Skocz do zawartości
  • 0

Można coś takiego? :D


Yoiviss
 Udostępnij

Pytanie

Witam :D Chciałbym prosić o skript gdzie jeżeli gracz kliknie np. o nazwie Urzad pracy to otwiera mu się gui i są zawody takie jak : 
Drwal, Gornik, Zlodziej, Policjant, Menel

i do każdego jest przypisany jakiś przedmiot, np. drwal siekiera, gornik kilof, zlodziej złoto itd i po kliknięciu np. miecza gracz dostaje rangę złodziej /pex user %player% group set zlodziej

i żeby można było zmieniać zawód raz na 5 minut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on join:
	if {praca.%player%} is not set:
		set {praca.%player%} to 0
on rightclick on entity:
	entity's display name is "NAZWA":
		if {praca..%player%} is 0:
			execute player command "prc"
		else:
			"&cPrace mozesz zmieniac raz na 30 minut!"
command /prc [<text>]:
	trigger:
		if arg 1 is not set:
			open chest with 3 rows named "&9&lPRACA" to player
			wait 1 tick
			format slot 0 of player with black glass named " " to close
			format slot 1 of player with black glass named " " to close
			format slot 2 of player with black glass named " " to close
			format slot 3 of player with black glass named " " to close
			format slot 4 of player with black glass named " " to close
			format slot 5 of player with black glass named " " to close
			format slot 6 of player with black glass named " " to close
			format slot 7 of player with black glass named " " to close
			format slot 8 of player with black glass named " " to close
			format slot 9 of player with black glass named " " to close
			format slot 10 of player with black glass named " " to close
			format slot 11 of player with iron axe of unbreaking 10 named "&aDrwal" to close then run [execute player command "prc 1"]
			format slot 12 of player with iron pickaxe of unbreaking 10 named "&7Górnik" to close then run [execute player command "prc 2"]
			format slot 13 of player with wooden sword of unbreaking 10 named "&4Zlodziej0" to close then run [execute player command "prc 3"]
			format slot 14 of player with stick of unbreaking 10 named "&9Policjant" to close then run [execute player command "prc 4"]
			format slot 15 of player with rotten flesh of unbreaking 10 named "&3Menel" to close then run [execute player command "prc 5"]
            		format slot 16 of player with black glass named " " to close
			format slot 17 of player with black glass named " " to close
			format slot 18 of player with black glass named " " to close
			format slot 19 of player with black glass named " " to close
			format slot 20 of player with black glass named " " to close
			format slot 21 of player with black glass named " " to close
			format slot 22 of player with black glass named " " to close
			format slot 23 of player with black glass named " " to close
			format slot 24 of player with black glass named " " to close
			format slot 25 of player with black glass named " " to close
			format slot 26 of player with black glass named " " to close
		if arg 1 is "1":
			set {praca.%player%} to 1
			execute console command "pex user %player% group set drwal"
			send "&8Wybrana praca: &aDrwal"
			wait 30 minutes
			set {praca.%player%} to 0
		if arg 1 is "2":
			set {praca.%player%} to 1
			execute console command "pex user %player% group set gornik"
			send "&8Wybrana praca: &7Gornik"
			wait 30 minutes
			set {praca.%player%} to 0
		if arg 1 is "3":
			set {praca.%player%} to 1
			execute console command "pex user %player% group set zlodziej"
			send "&8Wybrana praca: &4Zlodziej"
			wait 30 minutes
			set {praca.%player%} to 0
		if arg 1 is "4":
			set {praca.%player%} to 1
			execute console command "pex user %player% group set policjant"
			send "&8Wybrana praca: &9Policjant"
			wait 30 minutes
			set {praca.%player%} to 0
		if arg 1 is "5":
			set {praca.%player%} to 1
			execute console command "pex user %player% group set menel"
			send "&8Wybrana praca: &3Menel"
			wait 30 minutes
			set {praca.%player%} to 0

Nie sprawdzalem, w razie errorów pisz :) 

Edytowane przez ShardIt
poprawa kodu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...