Skocz do zawartości
  • 0

Mała pomoc przy skrypcie


rafik293

Pytanie

Hej 
Doda ktoś do tego skryptu, że podczas użycia komendy /skuj nie można skakać? Bo narazie jest, że gdy wpisuje się /skuj <nick> to gracz dostaje spowolnienie i nie moze się ruszać, ale może skakać i tak iść do przodu. Doda ktoś tam, że nie może skakać wogóle? 

skrypt: 

Z góry dzięki <3 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
8 minut temu, rafik293 napisał:

Hej 
Doda ktoś do tego skryptu, że podczas użycia komendy /skuj nie można skakać? Bo narazie jest, że gdy wpisuje się /skuj <nick> to gracz dostaje spowolnienie i nie moze się ruszać, ale może skakać i tak iść do przodu. Doda ktoś tam, że nie może skakać wogóle? 

skrypt: 

Z góry dzięki <3 

command /skuj [<player>]:
        permission: Policja
        permission message: &8» &cNie jestes policjantem
        trigger:
                apply slowness 100 to arg 1 for 1000000 days
                set {skuty::%player%} to true
                send "&8[&9Policja&8] &f%player% &7Aresztowal cie" to player-arg
                broadcast "&8[&9Policja&8] &f%player% &7Aresztowal &f%player-arg%"
                else:
                        send "&8[&9Policja&8] &7Podaj nick gracza"


command /odkuj [<player>]:
        permission: Policja
        permission message: &8» &cNie jestes policjantem
        trigger:
                remove slowness from arg
                set {skuty::%player%} to false
                send "&1[&9Policja&1] &f%player% &7Puscila cię wolno" to player-arg
                broadcast "&1[&9Policja&1] &f%player% &7Puscil Wolno &f%player-arg%"
 
                else:
                        send "&1[&9Policja&1] &7Podaj nick gracza"
                        
on jump:
	if {skuty::%player%} is true:
		cancel event

Powinno działać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
44 minuty temu, szoppracz07 napisał:

command /skuj [<player>]:
        permission: Policja
        permission message: &8» &cNie jestes policjantem
        trigger:
                apply slowness 100 to arg 1 for 1000000 days
                set {skuty::%player%} to true
                send "&8[&9Policja&8] &f%player% &7Aresztowal cie" to player-arg
                broadcast "&8[&9Policja&8] &f%player% &7Aresztowal &f%player-arg%"
                else:
                        send "&8[&9Policja&8] &7Podaj nick gracza"


command /odkuj [<player>]:
        permission: Policja
        permission message: &8» &cNie jestes policjantem
        trigger:
                remove slowness from arg
                set {skuty::%player%} to false
                send "&1[&9Policja&1] &f%player% &7Puscila cię wolno" to player-arg
                broadcast "&1[&9Policja&1] &f%player% &7Puscil Wolno &f%player-arg%"
 
                else:
                        send "&1[&9Policja&1] &7Podaj nick gracza"
                        
on jump:
	if {skuty::%player%} is true:
		cancel event

Powinno działać

zmien "set {skuty::%player%} to false" na "set {skuty::%player-arg%} to false" tak samo wyżej na set {skuty::%player-arg%} to true

 

Jeśli bedzie na player bez arg, to wtedy event uaktywni sie dla gracza który skuł innego gracza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, szoppracz07 napisał:

command /skuj [<player>]:
        permission: Policja
        permission message: &8» &cNie jestes policjantem
        trigger:
                apply slowness 100 to arg 1 for 1000000 days
                set {skuty::%player%} to true
                send "&8[&9Policja&8] &f%player% &7Aresztowal cie" to player-arg
                broadcast "&8[&9Policja&8] &f%player% &7Aresztowal &f%player-arg%"
                else:
                        send "&8[&9Policja&8] &7Podaj nick gracza"


command /odkuj [<player>]:
        permission: Policja
        permission message: &8» &cNie jestes policjantem
        trigger:
                remove slowness from arg
                set {skuty::%player%} to false
                send "&1[&9Policja&1] &f%player% &7Puscila cię wolno" to player-arg
                broadcast "&1[&9Policja&1] &f%player% &7Puscil Wolno &f%player-arg%"
 
                else:
                        send "&1[&9Policja&1] &7Podaj nick gracza"
                        
on jump:
	if {skuty::%player%} is true:
		cancel event

Powinno działać

działa ale na mnie, a chodziło mi, że skuty gracz nie może skakać a nie ten gracz który go skuł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
36 minut temu, rafik293 napisał:

działa ale na mnie, a chodziło mi, że skuty gracz nie może skakać a nie ten gracz który go skuł.

Wiem, ale zapomniałem dodać -arg tak jak kolega wyżej pisał

 

command /skuj [<player>]:
        permission: Policja
        permission message: &8» &cNie jestes policjantem
        trigger:
                apply slowness 100 to arg 1 for 1000000 days
                set {skuty::%arg-1%} to true
                send "&8[&9Policja&8] &f%player% &7Aresztowal cie" to player-arg
                broadcast "&8[&9Policja&8] &f%player% &7Aresztowal &f%player-arg%"
                else:
                        send "&8[&9Policja&8] &7Podaj nick gracza"


command /odkuj [<player>]:
        permission: Policja
        permission message: &8» &cNie jestes policjantem
        trigger:
                remove slowness from arg
                set {skuty::%arg-1%} to false
                send "&1[&9Policja&1] &f%player% &7Puscila cię wolno" to player-arg
                broadcast "&1[&9Policja&1] &f%player% &7Puscil Wolno &f%player-arg%"
                else:
                        send "&1[&9Policja&1] &7Podaj nick gracza"
                        
on jump:
	if {skuty::%player%} is true:
		cancel event

Teraz powinno działać, bo testowałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
24 minuty temu, szoppracz07 napisał:

Wiem, ale zapomniałem dodać -arg tak jak kolega wyżej pisał

 


command /skuj [<player>]:
        permission: Policja
        permission message: &8» &cNie jestes policjantem
        trigger:
                apply slowness 100 to arg 1 for 1000000 days
                set {skuty::%arg-1%} to true
                send "&8[&9Policja&8] &f%player% &7Aresztowal cie" to player-arg
                broadcast "&8[&9Policja&8] &f%player% &7Aresztowal &f%player-arg%"
                else:
                        send "&8[&9Policja&8] &7Podaj nick gracza"


command /odkuj [<player>]:
        permission: Policja
        permission message: &8» &cNie jestes policjantem
        trigger:
                remove slowness from arg
                set {skuty::%arg-1%} to false
                send "&1[&9Policja&1] &f%player% &7Puscila cię wolno" to player-arg
                broadcast "&1[&9Policja&1] &f%player% &7Puscil Wolno &f%player-arg%"
                else:
                        send "&1[&9Policja&1] &7Podaj nick gracza"
                        
on jump:
	if {skuty::%player%} is true:
		cancel event

Teraz powinno działać, bo testowałem

Tak działa dzk <3 

Temat do zamknięcia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...