Skocz do zawartości
  • 0

Zamian itemów za komende


jogurcik122pl

Pytanie

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Główna komenda /zamiana [rzecz którą chcemy stworzyć]
                                          /zamiana boyfarmer -> po wpisaniu usuwa z eq 8stone 1 emerald i daje boyfarmer

                                         /zamiana enderchest -> po wpisaniu usuwa z eq 8 obsa i 1 perłe  i daję enderchesta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, jogurcik122pl napisał:

Główna komenda /zamiana [rzecz którą chcemy stworzyć]
                                          /zamiana boyfarmer -> po wpisaniu usuwa z eq 8stone 1 emerald i daje boyfarmer

                                         /zamiana enderchest -> po wpisaniu usuwa z eq 8 obsa i 1 perłe  i daję enderchesta

Na tym przykładzie da się to zrobić ale masz...

Na tym przykładzie możesz zrobić enderchesta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, jogurcik122pl napisał:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

 

Spróbuj z ID numerycznym, add 1 end stone to player's inventory, give 1 of end stone... nie znam twojej wersji skripta

Edit: zapomniałem dodać na końcu "to player"

Edytowane przez MasloJestDobre
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Kod jest tak napisany, że łatwo dodasz nowe przedmioty.

Spoiler

on script load:
	set {crafting::enderchest::*} to dirt, 8 obsidian and 1 ender pearl
	set {crafting::diamond pickaxe::*} to emerald, stone and stick
	set {crafting::boyfarmer::*} to diamond, emerald, stone and stick
	set {crafting_item::enderchest} to ender chest named "&6Nazwa" with lore "linia pierwsza" and "a tu linia druga"
	set {crafting_item::diamond pickaxe} to diamond pickaxe of efficiency 5, fortune 3 and unbreaking 3
	set {crafting_item::boyfarmer} to obsidian named "essa"
	set {wszystkie_crafting::*} to "enderchest", "diamond pickaxe" and "boyfarmer"

command /craftuj [<text>]:
	trigger:
		if arg 1 is set:
			if {wszystkie_crafting::*} contains arg 1:
				if player has {crafting::%arg 1%::*}:
					remove {crafting::%arg 1%::*} from player
					give {crafting_item::%arg 1%} to player
				else:
					send "Nie masz potrzebnych przedmiotów!"
			else:
				send "Nie ma takiego craftingu"
		else:
			send "Oto dostępne craftingi:"
			loop {wszystkie_crafting::*}:
				send "%loop-value%"

 

 

Edytowane przez Turas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...