Skocz do zawartości

Skrypt na drewniarke


jakis_lukaszeq

Rekomendowane odpowiedzi

on script load:
        register new shaped recipe for end stone named "&aDrewniarka" using redstone, stone, redstone, iron ingot, piston, iron ingot, redstone, lever, redstone


every 1 tick:
        loop {wood::*}:
                if block above loop-value is air:
                        set block above loop-value to wood
On place:
 
    if player's tool is end stone named "&aDrewniarka":
 
        add location of target block to {wood::*}
 
on break end stone:
        loop {wood::*}:
                if loop-value is location of target block:
                        remove location of target block from {wood::*}

 

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Naprawiam formatowanie na ciemnym stylu, umieszczam kod w code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...