Powiedziałby czy ten skrypt jest poprawnei napisany na grupowe-tp? bo nieraz drugi gracz jest niewidzialny jak sie tepaja 2 osoby, i chce sprawdzic czy to przez ten skrypt czy przez co innego:
options:
button: stone button
blok_obok: jukebox
zasieg: 3
swiat: world
min-x: -3400
max-x: 3400
min-z: -3400
max-z: 3400
on rightclick on {@button}:
block behind target block is not {@blok_obok}:
stop
loop all players in radius {@zasieg} around event-block:
set {_gracz} to player
add loop-player to {_lista::*}
remove speed from loop-player
remove haste from loop-player
remove strength from loop-player
remove jump from loop-player
remove regeneration from loop-player
remove invisibility from loop-player
remove absorption from loop-player
remove resistance from loop-value
remove fire resistance from loop-value
remove speed from player
remove haste from player
remove invisibility from player
remove strength from player
remove jump from player
remove regeneration from player
remove absorption from player
remove resistance from player
remove fire resistance from player
set {_x} to a random integer between {@min-x} and {@max-x}
set {_z} to a random integer between {@min-z} and {@max-z}
set {_loc} to location at ({_x}, 256, {_z}) in world "{@swiat}"
loop 256 times:
if block under block at {_loc} is air:
remove 1 from y-coordinate of {_loc}
else:
exit loop
while block under block at {_loc} is air or water or lava:
set {_x} to a random integer between {@min-x} and {@max-x}
set {_z} to a random integer between {@min-z} and {@max-z}
set {_loc} to location at ({_x}, 256, {_z}) in world "{@swiat}"
loop 256 times:
if block under block at {_loc} is air:
remove 1 from y-coordinate of {_loc}
else:
exit 2 loops
wait 1 tick
loop {_lista::*}:
teleport player to block above {_loc}
teleport loop-value to block above {_loc}
send "&aZostales pomyslnie przeteleportowany!" to loop-value
Pytanie
TabCraft 4
Powiedziałby czy ten skrypt jest poprawnei napisany na grupowe-tp? bo nieraz drugi gracz jest niewidzialny jak sie tepaja 2 osoby, i chce sprawdzic czy to przez ten skrypt czy przez co innego:
options: button: stone button blok_obok: jukebox zasieg: 3 swiat: world min-x: -3400 max-x: 3400 min-z: -3400 max-z: 3400 on rightclick on {@button}: block behind target block is not {@blok_obok}: stop loop all players in radius {@zasieg} around event-block: set {_gracz} to player add loop-player to {_lista::*} remove speed from loop-player remove haste from loop-player remove strength from loop-player remove jump from loop-player remove regeneration from loop-player remove invisibility from loop-player remove absorption from loop-player remove resistance from loop-value remove fire resistance from loop-value remove speed from player remove haste from player remove invisibility from player remove strength from player remove jump from player remove regeneration from player remove absorption from player remove resistance from player remove fire resistance from player set {_x} to a random integer between {@min-x} and {@max-x} set {_z} to a random integer between {@min-z} and {@max-z} set {_loc} to location at ({_x}, 256, {_z}) in world "{@swiat}" loop 256 times: if block under block at {_loc} is air: remove 1 from y-coordinate of {_loc} else: exit loop while block under block at {_loc} is air or water or lava: set {_x} to a random integer between {@min-x} and {@max-x} set {_z} to a random integer between {@min-z} and {@max-z} set {_loc} to location at ({_x}, 256, {_z}) in world "{@swiat}" loop 256 times: if block under block at {_loc} is air: remove 1 from y-coordinate of {_loc} else: exit 2 loops wait 1 tick loop {_lista::*}: teleport player to block above {_loc} teleport loop-value to block above {_loc} send "&aZostales pomyslnie przeteleportowany!" to loop-value
0 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi