break loop-block
        add 1 to {mined::%player%}

function blocksInCube(loc: block, r: number) :: blocks:
    set {_p1} to location of {_loc}
    set {_p2} to location of {_loc}

    remove {_r} from x coord of {_p1}
    remove {_r} from y coord of {_p1}
    remove {_r} from z coord of {_p1}

    add {_r} to x coord of {_p2}
    add {_r} to y coord of {_p2}
    add {_r} to z coord of {_p2}

    return blocks within {_p1} to {_p2}

Nie wiem czy da się inaczej sprawdzić nazwę wykopanego bloku, sposób który wymyśliłem jest trochę wolny... jeśli ktoś wie, to proszę napiszcie, albo po prostu poprawcie kod ^-^

Edytowane przez Mushkrem
literówka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 27.07.2021 o 02:19, Mushkrem napisał:
command /superpick [<player=%player%>]:
    trigger:
        give a diamond pickaxe of efficiency 5 with name "&bSuperpick" with lore "Allows to mine up to 25 blocks at once!" to arg-1

on mine:
    tool of player is diamond pickaxe with name "&bSuperpick" with lore "Allows to mine up to 25 blocks at once!"
    set {_eventblock::*} to "%event-block%" split at "'"
    loop blocksInCube(event-block, 2.5): # 2.5 - zasięg kopania 2.5 w każdą stronę = 5x5x5
        set {_loopblock::*} to "%loop-block%" split at "'" 
        "%{_loopblock::2}%" is "%{_eventblock::2}%"
        break loop-block
        add 1 to {mined::%player%}

function blocksInCube(loc: block, r: number) :: blocks:
    set {_p1} to location of {_loc}
    set {_p2} to location of {_loc}

    remove {_r} from x coord of {_p1}
    remove {_r} from y coord of {_p1}
    remove {_r} from z coord of {_p1}

    add {_r} to x coord of {_p2}
    add {_r} to y coord of {_p2}
    add {_r} to z coord of {_p2}

    return blocks within {_p1} to {_p2}

Nie wiem czy da się inaczej sprawdzić nazwę wykopanego bloku, sposób który wymyśliłem jest trochę wolny... jeśli ktoś wie, to proszę napiszcie, albo po prostu poprawcie kod ^-^

jest do tego potrzebny jakis addon?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...