TechBrat 0 Opublikowano 29 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 marca 2021 Witam, Na samym początku zaznaczę, że jest to temat zapoznawczy, czyli nie poszukuję osób do współpracy, a zapoznaje się z zainteresowaniem takowej współpracy. Całość podzielę na kilka części: 1. Informacje o mnie, 2. Portfolio jako technik, 3. Portfolio jako programista, 4. Główny temat wątku. 1. Jestem programistą komputerowym od wielu lat. Piszę średniozaawansowane programy w JAVA, PHP, JavaScript oraz amatorskie w C++. Wynika to z tego, że jestem miłośnikiem obiektowości, dlatego w takowe języki się zagłębiłem. Z Minecraft'em jestem związany także od wielu lat (nawet więcej niż z programowaniem), lecz w kwestiach programowania itp. ok. 4 lat. Na początku zaczynałem z pluginem Skript, jednak w pewnym momencie opanowałem go do perfekcji i zwyczajnie mi się znudził, dlatego poszedłem w stricte JAVA. Nie będę tutaj informował o moim wieku i jakie mam wykształcenie. 2. Jako technik serwerowy byłem 4 lata na jednym z najpopularniejszych (kiedyś) serwerów Minecraft. Zrezygnowałem ze względu na sprawy prywatne i przestój w moim życiu "online". 3. Jako programista stron internetowych, kiedyś napisałem stronę mojej dawnej szkoły i bloga dla osoby z rodziny, oraz mam w planach nowelizację owej strony szkoły. Natomiast jako programista pluginów w JAVA, współpracowałem z programistami Songoda przez ostatni rok. Nie korzystam z Githuba, ponieważ większość projektów jest płatna i nie ma możliwości wglądu w ich kod źródłowy. 4. Piszę ten wątek, ponieważ jestem ciekawy ilu jest programistów/techników na tym forum, zainteresowanych współpracą przy tworzeniu serwera. Nie mówię tutaj o technikach, którzy skonfigurują FunnyGuilds i stworzą pusty świat w MultiverseCore. Raczej chodzi o osoby, które potrafią pisać pluginy w Spigocie i Bungee (zakładam, że takowe też są w stanie skonfigurować jakieś gotowce) lub skrypty w pluginie Skript, z większym naciskiem na te pierwsze. Oczywiście bardzo fajnie jakby był k