jakis_lukaszeq 0 Opublikowano 18 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 grudnia 2020 (edytowane) on script load: register new shaped recipe for end stone named "&aDrewniarka" using redstone, stone, redstone, iron ingot, piston, iron ingot, redstone, lever, redstone every 1 tick: loop {wood::*}: if block above loop-value is air: set block above loop-value to wood On place: if player's tool is end stone named "&aDrewniarka": add location of target block to {wood::*} on break end stone: loop {wood::*}: if loop-value is location of target block: remove location of target block from {wood::*} Edytowane 18 grudnia 2020 przez xNightPower_ Naprawiam formatowanie na ciemnym stylu, umieszczam kod w code. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Usunięty#34161 123 Opublikowano 18 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 grudnia 2020 Co to jest? Poradnik? Pytanie? Zlecenie? Kod i tytuł za wiele nie mówi. Ten temat został przeniesiony do kosza! Napisz temat w odpowiednim dziale, ponieważ kod oraz tytuł nie mówi czego oczekujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi