Skocz do zawartości
  • 0

Meteoryty #4


Usunięty#19006

Pytanie

Witam ponownie hehe a więc tak mam skrypt na meteoryty od pana Heliosa ale sobie pomyślałem że w sumie chciałbym to jakoś przerobić ale zważając na moje umiejętności to tak średnio.. Czego potrzebuje? A więc tak.. Potrzebuje komendy /stworzmeteoryt X Y Z (po logice można wywnioskować że komenda ta tworzy meteoryt na koordynatach które wpisze + jeśli nie wpisze argumentu to tworzy meteoryt na koordynatach na których jestem i wtedy zaczyna się odliczanie od 10min i po tych 10min pojawia się takie jajko) Potrzebuje również czegoś takiego że przed odliczaniem tych 10min itd w te koordynaty czyli zapewne {_loc} stworzyło się 5 piorunów w obrębie (myślę że) 3kratek i już po tych piorunach od razu stworzyła się ta dziura którą mi robił pan Kormic.. Chcę zrobić tak jak na tym filmie od minuty 1:40 do 2:50 (widać tam jak jajko smoka spada ale ja tego nie chce, chcę aby jajko pojawiało się nagle a nie spadało jak tutaj) Ostatnia rzecz jaką potrzebuje jest komenda usuwająca wszystkie meteoryty na mapie /usunmeteoryty.

function convertToDHMS(secondsinput: integer, texts: boolean) :: text:
    set {_minutes} to ({_secondsinput} - mod({_secondsinput}, 60))/60
    set {_seconds} to {_secondsinput} - ({_minutes} * 60)
    set {_hours} to ({_minutes} - mod({_minutes}, 60))/60
    set {_minutes} to {_minutes} - ({_hours} * 60)
    set {_days} to ({_hours} - mod({_hours}, 24))/24
    set {_hours} to {_hours} -({_days} * 24)
    if {_texts} is true:
        if {_days} is less than 1:
            return "%{_hours}% godzin, %{_minutes}% minut, %{_seconds}% sekund"
        else:
            return "%{_days}% dni, %{_hours}% godzin, %{_minutes}% minut, %{_seconds}% sekund"
        return "%{_hours}% godzin, %{_minutes}% minut, %{_seconds}% sekund"
    if {_texts} is false:
        if {_seconds} is less than 10:
            set {_seconds} to "0%{_seconds}%"
        if {_minutes} is less than 10:
            set {_minutes} to "0%{_minutes}%"
        if {_hours} is less than 10:
            set {_hours} to "0%{_hours}%"
        if {_days} is less than 1:
            return "%{_hours}%:%{_minutes}%:%{_seconds}%"
        if {_days} is greater than or equal to 1:
            return "%{_days}%:%{_hours}%:%{_minutes}%:%{_seconds}%"

function meteoryt():
	set {_x} to random integer between -50 and 50
	set {_z} to random integer between -50 and 50
	set {_loc} to location of highest block at location at (random integer between -500 and 500), 90, (random integer between -50 and 50) in world "world"
	set block at {_loc} to air
	set blocks in radius 3 around {_loc} to air
	remove 3 from y-loc of {_loc}
	set {meteoryt::%{_loc}%} to true
	set block at {_loc} to obsidian
	broadcast "&6Meteoryt spadł na koordynatach: &e%{_loc}%&6!"
	while {meteoryt::%{_loc}%} is set:
		loop all players in radius 6 around {_loc}:
			apply slowness to loop-player for 2 second
			apply poison to loop-player for 2 second
		wait 2 second
        
on rightclick on obsidian:
    if {meteoryt::%location at event-block%} is set:
        clear {meteoryt::%location at event-block%}
        set event-block to air
        drop 5 prismarine shard of sharpness 5 named "&bMagiczny Odłamek" at event-block
        broadcast "&6Gracz &e%player% &6zdobył meteoryt!"
        
every 10 minute:
    meteoryt()
    set {_int} to 600
    loop (10 * 60) times:
        send action bar "&6Meteoryt spadnie za &a%convertToDHMS({_int}, false)%&6!" to all players
        remove 1 from {_int}    
        wait 1 second
    
command /meteoryt [<text>]:
    permission: skript.command.meteoryt
    trigger:
        meteoryt()
    
command /meteoryty:
    trigger:
        send "&bLokalizacje meteorytów:" to sender
        loop {meteoryt::*}:
            send "&7- &6%loop-index%" to sender

W skrócie: 5piorunów uderza w jakieś miejsce i w tym miejscu tworzy sie dziura a na srodku obsydian, po 10minutach z nieba spada jajko smoka (wiem ze takie cos jest nie wykonalne w skrypcie więc dlatego nie będzie spadało a po jakimś czasie pojawiało) gdy minie te 10minut w te same koordynaty ponownie trafia 5piorunów i w tym samym czasie pojawia sie jajko które "po kliknięciu prawym daje jakis item" ("" sam to zrobie)

Edytowane przez jhgggg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nie udzielono jeszcze odpowiedzi na to pytanie

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...