Skocz do zawartości

Temat zapoznawczy z zainteresowaniem techników do współpracy.

TechBrat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Na samym początku zaznaczę, że jest to temat zapoznawczy, czyli nie poszukuję osób do współpracy, a zapoznaje się z zainteresowaniem takowej współpracy.
Całość podzielę na kilka części:
1. Informacje o mnie,
2. Portfolio jako technik,
3. Portfolio jako programista,
4. Główny temat wątku.

1. Jestem programistą komputerowym od wielu lat. Piszę średniozaawansowane programy w JAVA, PHP, JavaScript oraz amatorskie w C++. Wynika to z tego, że jestem miłośnikiem obiektowości, dlatego w takowe języki się zagłębiłem. Z Minecraft'em jestem związany także od wielu lat (nawet więcej niż z programowaniem), lecz w kwestiach programowania itp. ok. 4 lat. Na początku zaczynałem z pluginem Skript, jednak w pewnym momencie opanowałem go do perfekcji i zwyczajnie mi się znudził, dlatego poszedłem w stricte JAVA. Nie będę tutaj informował o moim wieku i jakie mam wykształcenie.

2. Jako technik serwerowy byłem 4 lata na jednym z najpopularniejszych (kiedyś) serwerów Minecraft. Zrezygnowałem ze względu na sprawy prywatne i przestój w moim życiu "online".

3. Jako programista stron internetowych, kiedyś napisałem stronę mojej dawnej szkoły i bloga dla osoby z rodziny, oraz mam w planach nowelizację owej strony szkoły. Natomiast jako programista pluginów w JAVA, współpracowałem z programistami Songoda przez ostatni rok. Nie korzystam z Githuba, ponieważ większość projektów jest płatna i nie ma możliwości wglądu w ich kod źródłowy.