Witam ponownie hehe a więc tak mam skrypt na meteoryty od pana Heliosa ale sobie pomyślałem że w sumie chciałbym to jakoś przerobić ale zważając na moje umiejętności to tak średnio.. Czego potrzebuje? A więc tak.. Potrzebuje komendy /stworzmeteoryt X Y Z (po logice można wywnioskować że komenda ta tworzy meteoryt na koordynatach które wpisze + jeśli nie wpisze argumentu to tworzy meteoryt na koordynatach na których jestem i wtedy zaczyna się odliczanie od 10min i po tych 10min pojawia się takie jajko) Potrzebuje również czegoś takiego że przed odliczaniem tych 10min itd w te koordynaty czyli zapewne {_loc} stworzyło się 5 piorunów w obrębie (myślę że) 3kratek i już po tych piorunach od razu stworzyła się ta dziura którą mi robił pan Kormic.. Chcę zrobić tak jak na tym filmie od minuty 1:40 do 2:50 (widać tam jak jajko smoka spada ale ja tego nie chce, chcę aby jajko pojawiało się nagle a nie spadało jak tutaj) Ostatnia rzecz jaką potrzebuje jest komenda usuwająca wszystkie meteoryty na mapie /usunmeteoryty.
function convertToDHMS(secondsinput: integer, texts: boolean) :: text:
set {_minutes} to ({_secondsinput} - mod({_secondsinput}, 60))/60
set {_seconds} to {_secondsinput} - ({_minutes} * 60)
set {_hours} to ({_minutes} - mod({_minutes}, 60))/60
set {_minutes} to {_minutes} - ({_hours} * 60)
set {_days} to ({_hours} - mod({_hours}, 24))/24
set {_hours} to {_hours} -({_days} * 24)
if {_texts} is true:
if {_days} is less than 1:
return "%{_hours}% godzin, %{_minutes}% minut, %{_seconds}% sekund"
else:
return "%{_days}% dni, %{_hours}% godzin, %{_minutes}% minut, %{_seconds}% sekund"
return "%{_hours}% godzin, %{_minutes}% minut, %{_seconds}% sekund"
if {_texts} is false:
if {_seconds} is less than 10:
set {_seconds} to "0%{_seconds}%"
if {_minutes} is less than 10:
set {_minutes} to "0%{_minutes}%"
if {_hours} is less than 10:
set {_hours} to "0%{_hours}%"
if {_days} is less than 1:
return "%{_hours}%:%{_minutes}%:%{_seconds}%"
if {_days} is greater than or equal to 1:
return "%{_days}%:%{_hours}%:%{_minutes}%:%{_seconds}%"
function meteoryt():
set {_x} to random integer between -50 and 50
set {_z} to random integer between -50 and 50
set {_loc} to location of highest block at location at (random integer between -500 and 500), 90, (random integer between -50 and 50) in world "world"
set block at {_loc} to air
set blocks in radius 3 around {_loc} to air
remove 3 from y-loc of {_loc}
set {meteoryt::%{_loc}%} to true
set block at {_loc} to obsidian
broadcast "&6Meteoryt spadł na koordynatach: &e%{_loc}%&6!"
while {meteoryt::%{_loc}%} is set:
loop all players in radius 6 around {_loc}:
apply slowness to loop-player for 2 second
apply poison to loop-player for 2 second
wait 2 second
on rightclick on obsidian:
if {meteoryt::%location at event-block%} is set:
clear {meteoryt::%location at event-block%}
set event-block to air
drop 5 prismarine shard of sharpness 5 named "&bMagiczny Odłamek" at event-block
broadcast "&6Gracz &e%player% &6zdobył meteoryt!"
every 10 minute:
meteoryt()
set {_int} to 600
loop (10 * 60) times:
send action bar "&6Meteoryt spadnie za &a%convertToDHMS({_int}, false)%&6!" to all players
remove 1 from {_int}
wait 1 second
command /meteoryt [<text>]:
permission: skript.command.meteoryt
trigger:
meteoryt()
command /meteoryty:
trigger:
send "&bLokalizacje meteorytów:" to sender
loop {meteoryt::*}:
send "&7- &6%loop-index%" to sender
W skrócie: 5piorunów uderza w jakieś miejsce i w tym miejscu tworzy sie dziura a na srodku obsydian, po 10minutach z nieba spada jajko smoka (wiem ze takie cos jest nie wykonalne w skrypcie więc dlatego nie będzie spadało a po jakimś czasie pojawiało) gdy minie te 10minut w te same koordynaty ponownie trafia 5piorunów i w tym samym czasie pojawia sie jajko które "po kliknięciu prawym daje jakis item" ("" sam to zrobie)
Pytanie
Usunięty#19006 26
Witam ponownie hehe a więc tak mam skrypt na meteoryty od pana Heliosa ale sobie pomyślałem że w sumie chciałbym to jakoś przerobić ale zważając na moje umiejętności to tak średnio.. Czego potrzebuje? A więc tak.. Potrzebuje komendy /stworzmeteoryt X Y Z (po logice można wywnioskować że komenda ta tworzy meteoryt na koordynatach które wpisze + jeśli nie wpisze argumentu to tworzy meteoryt na koordynatach na których jestem i wtedy zaczyna się odliczanie od 10min i po tych 10min pojawia się takie jajko) Potrzebuje również czegoś takiego że przed odliczaniem tych 10min itd w te koordynaty czyli zapewne {_loc} stworzyło się 5 piorunów w obrębie (myślę że) 3kratek i już po tych piorunach od razu stworzyła się ta dziura którą mi robił pan Kormic.. Chcę zrobić tak jak na tym filmie od minuty 1:40 do 2:50 (widać tam jak jajko smoka spada ale ja tego nie chce, chcę aby jajko pojawiało się nagle a nie spadało jak tutaj) Ostatnia rzecz jaką potrzebuje jest komenda usuwająca wszystkie meteoryty na mapie /usunmeteoryty.
W skrócie: 5piorunów uderza w jakieś miejsce i w tym miejscu tworzy sie dziura a na srodku obsydian, po 10minutach z nieba spada jajko smoka (wiem ze takie cos jest nie wykonalne w skrypcie więc dlatego nie będzie spadało a po jakimś czasie pojawiało) gdy minie te 10minut w te same koordynaty ponownie trafia 5piorunów i w tym samym czasie pojawia sie jajko które "po kliknięciu prawym daje jakis item" ("" sam to zrobie)
Edytowane przez jhggggOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
0 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.