Skocz do zawartości
  • 0

Spawner moba z nazwą


dragyt

Pytanie

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
11 godzin temu, dragyt napisał:

Witam tak jak w temacie potrzebuje skryptu na spawner moba z nazwą np. zombie nazwany Boski BoB

Serdecznie polecam plugin MythicMobs, ustawisz sobie tam spawnery, moby, dropy z mobów i wiele więcej.

command /spawner [<text>] [<text>]:
	trigger:
		if arg 1 is "ustaw":
			if arg 2 is "zombie":
				set {spawnerzombie} to location of player
				send "&6Ustawiono spawner zombie!" to player
				set {zombie} to 1
				stop
			else:
				send "&6/spawner <ustaw> <mob>"
				stop
		else:
			send "&6/spawner <ustaw> <mob>"
			stop
  				
every 10 seconds:
	if {zombie} < 1:
		set {zombie} to 1
		spawn zombie at {spawnerzombie}
		set name of last spawned entity to "&4Zombie"
		stop
		
on death:
	if victim is a zombie:
		name of victim is "&4Zombie":
			set {zombie} to 0

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
40 minut temu, dragyt napisał:

dzięki a jeszcze jedno pytanko masz może ksrypt na lvl rpg?

 

variables:
	{0.lvl} = 10
	{1.lvl} = 20
	{2.lvl} = 30
	{3.lvl} = 50
	{4.lvl} = 80
	{5.lvl} = 120
	{6.lvl} = 150
	{7.lvl} = 200
	{8.lvl} = 300
	{9.lvl} = 450
	{10.lvl} = 600
	{11.lvl} = 900
	{12.lvl} = 1300
	{13.lvl} = 1800
	{14.lvl} = 2600
	{15.lvl} = 3500
	{16.lvl} = 5000
	{17.lvl} = 8000
	{18.lvl} = 12000
	{19.lvl} = 18000
	{20.lvl} = 30000
	
command /lvl:
	trigger:
		send "&6&lTwoj Lvl: &3&l%{lvl.%player%}%"
		send "&6&lTwoj Exp: &3&l%{exp.%player%}%&6&l/&3&l%{%{lvl.%player%}%.lvl}%"
		stop
		
command /resetlvl:
	trigger:
		set {lvl.%player%} to 0
		set {exp.%player%} to 0

on death:
	if victim is a zombie:
		if attacker is a player:
			clear drops
			remove all 1 xp from drops
			set {_losowyexp.%attacker%} to random integer between 1 and 3
			add {_losowyexp.%attacker%} to {exp.%attacker%}
			if {exp.%attacker%} >= {%{lvl.%attacker%}%.lvl}: #jesli exp jest wiekszy od wymagania na level up
				remove {%{lvl.%attacker%}%.lvl} from {exp.%attacker%}
				add 1 to {lvl.%attacker%}
				send "&6&lAwansowales! Zyskales lvl &3&l%{lvl.%attacker%}%!" to attacker
			set level progress of the attacker to {exp.%attacker%} / {%{lvl.%attacker%}%.lvl}
			set attacker's level to {lvl.%attacker%}
			wait 3 tick
			set action bar of attacker to "&6&lDodano &3&l%{_losowyexp.%attacker%}% &6&lExp (%{exp.%attacker%}%/%{%{lvl.%attacker%}%.lvl}%)"
			stop

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...