Skocz do zawartości
  • 0

Kupowanie/Sprzedawanie w NPC


Custom3r
 Udostępnij

Pytanie

Witam!

Chcialbym skrypt ktory polegalby na kupywanie przedmiotow oraz sprzedawanie ich od npc w gui.

Jakby mial on wygladac w praktyce:

Jednym z itemow bylby np diament

Mozna byloby go kupic za 100$

A sprzedac za 50$

Jezeli ktos nie zrozumial napiszcie w komentarzu a sprobuje dokladniej wytlumaczyc czego potrzebuje.

Pozdrawiam i milego dnia/wieczoru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on rightclick on entity:
	if name of clicked entity is "NAZWA":
		wait 2 ticks
		open chest with 1 row named "Sklep" to player
		wait 2 ticks
		format slot 0 of player with 1 of diamond named "&cSprzedaj" to close then run [ make player execute command "sprzedaj" ]
		format slot 8 of player with 1 of diamond named "&aKup" to close then run [ make player execute command "kup" ]

command /sprzedaj:
	trigger:
		if player has 1 diamond:
			remove 1 diamond from player's inventory
			add 50 to player's balance # ewentualnie jakaś zmienna odpowiedzialna za walute na serwerze
			send "&cSprzedales Diament!"
		else:
			send "&cNie masz diamentu!"

command /kup:
	trigger:
		if player's balance is more or equal to 100:
			remove 100 from player's balance
			add 1 diamond to player's inventory
			send "&aKupiles Diament!"
		else:
			send "&cNie masz wystarczajacej ilosci kasy!"
		

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, Mroczekk napisał:
on rightclick on entity:
	if name of clicked entity is "NAZWA":
		wait 2 ticks
		open chest with 1 row named "Sklep" to player
		wait 2 ticks
		format slot 0 of player with 1 of diamond named "&cSprzedaj" to close then run [ make player execute command "sprzedaj" ]
		format slot 8 of player with 1 of diamond named "&aKup" to close then run [ make player execute command "kup" ]

command /sprzedaj:
	trigger:
		if player has 1 diamond:
			remove 1 diamond from player's inventory
			add 50 to player's balance # ewentualnie jakaś zmienna odpowiedzialna za walute na serwerze
			send "&cSprzedales Diament!"
		else:
			send "&cNie masz diamentu!"

command /kup:
	trigger:
		if player's balance is more or equal to 100:
			remove 100 from player's balance
			add 1 diamond to player's inventory
			send "&aKupiles Diament!"
		else:
			send "&cNie masz wystarczajacej ilosci kasy!"
		

 

Dziala. Dziekuje bardzo leci najlepsza odpowiedz i serduszko.
Do zamkniecia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...